Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pysäköit perheparkki-ruutuun vaikka sinulla ei ole perhettä?

Vierailija
12.07.2014 |

Yleensä olet yksin oleva mies tai keski-iän ylittänyt pariskunta. Ihan vaan mielnkiinnosta.

Nm. Äiti kolmen turvaistuimessa/kaukalossa istuvan lapsen kanssa.

Kommentit (483)

Vierailija
361/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeba kirjoitti:

Siksi koska haluan ja vähät välitän lapsiperheistä. Usein parkkeeraan siihen myös huonolla säällä tai kun olen kipeänä enkä jaksa kävellä kauempaa. Siinä sulle suora vastaus! :)

Voi vitsi kun olet cool.

Et kai välitä muistakaan? Oi kun hienoo!

Vierailija
362/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää tekstiä tässä ketjussa. Ja kyseessä niinkin yksinkertainen asia kuin perheparkki. Josta varmasti kaikki normaalijärjellä varutetut ihmiset ymmärtävät mitä se tarkoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeba kirjoitti:

Siksi koska haluan ja vähät välitän lapsiperheistä. Usein parkkeeraan siihen myös huonolla säällä tai kun olen kipeänä enkä jaksa kävellä kauempaa. Siinä sulle suora vastaus! :)

No. Kaikkea hyvää teikäläisille kuitenkin. Koitetaan me vanhemmat kasvattaa lapsistamme fiksumpia. Toivotaan, että hyvä tahto maailmassa lisääntyisi.

Vierailija
364/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää olla nainen, kun luen tätä keskustelua. Miten voi ihmiset olla näin itsekkäitä kusipäitä. Ootteko te kaikki perheruutuihin ajavat jotain siiderivalaita, ettekä jaksa vyöryä kauppaan sieltä kauempaa, vaan pitää väkisin hankaloittaa muiden elämää, koska oma pää on perseessä. Hävetkää. Mä häivyn tältä palstalta, täällä ei ole kuin ihmisiä, joille soisin voiton Darwin awardseissa.

Vierailija
365/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan perheparkkiin, koska olen huonojalkainen ja en voi nousta autosta muutoin kuin avaamalla oven kokonaan ja laskemalla jalkani maahan. Siitä sitten yritän nousta ylös mahdollisimman kivuttomasti.

En ymmärrä mitä haittaa tästä on muille, koska aina on ollut vapaitakin perhepaikkoja.

Vierailija
366/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan perheparkkiin, koska olen huonojalkainen ja en voi nousta autosta muutoin kuin avaamalla oven kokonaan ja laskemalla jalkani maahan. Siitä sitten yritän nousta ylös mahdollisimman kivuttomasti.

En ymmärrä mitä haittaa tästä on muille, koska aina on ollut vapaitakin perhepaikkoja.

Miksi huonojalkainen valitsee kaupakseen sitten ison kaupan? Luulisi olevan jalat myös peruste valita vähän pienempi kauppa. Harvalla pikkukaupalla on perheparkkikäytäntöä, kun mikään ruutu ei ole kovin kaukana.

Vierailija
367/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vastaava kun ajoin tila-autolla invaparkkiin ja nousin autosta. Jumalaton huutaminen alkoi kun joku mies huomasi minun nousevan autosta ja kävelevän. Huuto loppui ja tuli anteeksipyyntö kun avasin auton sivuoven ja aloin ohjata sähköpyörässä istuvaa liikuntavammaista ulos autosta.

Vierailija
368/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut mieleen, että kun olet kaupassa ja autosi perheparkkiruudussa, niin silloin paikalle tulee joku joka tarvisi paikan oikeasti? Monta kertaa möhömahat keski-ikäisetukot vievät ne paikat, vaikkei ole heille tarkoitettu. Lapsiperheille on omat parkkiruudut, koska esim. lapsen nostaminen turvaistuimesta takaa vie paljon tilaa eikä kapeassa ruudussa aina saa ovea tarpeeksi auki ja itseään ja lasta siihen väliin. Kannattaisiko vähän käyttää aivojaan eikä olla niin jumalattoman itsekäs juntti, joka ei osaa käyttäytyä???

Vierailija
369/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikat on merkitty lapsiperheille. Piste. Kuinka helvetin itsekäs ja ajattelematon ihminen voikaan olla!

Vierailija
370/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Automme on suuri ja tukkii tavallisen ruudun, vaikea siis päästä autosta ulos, lisäksi minulla on polvivaivoja (ei kuitenkaan invaan oikeuttavaa)

Ootpa inhottava. Luuletko, että muilla ei ole vaivoja ja kolotuksia? Jos sun on vaikea päästä autosta ulos niin mitä on vanhemmalla yrittäessään ängetä turvakaukaloa takapenkille? Vanhemmilla usein isompi autokin, että mahtuu koko perhe kyytiin jos useampi turvaistuimen käyttäjä.

Itsekäs ihminen.

Vierailija
371/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksun koko ideaa ja tästä syystä ihan vittuillakseni. 

Vierailija
372/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinpa vaan on niin, että kaikki lapsiperhepaikat on varattu ja aika pian autoon tulee joku väsähtänyt kaljaukko. Kyllä vituttaa. Pitääkö vääntää rautalangasta, että uskoisitte, että ovet on saatava kunnolla auki, kun laittaa lasta istuimeen tai nostaa pois. 

Opetelkaa lukemaan tolvanat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei kyllåä taida ääliöillä muutenkaan mennä perille. minäminäminäminä

Vierailija
373/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sinustakaan ei välitä kukaan kun olet vanha ja sairas. Siinähän sitten makaat kusivaipoissasi, kun ei voi enää elvistellä ajamalla lapsiperheruutuun ladaansa.

Vierailija
374/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Akaass yks ukko istui autossa koiransa kanssa perheparkissa. Auto käynnissä vartin verran, ettei koira kuihdu. Ei voinut olla sivummassa vaikka pihalla sen lemmikkinsä kanssa. Tilaa oli koko parkkis. Vaimo tuli ostoksilta...pääsi lähemmäs ja koira selvis helteestä. Ja mies niin ylpeänä saavutuksestaan. Ugh.

Ja ikäähän oli se 50-60, niinkuin ap peruspölkkyjen ikää kuvas.

Vierailija
375/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuuntunut kirjoitti:

Toivottavasti sinustakaan ei välitä kukaan kun olet vanha ja sairas. Siinähän sitten makaat kusivaipoissasi, kun ei voi enää elvistellä ajamalla lapsiperheruutuun ladaansa.

Häh? Mihin tää liittyi?

Vierailija
376/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUNTTI! Käytösvammainen. Ihmisnolla.

Vierailija
377/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te liikuntarajoitteiset ja huonojalkaiset, ne perhepaikat on silti perhepaikkoja. Käykää pienissä kaupoissa, jos on niin rankkaa muka. Jännä että sen automarketin jaksaa kävellä läpi muttei sitä parkkipaikkakävelyä?

Vierailija
378/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halveksun koko ideaa ja tästä syystä ihan vittuillakseni. 

Vierailija
379/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso perhe, ja vaikka lapset eivät olisikaan mukana kauppareissulla, niin katson että voin parkkeerata lähelle ovea, jotta saan isot ostokseni raijattua autoon. Koska käytän kuukaudessa noin 1300 euroa tietyn ketjun marketteihin, niin mielestäni olen sillä summalla oikeutettu parkkeeraamaan mille tahansa vapaalle paikalle.

(Invapaikoille tai muille oikeasti varatuille en tietenkään parkkeeraa.)

Vierailija
380/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi edes lukea koko keskustelua, hermostuttaa niin ihmisten itsekkyys. Ei välitetä yhtään muista, ajatellaan vaan itsekkäästi.