Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pysäköit perheparkki-ruutuun vaikka sinulla ei ole perhettä?

Vierailija
12.07.2014 |

Yleensä olet yksin oleva mies tai keski-iän ylittänyt pariskunta. Ihan vaan mielnkiinnosta.

Nm. Äiti kolmen turvaistuimessa/kaukalossa istuvan lapsen kanssa.

Kommentit (483)

Vierailija
341/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja minusta pieniälapsia ei tarvitse viedä kauppoihin. En vie omiakaan - joko minä tai mieheni käy, tai tilaamme kauppakassin kotiin. -345

Vierailija
342/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska usein mulla on lapset mukana, joten ajan lihasmuistista siihen joskus silloinkin kun olen yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheparkit on siksi keksitty, että lapsia istuimeen kiinnittäessä, on auton ovi avattava yleensä apposelleen. Silloin on myös suuri vaara, että ovi naarmuttaa viereisen auton kylkeä. Toinen riskipaikka on se yksi sekuntti, kun lapset avaavat oven vauhdikkaasti. Vaikka oven avaamisesta kuinka varottaisi, vahinkoja silti sattuu.

Kysymys ei ole tasa-arvosta, ei siitä kuka on perhe ja kuka ei. Kysymys on lapsista. Jokainen lapseton voisi esimerkiksi kokeilla, miten onnistuu lapsen kiinnittäminen istuimeen jos ovea voi avata vain 20 senttiä ( ei tarvitsisi enää kysellä tällä palstalla typeriä) ja ihmetellä suurta epätasa-arvoa.

Vierailija
344/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheparkit on siksi keksitty, että lapsia istuimeen kiinnittäessä, on auton ovi avattava yleensä apposelleen. Silloin on myös suuri vaara, että ovi naarmuttaa viereisen auton kylkeä. Toinen riskipaikka on se yksi sekuntti, kun lapset avaavat oven vauhdikkaasti. Vaikka oven avaamisesta kuinka varottaisi, vahinkoja silti sattuu.

Kysymys ei ole tasa-arvosta, ei siitä kuka on perhe ja kuka ei. Kysymys on lapsista. Jokainen lapseton voisi esimerkiksi kokeilla, miten onnistuu lapsen kiinnittäminen istuimeen jos ovea voi avata vain 20 senttiä ( ei tarvitsisi enää kysellä tällä palstalla typeriä) ja ihmetellä suurta epätasa-arvoa.

Ihan normaaleilla paikoilla olen tähän mennessä lapseni saanut laitettua autoon, pitääkö kuvata asiasta video että uusavuttomat mammat näkee? Toiseksikin meillä on autossa lapsilukko että ovet avataan ulkopuolelta ja kolmanneksi lapset on opetettu siihen ettei parkkipaikalla avata niitä auton ovia itse. Lapset voi myös kasvattaa....

Vierailija
345/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko se perhe olla mukana, että saa jättää perhepaikalle? Mä vielä etsin sitä mun tyttären ja pojan tulevaa äitiä, joten se on jo suunnitteella ni eikös se riitä?

Vierailija
346/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako se sulle kuuluu?  Tuu ämmä ajoissa, niin saat paikan ritsallesi. 

HÄh? Menikö perille?? 

Vierailija
347/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 17:22"]

Mun mies pysäköi uuden RS-Octaviamme leuhkasti jopa invapaikoille.

No, Skodalla ei kannata paljon leuhkia. Skoda on edelleen vain Skoda. Ei se siitä paremmaksi ole muuttunut, itäauto se on edelleen :)

Kaikki autot Detroitista itään ovat itäautoja.

Vierailija
348/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheruutu on varmaan ainoa mihin nuo ajotaidottomat idiootit osuvat edes suurinpiirtein. Yleensähän he pysäköivät siten, että vähintään kolmasosa autosta on viereisen parkkiruudun puolella.

Vierailija
349/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, that escalated fast.

Vierailija
350/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pikkuisten kanssa on turvallisempaakin, että ne pikku piltit eivät juoksentele ympäri parkkipaikkaa, kun itse on kädet täynnä ostoskärryä tai kassia - siksi auto lähellä ovea on turvallisinta kaikille. Lisäksi lasten kiinnittäminen takapenkille on vaikeaa, jos ovia ei saa kokonaan levälleen. Tässä tärkeimmät syyt, ei siis laiskuus.

JÄTÄ PENNUT KOTIIN!  Olisi muillakin mukavampaa, kun koko saatanan lauma ei huutaisi ja rääkyisi kaupassa.   Eikä läskipersemamma vittuuntuneena naarmuttaisi parkkipaikalla parempia autoja.

Vierailija
351/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä, että minkälaisia ihmisiä sieltä ruutujen toiselta puolelta kirjoittelee.

Ne perheparkit ovat siitä syystä lähellä ovea, että lapset eivät jää epähuomiossa auton alle, kun saattavat yhtäkkiä lähteä juoksemaan kohti kauppaa.

Ne perheparkit ovat leveitä, ettei auton ovet kolahtele viereisiin autoihin.

Muissa parkkiruuduissa olevia autoja saa sitten ihan vapaasti kolhia, niinkö?  

Miksi ne lapset pitää ottaa mukaan, jos vanhempi ei osaa huolehtia niistä?

MIKSI pitää olla jotain perheparkkeja??  Erittäin typerää kauppiailta. 

Vierailija
352/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntomerkit tiedossa! kirjoitti:

Näin tässä päivänä eräänä Kuopion Prisman parkkipaikalla vihaisen mutsin naarmuttamassa Mersun kylkeä, josta hetkeä aikaisemmin oli kiirehtinyt keski-ikäinen pukumies perjantaikaljaostoksilleen siis perhepaikka oli kyseessä...

Toivottavasti sait kuvattu sen ämmän touhut tai ämmän rekkarin ylös. Ilmoita kaupan infoon tai poliisille, kiitos.

Vierailija
353/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pikkuisten kanssa on turvallisempaakin, että ne pikku piltit eivät juoksentele ympäri parkkipaikkaa, kun itse on kädet täynnä ostoskärryä tai kassia - siksi auto lähellä ovea on turvallisinta kaikille. Lisäksi lasten kiinnittäminen takapenkille on vaikeaa, jos ovia ei saa kokonaan levälleen. Tässä tärkeimmät syyt, ei siis laiskuus.

JÄTÄ PENNUT KOTIIN!  Olisi muillakin mukavampaa, kun koko saatanan lauma ei huutaisi ja rääkyisi kaupassa.   Eikä läskipersemamma vittuuntuneena naarmuttaisi parkkipaikalla parempia autoja.

Ei kukaan käy huvikseen kaupassa lasten kanssa. En voi jättää 2-, 3- ja 5-vuotiaita lapsia keskenään kotiin. Jos et sitä ymmärrä, niin voi voi.

Vierailija
354/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaaleilla paikoilla olen tähän mennessä lapseni saanut laitettua autoon, pitääkö kuvata asiasta video että uusavuttomat mammat näkee? Toiseksikin meillä on autossa lapsilukko että ovet avataan ulkopuolelta ja kolmanneksi lapset on opetettu siihen ettei parkkipaikalla avata niitä auton ovia itse. Lapset voi myös kasvattaa....

Riippuu tietysti autosta (eli oven pituudesta). Meidän autossa ei saa, ja olen yrittänyt. Piti peruuttaa auto keskelle parkkialueen tietä, että sain oven tarpeeksi auki jotta pääsin väliin vöitä pujottamaan.

Lapsia on kasvatettu, mutta vahinkoja sattuu silti.

Vierailija
355/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aja perheparkkiin ilman lapsia, se on ihan selvä juttu. Mutta se ihmetyttää kun syyksi sanotaan että "taapero avaa oven itse ja kolhii viereisen auton." Kyllä minä käytän lapsilukkoa ja avaan lapselle oven itse, jotta kolhimiselta vältytään.

Vierailija
356/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tietysti autosta (eli oven pituudesta). Meidän autossa ei saa, ja olen yrittänyt. Piti peruuttaa auto keskelle parkkialueen tietä, että sain oven tarpeeksi auki jotta pääsin väliin vöitä pujottamaan.

Ja jos ei "satu" vahinkoja, niin kolöhitaan tahallaan ja naarmutetaan vähän, eiks niin - helvetin läskiperse!

Vierailija
357/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun perusteella suomalaiset ovat

Itsekkäitä

Piittaamattomia

Muita vähätteleviä

Ylimielisiä

Suuri osa vastauksista on tyyliin MINÄ ajan, MINÄ voin, MINÄ ja MINÄ.

Jos jotain asiaa koskee suositus, niin sitä ei missään nimessä noudateta.

Vastenmielistä. Tämä jalo kansa....

Kaltaistesi hölmöjen tosikoiden takia trollaus on erittäin hauskaa ja palkitsevaa puuhaa ;)

Ok. Sinulla älyköllä on upea harrastus.

Jatka ihmeessä paskan jauhamista.

Tottakai jatkan, niin kauan kuin kaltaisiasi hölmöjä on olemassa, jotka ei erota pässinselviä trolleja, vaan vetää jokaikisestä tekstistä herneen nokkaan :)

Ja sinä sanot minua hölmöksi. Heh.

No hyvä että elämässäsi on sisältöä. Jauhat paskaa netissä. Onneksi olkoon.

Vierailija
358/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajakaa sinne perheparkkiin ilman lapsia, mutta älkää sitten ihmetelkö, jos ei kaikki sitä kato hyvällä. Voitte varmaan taas hengittää.

Vierailija
359/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ei "satu" vahinkoja, niin kolöhitaan tahallaan ja naarmutetaan vähän, eiks niin - helvetin läskiperse!

Ymmärrän hyvin miksi sinulla ei ole miestä, ystäviä eikä perhettä. Hamsterikin olisi liian vaativa elollinen sinun seuraksesi :(

Vierailija
360/483 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska haluan ja vähät välitän lapsiperheistä. Usein parkkeeraan siihen myös huonolla säällä tai kun olen kipeänä enkä jaksa kävellä kauempaa. Siinä sulle suora vastaus! :)