Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää

Vierailija
19.09.2014 |

Nyt se alkaa :) kuinka moni alkaa katsomaan?

Kommentit (1403)

Vierailija
641/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:15"]

Tietenkään ei ole pakko avautua omasta elämästään. Toki sitä tällaisessa ohjelmassa vähän toivoisi, mutta mitenkään välttämätöntä se ei ole. Mutta tuollainen vihjailu, kiusoittelu ja myhäily tuntuu suoraan sanottuna huomion hakemiselta. Ihan hyvä juttu, jos ei halua avautua satojen tuhansien ihmisten edessä surusta, mutta pitääkö sitten alun perinkään alkaa vihjailla asiasta? Mistä ihmeestä Samulin olisi pitänyt tietää, ettei asiaa saa avata sen enempää?

[/quote]

Vesalahan siitä surusta alun alkaen lähti puhumaankin, eikä Vartiainen. Tuskin olisi itse sen kummemmin halunnut tuoda koko asiaa esille. Jos ei halua puhua siitä, niin hittojako se meille, tai muille artisteille kuuluu.

Vierailija
642/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:29"]

Tulee sellainen fiilis, että tämä kausi on leikattu jotenkin huonommin kuin aikaisemmat. Keskustelun ja sisällön puute on mun mielestä peräisin juuri tästä huonosta leikkauksesta.

munkin mielestä Jennistä jäi kylmä kuva, valitettavasti. Muut todella symppiksiä!

[/quote]

Koko ajan tuntuu olevan kauhea kiire, lause jää kesken kun kilistetään lasia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsokaa uudestaan toi jakso. Jenni on ihan paniikissa, ettei Paula vaan paljasta mitään, mikä voisi vahingoittaa hänen julkisuuskuvaansa. Noilla kahdella on ihan selkeä negatiivinen jännite välillään, vaikka muuta koittavat esittää.

Vierailija
644/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin feikkiä tunteilua ja hypetystä toisiaan kohtaan. Ei kestä pää tällästä p******

Vierailija
645/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te nyt oikeasti luule, että Paula V. olisi alkanut ilman Jennin lupaa puhumaan sen surusta tms. Ei tarvitse tosiaan omia asioitaan jakaa, mutta ei kyllä kannata ottaa sitten puheeksikaan.

Eikä tää formaatti nyt kyllä myöskään ehkä ole kenellekään ylläri tässä vaiheessa.

Vierailija
646/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt palsta-Sherlockit, teidän apua kaivataan! Eikö paikalla muka ketään Jennin kanssa Kuopion musiikkilukiossa ollutta?

Itselle kappaleesta tuli mieleen seksuaalinen hyväksikäyttö tai syömishäiriö.

Vierailija
647/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:15"]

Tietenkään ei ole pakko avautua omasta elämästään. Toki sitä tällaisessa ohjelmassa vähän toivoisi, mutta mitenkään välttämätöntä se ei ole. Mutta tuollainen vihjailu, kiusoittelu ja myhäily tuntuu suoraan sanottuna huomion hakemiselta. Ihan hyvä juttu, jos ei halua avautua satojen tuhansien ihmisten edessä surusta, mutta pitääkö sitten alun perinkään alkaa vihjailla asiasta? Mistä ihmeestä Samulin olisi pitänyt tietää, ettei asiaa saa avata sen enempää?

[/quote]

Vesalahan siitä surusta alun alkaen lähti puhumaankin, eikä Vartiainen. Tuskin olisi itse sen kummemmin halunnut tuoda koko asiaa esille. Jos ei halua puhua siitä, niin hittojako se meille, tai muille artisteille kuuluu.

[/quote]

Vesala halusi vain taas kerran kääntää huomion itseensä.

Vierailija
648/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko edelleenkään, että Jenni olisi Paulaa kiusannut. Mutta jotain on voinut kiusata? Kiusasihan se sen Jonnankin ulos Gimmelistä.

Vierailija
649/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Jennin musiikista ja biiseistä. Harmi, kun olisi antanut itsestään vähän enemmän... Taitoluistelutausta oli jo tiedossa. Olisi nyt kertonut jotain esim. lapsuudestaan, milloin aloitti musiikin harrastamisen ym.

Päivän aktiviteetit oli ihan jees ja pisteet siitä, että kaikki pääsi osallistumaan.

Vierailija
650/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 22:27"]

En usko edelleenkään, että Jenni olisi Paulaa kiusannut. Mutta jotain on voinut kiusata? Kiusasihan se sen Jonnankin ulos Gimmelistä.

[/quote]

Ja ovathan he tavanneet taas Paulan kanssa siellä Popstarsissa...

Vierailija
651/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko julkkiksena olon hinta se että kaikki tietää lapsuutesi asiat?? Homoudesta ei saa puhua. Eikö lapsuuden/nuoruuden surut ole yhtä henkilökohtaisia, ei kaikille kuuluvia

Vierailija
652/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 22:33"]

Onko julkkiksena olon hinta se että kaikki tietää lapsuutesi asiat?? Homoudesta ei saa puhua. Eikö lapsuuden/nuoruuden surut ole yhtä henkilökohtaisia, ei kaikille kuuluvia

[/quote]

Itse ottanut noi asiat esille

Vierailija
653/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti not

Vierailija
654/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan järkyttävän teennäinen ohjelma...

Vierailija
655/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko jäykistelyn syy olla siinä, etteivät juo vettä väkevmpää? Edellisinä vuosina meno ollut avoimempaa, rennompaa, keskustelevampaa. En ihannoi alkoholikulttuuria, mutta kenties on vaan niin, että lasi-pari punkkua saa ne kielenkannat irtoamaan paremmin, jopa kestotähdillä.

Vierailija
656/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku osaa käyttää ääntänsä, niin se on kyllä Paula K. Saa todella hienoja sävyjä ja vivahteita esille, lauloi sitten mitä tahansa. 

Vierailija
657/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee noista Kiittämätön -biisin sanoista mieleen teini, jonka elämä on vähän järkkynyt, esim. raskauden, eron tai vanhempien eron takia...

Vierailija
658/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:49"]

Mahtava veto Paula V:ltä! Jenni on ihan tasan tarkkaan kiusannut Paulaa. Jenni meni ihan vaikeeksi ton biisin aikana, hörppi vettä tosi hermostuneesti. Asiat on muka annettu anteeksi, mutta Paulan sisällä kytee edelleen raivo, jota väläytteli ton angstisen vedon kautta.

[/quote]

Mun on kyllä jotenkin todella vaikea uskoa, että lukiossa ykkösluokkalainen kiusaisi abia missään olosuhteissa. Lisäksi vaikeaa uskoa, että kukaan tekisi aikuisena vapaaehtoisesti läheistä yhteistyötä kiusaajansa kanssa.
[/quote]

Mun mielestä omituista että edes ovat silloin tunteneet.. en mä tunne yhtään sellaista ihmistä, joka oli silloin abi kun minä lukion ekalla..
[/quote]

Hei se oli musiikkilukio, ja piirit pienet. Ihan oma universuminsa. Ette uskoisi, jos kertoisin legendoja niiltä ajoilta. Itse saman koulun käyneenä, Jennin biisi kolahtaa, vaikken hänen taustojaan niin tarkasti tiedäkään lukioajoilta. Erittäin hyvin samaistuin myös Paulan mahtavaan, angstiseen vetoon. Todella hyvä jakso oli kaikin puolin! Ihana Jenni.

Vierailija
659/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon kohdan uudelleen missä keskusteltiin Paula V:n vedon jälkeen. Ärsyttävää tuommoinen että vain kaksi tietää mistä on kyse eikä sitä kerrota muille. Olisi Paula voinut valita biisin mistä pystyy puhumaan avoimesti.

Vierailija
660/1403 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun kukaan ei esittänyt Jennin vanhimpia kappaleita kuten Etsit muijaa seuraavaa tai roviolla. Olis ollu mahtavaa ja varmasti ois itkukin tirahtanut.

Ketju on lukittu.