Vain elämää
Kommentit (1403)
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:22"]
Eka jakso jossa en itkenyt yhtään. Todella tylsä jakso.
[/quote]
Joo, ainoa jakso tähän mennessä, ettei herkistänyt niin paljon. Varmaan koska noissa Jennin biiseissä ei oo niin suurta latinkia.
Ymmärrän toki sen, että Jenni itse liikuttuu, kun ne merkkaavat hänelle ja sekin on mielenkiintoista, kuinka eri versioiksi taipuivat.
Moittivat jossain radio-ohjelmassa näitä kaikkia siitä, että ohjelma ei ole yhtään nikn keskusteleva, kuin aikaisemmat.
Tulee sellainen fiilis, että tämä kausi on leikattu jotenkin huonommin kuin aikaisemmat. Keskustelun ja sisällön puute on mun mielestä peräisin juuri tästä huonosta leikkauksesta.
munkin mielestä Jennistä jäi kylmä kuva, valitettavasti. Muut todella symppiksiä!
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:15"]Minun mielestä artistillakin on oikeus pitää henkilökohtaiset asiat henkilökohtaisina. On vähän törppöä tivata että mikä suru, mikä suru. Kyllä jokainen kertoo televisiossa sen verran kuin haluaa kertoa. Ja jotainhan siitä biisin tekstistäkin pystyi päättelemään, olettaen että se siis perustuu Jennin elämässä oikeasti tapahtuneisiin asioihin. En minäkään lähtisi perheeni sisäisiä asioita revittelemään kaikelle kansalle, vaikka kuinka olisin julkisuuden henkilö. [/quote] Samaa mieltä. En ymmärrä miksi Jenni lynkataan kun selkeästi kuitenkin käy läpi tunteitaan ja koko ajan puheenvuoroillaan puhuu. Tuntuu että se on vaan sitä sensaationhakua kaikilla, saada tietää just se juttu kaikkine yksityiskohtineen. Monet ihmiset puhuvat vaikeuksistaan spesifioimatta tarkalleen mikä se vaikeus on ollut. Ja kaikki käyvät asioita läpi eri tavalla.
[/quote]
Jep. Ja minua ainakin kiinnostaa enemmän kuulla noita musiikin tekemiseen liittyviä asioita ja kertomuksia kuin sitä tunnemössöä joka on tuttua joka ikiselle ihmiselle maan päällä. Mutta muusikon erikoisalue on se musiikin tekeminen.
Silti, vaikka en ole mikään anti-Jennaaja, minusta hänestä paistaa juuri se tietynlainen ylikontrolli ja ehkä nimenomaan laskelmointi. Hän miettii hyvin tarkkaan millaisen kuvan antaa itsestään ja on hyvin tietoinen itsestään ja esim. omasta ulkonäöstään, mikä näkyy läpi. Niinä hetkinä kun hän unohtaa keskittyä itseensä, hän on sympaattisempi ja luonnollisempi. Mutta kunnianhimoisuus ja voimakas itsetiedostavuus ei kyllä ole mikään maailman helpoin yhdistelmä, joten varmasti aikamoista diivailuakin saattaa neiti harrastaa, en ainakaan olisi yhtään yllättynyt. Viittasihan hän itsekin johonkin itkupotkuraivareihin. Voisi kyllä makoilla sillä piikkimatollaan enemmän ja tehdä enemmän hengitys- ja resonointitreenejä, niin oppisi vähän relaamaan ja pitämään itseään vähemmän tärkeänä :)
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:20"]
Musta Jenni olis silti voinut vastata Samulille jotain. Epäkohteliasta antaa toisen odottaa vastausta, antamatta mitään reaktiota! Olisi voinut sanoa, etten nyt kykene puhumaan asiasta, tms.
[/quote]
Tuossa kohtaa ehtii harkita monta asiaa, mm. sen, onko vastaamisesta enemmän hyötyä vai haittaa. Kuka tietää, vaikka Jenni olisi kertonut asian Samulille myöhemmin kahden kesken ja pahoitellut sitä, kun ei viitsi kameroiden edessä kaikkea selostaa.
Ykköskaudella oli hassuttelijoita, siltsu erin jne jotka pitivät rentoa tunnelmaa yllä. Nyt on surun/kaihon ilmapiiri, kaikki isoja tähtiä.... Enemmän touhuamista ja pidempi ohjelma-aika per jakso niin esiintyjät ehtii lämmetä ja uskaltaa olla enemmän omia itsejänsä. Varmasti menisin itsekin lukkoon jos piisi lapsuuden arpia aukaista kun kameramiehet häärää ympärillä :/
Ei Jenni voi mitään kommentoida biisien taustoista, koska ei ole niitä kirjoittanut itse. Vai kertoisiko se:" Mariska ajatteli sitä ja tätä kirjoittaessaan tätä biisiä..." Kyllä artistin pitäisi kirjoittaa itse omia biisejään!
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:07"]Paula on todella lahjakas. Jenni on jotenkin ylimielinen. Samuli on pehmeä ja lempeä. Toni on älykäs. Elastinen on positiivisuuden perikuva. [/quote] Hyvin kuvailtu! :)
[/quote]
Paula V on paljon älykkäämpi kuin Toni. Toni vaan ylikorostaa sitä itsessään.
Huh mitä kiusaamista täällä, tuli kouluajat mieleen.
Nim. Monesti sanattomaksi ja lukkoon mennyt ujo
Mä odotin tältä kaudelta tosi paljon, kun mukana ihan mun lemppari artisteja. Mutta kuitenkaan tää ei oo niin hyvä. Vähän pettynyt olen.
Montako biisiä paula k tai samuli on tehnyt ihan itse? :D
Mä uskon että Jennille ei vaan ole elämässä sattunut mitään suurempia vastoinkäymisiä eteen, ja yrittää ehkä sitä "peitellä" tuolla salamyhkäisyydellä. En tosin ymmärrä miksi, ei kaikkien taiteilijoiden tarvitse olla kulkenut mitään ryysyistä rikkauksiin- tyyppistä matkaa..
Ja kyllä huomasi jaksossa, että se kappaleiden taustojen avaaminen herättää ihan erilailla tunteita kuulijoille! Nyt kun Jenni kertoi esim. muruseni- kappaleesta jotenkin niin kylmästi meni jollain lailla vähän maku biisistä, olisi voinut vähän kertoa kappaleen synnystä, vai olikohan tehty vaan laskemoidusti ja "tämä vetoaa tunteisiin"-mentaliteetilla...
Samu ja Elastinen molemmat toljotti Jenniä, hyvä ettei kuola tippunu ja Veskullaki näkyi pilkettä silmäkulmassa, kuin nuoruusajan uunossa.
Jennin päivässä oli rento meininki. Samuli oli vapautunut ja Vesku oli tänään hyvin messissä.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:15"]
Minun mielestä artistillakin on oikeus pitää henkilökohtaiset asiat henkilökohtaisina. On vähän törppöä tivata että mikä suru, mikä suru. [/quote]
Minusta tuntuu, että Samuli ihan vilpittömästi luuli, etteivät Paula ja Jenni olleet kuulleet kysymystä, kun kumpikaan ei reagoinut siihen yhtään millään tavalla. Kysymyksen vastaamisen voi kiertää myös asiallisesti, ei tarvitse vain tylynä katsella seiniä ja myhäillä.
[/quote]
Juuri näin.
Tuohan oli ihan kummallista Paulalta ja Jenniltä alkaa siinä supattelemaan ja hymistelemään keskenään. Kuka tahansa olisi kysynyt samaa mitä Samuli kysyi. Siis ainakin henkilö, joka haluaa pysyä kärryillä keskustelusta, eikä istua omissa maailmoissaan jossain nurkassa.
Mutta Samuli kyllä tiukkaan tivasi - kameroiden (lue:ihmisten) edessä. Vähän törppöä käytöstä minusta. Tai käsikirjoitettua draamaa, kukaties.
Tykkään osasta Jennin biiseistä, esim. en haluu kuolla tänä yönä, junat ja naiset, minä ja hän, missä muruseni on. Mutta musta mikään näistä versioista ei ollut kovinkaan hyvä. Jennin ei tarvitse mun mielestä myöskään kertoa henkilökohtaisista asioista, mutta oli törkeä Samulia kohtaan. Tosin mun mielestä Samuli ei tykkää Jennistä, joka on olevinaan suuri kohtalokas taiteilijatar.. Samuli lienee kohdannut näitä diivoja näyttelijöiden ja muusikoiden maailmasta, joten ei jaksa tuollaista teatteria.
Jenni lienee tavallisen keskiluokkaisen perheen tavallinen tytär. Äiti ehkä kuollut? Tuon Vesalan sanoitusten perusteella. Mutta mitä olen kuullut Jennin nuoruudesta muilta, ihan tavallinen lukiolaismimmi, tykkäsi silloin pojista ja Immosesta päätellen tykkää edelleen. Pitää mystisyyden verhoa yllä, vaikkei elämässä ole ollut mitään mystistä.
Multa meni osa jaksosta ohi, mitä Samuli kyseli ilman vastausta?
Sanuli on niiiin kuuma