Vain elämää
Kommentit (1403)
Niin, Voi Toni.....kauheaa kuultavaa, pelkkää sekopäistä takomista ja epävirestä huuto"laulua".
Vasta ohjelman myötä tajusin Jennin olevan laskelmoiva luonne ja sivuuttavan toisia ihmisiä (esim Samulin)
Toni otti hienosti biisin omiin nimiinsä! Tästähän tässä ohjelmassa on kysymys. Hieno punk-veto! Harmi vaan, että on niin huono laulaja...
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:15"]Minun mielestä artistillakin on oikeus pitää henkilökohtaiset asiat henkilökohtaisina. On vähän törppöä tivata että mikä suru, mikä suru. Kyllä jokainen kertoo televisiossa sen verran kuin haluaa kertoa. Ja jotainhan siitä biisin tekstistäkin pystyi päättelemään, olettaen että se siis perustuu Jennin elämässä oikeasti tapahtuneisiin asioihin. En minäkään lähtisi perheeni sisäisiä asioita revittelemään kaikelle kansalle, vaikka kuinka olisin julkisuuden henkilö.
[/quote]
Samaa mieltä. En ymmärrä miksi Jenni lynkataan kun selkeästi kuitenkin käy läpi tunteitaan ja koko ajan puheenvuoroillaan puhuu. Tuntuu että se on vaan sitä sensaationhakua kaikilla, saada tietää just se juttu kaikkine yksityiskohtineen. Monet ihmiset puhuvat vaikeuksistaan spesifioimatta tarkalleen mikä se vaikeus on ollut. Ja kaikki käyvät asioita läpi eri tavalla.
Musta Jenni olis silti voinut vastata Samulille jotain. Epäkohteliasta antaa toisen odottaa vastausta, antamatta mitään reaktiota! Olisi voinut sanoa, etten nyt kykene puhumaan asiasta, tms.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:16"]
Huonoja kaikki tänään
[/quote]
Mun mielestä ovat vetäneet sinäänsä ihan hyvin mutta tosiaan tuntuu itsestäkin että vedot ovat olleet huonoja, koska biisit eivät oikein herätä mitään tunteita verrattuna kauden aiempiin jaksoihin. Biisejä on muissa jaksoissa avattu hienosti ja artistin tunteita niiden takaa kerrottu, tänään ei. Osasin kyllä arvata, että tämä jakso huonompi kun Jenni ei tosiaan ole itse biisejään tehnyt kuten esim. Toni ja Paula.
Samuli ja Jenni ois kyllä hyvä pari. Molemmat samanlaisia taiteilijaluonteita
En ole ikinä pitänyt Missä muruseni on -kappaleesta, mutta nyt Koivuniemen esittämänä ymmärsin, että sehän onkin ihan hieno biisi, jossa on kauniit sanat.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:15"]
Minun mielestä artistillakin on oikeus pitää henkilökohtaiset asiat henkilökohtaisina. On vähän törppöä tivata että mikä suru, mikä suru. [/quote]
Minusta tuntuu, että Samuli ihan vilpittömästi luuli, etteivät Paula ja Jenni olleet kuulleet kysymystä, kun kumpikaan ei reagoinut siihen yhtään millään tavalla. Kysymyksen vastaamisen voi kiertää myös asiallisesti, ei tarvitse vain tylynä katsella seiniä ja myhäillä.
Mä tykkään Paulasta, mutta tää oli kyllä kahden tuopin karaokeversio muruseni-biisistä.
Niin mutta vois ees biisien taustoja vähän kertoa. Jotain yleismaallista itsestään voi kertoa artistikin, eihän nyt kaikkein henkilökohtaisempia asioita tietenkään mutta vaikka tyyliin: tämä biisi on tärkeä siksi että niihin aikoihin läheinen kuoli-tyyliin. Eli kertoa edes jotain vaikkei kerro kaikkea. Nyt vaan puhui jotain jostain tuotannon vaikeuksista? Tylsää.
Hyi kamala, Samuli oli ainut joka on tähän mennessä vetänyt hyvin. Toisaalta, sehän laulaa aina samalla tavalla ja se iskee muhun, joten... Tähän mennessä kamalin Paula V!!! Ihan kuin se vittuilisi Jennille jostain? Biisikin oli ällöttävä sen suusta tulleena. En tykännyt yhtään
Eka jakso jossa en itkenyt yhtään. Todella tylsä jakso.
Olipas toi Missä muruseni on laimea biisinä, Paula K veti sen kyllä niin hyvin kuin vaan mahdollista.
Paula V:n biisi oli huippu!
Oho, onpas Jenni ollut av mammojen silmätikkuna! :D
Voi luoja miten kaunis Jenni on! Miksei hänen näköisiään löydy missikisoista?
Mä oon ihan rakastunut Elaan ja Toniin, mut en osaa päättää kumpaan enemmän.
Tai vaikka että "tykkään istua iltaisin katselemassa tähtiä ja siemailla teetä miettien elämää".. Onko liian henkilökohtaista?
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:07"]Paula on todella lahjakas. Jenni on jotenkin ylimielinen. Samuli on pehmeä ja lempeä. Toni on älykäs. Elastinen on positiivisuuden perikuva. [/quote] Hyvin kuvailtu! :)
[/quote]
Oi kiitos. Olen lukenut sivuaineenana sosiaalipsykaa :D