Hei TE kaikki reilusti ylipainoiset!
Ilmoittauduin jo Painonpudottajat 2006 porukkaan .. mutta mitäs jos perustettaisiin toinenkin ryhmä meille, joilla pudotettavaa noin 20kg tai yli?
Itselläni siis puntari keikahti aivan uusille, huimille kiloluvuille tänä aamuna. Vaakaa olen kyllä karttanut kuin ruttoa jo melkein 2 kuukautta mutta silti yllätys oli melkoinen: 91,5kg!!!
Ja olen lyhyenläntä eli 162cm....
Tarkoituksena olisi laihduttaa helmikuun loppuun mennessä 7kg ja juhannukseksi 18kg. Aina parempi, jos enempi mutta asetan kuitenkin realistisen(!) tavoitteen.
Kevyempänä kohti kesää!
Kommentit (56)
paljon on työmaata edessä...Varsinkin näin alennusmyyntien vaatehankintojen kanssa tuskaillessa syntyy taas vakaa päätös karistaa ylimääräset n. 30 kg, jotka mukana hyllyy...
Huomisesta alkaen meinaan keventää ruokavalion ja sitte alottaa kävelemään töihin/ mennä ainakin 2 x kertaa viikossa lenkille. Tykkään kolata lumia, joten toivotaan lumipyryä...Siinä hommassa kuluu uskomattoman paljon kaloreita, kuten siivouksessa ja hiihtämisessäkin. Kävin ekaa kertaa vuosiin hiihtämässä, ja meinasin kuolla. Innostusta ei vielä liiemmin syntyny, ehkä sitte ku osaa tekniikan paremmin...
Tyhjennän ruokakaapit joulun vierasvaroista, (heitän osan roskiin suoraan ettei tuu mässättyä tänään ihan liikaa) koska mulla on huono itsekuri. Jos hyvää on, se pitää syödä, joten herkut on parempi jättää kauppaan.
Mitä hyviä arkipäivän keinoja teillä on painonpudotukseen? En tykkää käydä salilla tai jumpissa, mut muita ehdotuksia otetaan vastaan!
minäkin haluun mukaan!!
mä oon kahen 10kk ja 3v tytön äityli
reilusti ylipainoinen,paino mulla n.98kg ja pituutta n.157
tavoitteeni ois pudottaa noin 40kg vuoden loppuun mennessä ja puolet sitä juhannukseen mennessä.
Huvikseni tuossa selailin ja laskeskelin meidän porukkaa ja laihdutustavoitteita. Ei mitään kovin köykäistä luettavaa, heh...
Meitä on tähän mennessä mukaan ilmoittautunut 2 9 innokasta mutta ylipainoista naista (?? onkohan joku meistä mies, anteeksi jos näin on)
ja vuoden 2006 aikana olisi tarkoitus karistaa noin 7 5 0 kg pois!!!
Siis voitteko uskoa tuota, komea luku vai mitä?!?! Ja tuo oli sellainen noin luku, en kovin tarkkaan laskeskellut...
Jos pysytään edes osittain asettamissamme tavoitteissa, luku tulee joka tapauksessa olemaan hurja. Aika monta voipakettia! Mutta, mutta, huomenissa tavataan viikkopunnituksen merkeissä. Tästä on hyvä aloittaa / jatkaa. Tsemppiä kakille!
Olen kyllä jo mukana sisunaisissa, mutta eipä kai haittaa jos tuppaan tännekin mukaan. Tarvitsen kaiken tuen mitä saada voi!
Olen 31v 11v tytön äiti. (Enää ei voi syyttää raskauskiloja) Opiskelin tässä muutaman vuoden ja nyt olen työelämässä. Olen stressiin syöjä niin painoa on tullut liikaa.. Lopputyötä vääntäessä oli suklaa huisin hyvä kaveri..
Lokakuussa 2005 painoa oli 101 kg (pituuteni on 170cm) Olen ollut tosi kovalla laihiksella, ennen joulua painoin jo 89kg ja nyt joulun jälkeen 90kg. Joulu vei siis motivaationi. Muistin kuinka paljon mukavampaa on löllöillä kotona konvehtirasian kanssa kuin puskea altaassa vesijuoksuvyön kanssa.
Pakko saada jostain taas se kipinä jatkaa. Syy laihikseen on olemassa, haluan sopia M/L koon hääpukuun... Ja voisi se raskausaikakin olla keveämpää jos alkulukemat olisivat pienemmät... Eli hää ja vauvakuume ovat motivaationi.
Katsotaan mitä maanantaina vaaka näyttää!
Minä ilmottaudun myös tähän ryhmään...
Mitat tällä hetkellä 170/97 aika paljon on pudotettavaa...ensin ajattelin tuonne normaalipainon ylärajalle eli n. 70 kiloon ja siitä sitten vielä kymmenen kiloa pois. Kokonaisurakka siis yli 30 kg!!
Ja nyt taustaa...olen 27 vuotias, kahden suloisen pojan vesselin äiti. Esikoinen vm.2001 ja kuopus vm. 2003. Aviomies löytyy myös.
Olen oikeastaan lapsesta lähtien ollut pulska, vielä kymmenen vuotta sitten painoin n.70 kg, mutta siitä se paino sitten alkoi pikkuhiljaa raskauksien myötä nousta...
Monta kertaa olen aloittanut laihduttamisen, mutta ilmeisesti ihan väärin kun ei tuloksiakaan ole tullut jos ei jotain vaivaista viittä kiloa oteta mukaan!
Kaikki karkit ja varsinkin suklaa on intohimoni...niitä kun pystyisi vähentämään tuntuvasti.
Nyt olen ollut muutaman päivän vähällä ruoalla tai siis säännöllisesti syönyt mutta paljon kasviksia ja kuituja ja ajattelin keitellä vielä sitä rasvanpolttosoppaa...eli jos se soppa antaisi semmoisen alkusysäyksen tähän hommaan!
Tässähän tätä ja toivottavasti vielä mukaan mahdun!!
...ja se näyttää huimia lukemia!
Eli oikea painoni sitten onkin 101,7kg!!!!!
Tuo vanha viisari vaaka näytti mitä näytti, jos hiukan seisoi eri reunassa niin saattoi näyttää 7 kg vähemmän ja sitten taas toisin päin.
No mutta nyt on hyvä tehdä viikottaiset punnitukset uudella vaa' alla... :D
minulla on kanssa reilusti pudotettavaa ja 20kg urakka edessä. Olen lyhyen läntä 154cm pitkä ja tänä aamuna puntari näytti 78.6. synnytyksestä on pari kuukautta eli otan vähän löysästi vaikka en imetä ollenkaan. Mutta tsempataan toisiamme sillä tarkoitus olisi saada noi toukokuun loppuun mennessä pois. Saa nähä kuinka monta listautumista siihen saa aloittaa. mutta nyt lähen aamukahville ja sitten lasten kanssa lenkille.
Lähtöpaino 95,5 cm, pituus 172 cm. Pudotettavaa siis ainakin 20 kg, mielellään enempikin...
Joskus aikanaan olen laihduttanut 10 kg liikunnalla, mutta nyt jostakin ne kilot vaan hiipi takaisin.
Nyt olen tuolla soppakuurilla ja raportoin siellä päivittäin tuloksista. Kolmessa päivässä kadonnut 1,5 kg eli nyt lukemassa 94,0 kg.
Syön soppaa vain kerran pari päivässä, muuten normaaliruokaa herkkuja kartellen.
muhku65
Olen jo itsenäisesti laihduttanut puolen vuoden sisällä 10 kg, nyt joulun aikaan tietenkin vähän alkoi takkuilemaan joten on kiva aloittaa ns. uudestaa teidän kanssa. Tiputettavaahan minulta löytyy Vielä olisi n. 30 kg edessä, joten tekemistä riittää. Lenkkeily on ollut tämän puolen vuoden aikana vaikeaa koska minulla tuli 16.6.2005 välilevyn pullistuma joka on ollut sellainen sinnikäs tapaus eikä millään hoitomuodoilla ole lähtenyt pois joten se leikataan 16.2. 06 neurokirurgisesti pois. Nyt olen toista kuukautta sairaslomalla ja kävely onnistuu päivisin jo hieman paremmin, mutta eihän se mitään kunnollista ole. Joten eikun vaan kilot pois!
Olen 28v. minulla on 6 ja 8 v lapset ja aviomies.
Heip kaikille!
olen pian 30-vuotias kahden pojan Äiti Etelä-Karjalasta.Raskauksien myötä on tullut 30kg lisää massaa tähän varatloon.Strategiset mitat tällä hetkellä 81,2kg/163cm.Tavoitteena on tuonne elokuuhun mennessä pudottaa se 15kg,enemmänkin jos mahdollista.Lopullinen tavoitepaino on 62kg. Eka etappi on jos tossa helmikuunlopussa mahtuis jo omat (kaikkeista isoimmat)farkut jalkaan(ei tarvis miéhen omia aina lainata).Tsemppiä kaikille!
Oon aloittanut itsekseni laiduttamisen ennen joulua, toisin sanoen marraskuun alussa. Silloin lähtöpaino oli 112,5 kg, nyt vuoden vaiheeseen mennessä olin saanut pudotettua painoani -4,3kg ja eilen sain kokonais summaksi -5,4kg yhteensä. Kokonaistavoite on 30-40 kg pois ja välitavoitteena on, että huhtikuun loppuun mennessä olis alle 100 kiloinen.
Ajattelin liittyi teidän joukkoonne, sillä kaipailen ns. vertaistukea.
Olen tapaus vauvakuumeinen :) eli lapsia ei vielä ole, mutta tarkoitus on laihduttaa ensin ja aloittaa vauvan yrittäminen keväällä -07 (sopii muutenkin elämän tilanteeseen) ja siihen mennässä pitäisi tiputtaa n. 25 kg.
Eilen vaa' assa kävin ensimmäistä kertaa vuoteen (olen vaa' anvälttelijä) ja järkytyin kun huomasin että painoa on tullut 10 kg lisää vuoden takaisesta!!!
Eli pituutta on 165 cm ja paino eilen 84 kg. Tavoite on päästä n. 60 kiloon.
*suuresti järkyttynyt*
Ihanaa kun löyty porukkaa joka on samassa tilanteesta! Eli aloitin tammikuun toka vko laihduttamaan ja vaaka näytti silloin 99.9kg ja pituutta 168cm, elo kokoa löytyy... Tavoite n 20kg ennen elokuuta ja töihin lähtöä.. voi olla hurja tavote mut katotaan miten käy. Nyt paino on tippunut 5kg, eli 94 on nyt mittarissa(kääk, hirveesti edelleen)..! Kokeilen pisteiden avulla miten lähtee ja tietty lisää liikuntaa, johon onkin jo himo! Liikuin ennen lasta 4x/vko, mutta nyt liikuin ennen diettiä jääkaapille ja takas..!
Siis jos oikein ymmärsin niin:
Miten sä oot onnistunut kahessa viikossa pudottamaan 5 kg? Hieno juttu...
:)
jotenkin se vaan lähti, en oikein itsekkään ymmärrä miten se niin nopeesti tippu. Jätin vaan kaikki karkit/herkut pois, söin iltapalaksi puuroa ja salaattia ja jumppasin.. niinkuin edelleen. Syön kuitenkin ihan paljon, etten ole syömistä jättänyt vaikka paino tipahti noi nopeesti. Nyt on pysähtyny tohon, ei grammaakaan ole tiistain jälkeen tippunu. Useinhan laihdutuksessa tulee pysähdyksiä, ja varmaan just sen takia mullekin se tuli kun sitä painoa lähti niin nopeesti aika paljon. Ihanaa kun housut tuntuu jo normaalilta, ei enää purista. Mainio herkku on muuten marjat ja vanilijakastike(vaahtoutuva , 9%rasvaa)..nam..!
Hei!
Kyselit mitä kukin syö;
minä syön aamulla pari täysjyväleipää, beseliä, kalkkunaleikettä, juustoa ja vihanneksia päällä lisäksi teetä/kahvia ja josjus jogurtin (rasvattoman).
Siitä muutaman tunnin päästä hedelmän tai jogurtin (leseillä?) tai proteiinipatukan.
Ruoaksi esim tänään tein paistiajauhelihasta tomaattipohjaisen kastin jossa oli tuoreita herkkkusieniä, kesäkurpitsaa, suolakurkkua? mausteita ja täysjyväpastaa. Eilen söin uunilohta ja kasviksia/salaattia ja täysjyväleipää.
Nyt alan juomaan kahvia jonka kanssa syön 2points patukan.
Iltapalaksi syön banaanin, appelsiinin, päärynän ja ehkä jogurtin venhäleseillä.
Tänään ja eilen nukuin niin myöhään että toinen pääruoka jää väliin, mutta työpäivinä syön myös lounaan ehkä keittoa, raejuustoa ja täysjyväleipää.
Miltä tämä kuulosti? Kommentteja!?