Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-5/10kg vko1

02.01.2006 |

Heips taas,

Se olisi uusi alku tälle vuodelle :-)

Vaaka näytti 61.9kg Täytyy ruveta pisteitä laskemaan.

Tapaninpäivän iltana heitin loput suklaat roskiin etteiväthoukuta ja en ole sen jälkeen karkkia suuhub laittanut. Yhden rasian jota ei ollut avattu vein töihin ja syötin muille :-)

tästä tämäalkaa

Nanna

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ OON AIVAN TAATUSTI VETÄSSYT POHJAT jouluherkuttelujen kanssa. Painoa on tullut viimesen kahen viikon aikana 2,6kg lisää!!!! Aattelin etten tuu tänne ollenkaan kehuskelemaan upeella suorituksellani, mutta tulinpa kuitenkin. Paino nyt siis 72,6 ja tavotteena edelleen se 68. Tuntuu niin masentavalta ku oon melkeen lähtöpisteessä. Olin kuitenkin pudottanut 4kg jo täällä ja nyt melkein siis kaikki tullu takas. No uskon että on suurimmaksi osaksi nestettä ja lähtee myös helposti. Lenkkeilyinto on kuitenkin pysynyt yllä, mutta mitä se hyödyttää kun on joka päivä suunnilleen vetäny suklaarasian ja lisäks kaikkea muuta suolasta. No nyt TODELLA TSEMPPAAN ja salaattilinjalle vaan jotta pääsee taas vauhtiin. Itseasiassa nyt ei tee ees mitään hyvää mieli...oikeastaan noi loput suklaat tuolla kaapissa vaan ällöttää. Mitä muuten teen niille...tuleehan se kiusaus joskus? Nanna heitit roskiin...mä en kyllä raaski...on ne kuitenkin niin hyvää tavaraa;)

Tsemppiä kaikille kanssasisarille uuteen alkavaan vuoteen!

Ragna

Vierailija
2/17 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi näistä ikuisista laihduttajista mutta nyt haluaisin ihan tosissaan laihduttaa! Ikää on 29v, kaksi lasta (8v ja 7v). Painoa haluaisin pudottaa 5-10kg. Vaaka näytti eilen illalla 67,6kg :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaka näytti tänä aamuna 66.1kg ja tavoitteena olis et vuoden päästä painaisin 55kg...eli hommaa riittää. tänään jo vaikeuksia kaupassa suklaa hyllyn kohdalla;( tilasin askel mittarin ja aion liikkua 10000 askelta päivässä ja lisäksi tehdä joka päivä 200 vatsalihasta.

tsemmpiä vaan kaikille...sitä varmasti tarvitaan;)

-äiti 24v, poika 1v5kk ja tyttö 2kk1vko1pv-

Vierailija
4/17 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tänään 62,7 kg eli tavallaan pysyin tavoitteessani joulun ajan; tarkoitus oli pysyä alle 63 kg:ssa. Tietysti kun vaaka ennen joulua käväisi 62,0 kg:ssa niin onhan siinä plussaa. En kuitenkaan vielä varsinaisesti laihduta koska 4 kk tyttö on täysimetyksellä, vaan tarkoitus olisi pikku hiljaa hilata painoa alaspäin ennen raskautta olleeseen 58 kiloon vaikka 100 g viikossa syömällä terveellisesti ja liikkumalla. Imetysaikana minusta on tullut suklaapossu ja suklaata söisin järjettömiä määriä. Eilen kävelin koiran kanssa metsässä 1,5 h ja parina muunakin päivänä tunnin verran että eiköhän se tästä nyt lähde. Jääkaapissa on kyllä vielä itsetehtyjä riisisuklaanamusia ja niitä tulee varmaan vielä ainakin tänään syötyä.

Tulipa sekavaa tekstiä, tyttö heräilee sängyssään ja silloin aina ajatukset suuntautuvat yksin omaan häneen... Että milloin pieni äännähtää että maitoa tänne ja äkkiä. :0)

Vierailija
5/17 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puntari vain on huono, joten piti punnita monta kertaa. Lopuksi sain saman kuin viikko sitten eli 77,5 kg. Siitä ei sitten muuta kuin alas päin.

Minullakin on vielä konvehteja jäljellä ja pakkasin ne kaappiin odottamaan vieraita, itse en aio niitä syödä, ainakaan kaikkia vaan korkeintaan maistelen muutaman vieraiden kanssa.

Tämä on muuten pahaa aikaa kun kaupasta saa puoleen hintaan konvehteja, minun kannattaa varmaan välttää kaupassa käyntiä ainakin muutaman päivän ajan että ei tule kiusausta.

Liikkuminen pitäisi aloittaa pian, ehkä jo tänään.

Tänään oon syönyt jo pitsaa (en kokonaista sentään!) ja huomenna menen kaverin kanssa syömään ulos, mutta keskiviikkona yritän aloittaa kunnolla tervellisemman elämän.

Ja yritän nyt heit jättää iltasyönnit kokonaan pois. Eikö joku joskus suositellut että klo 18 jälkeen ei kannata enää syödä, koska aineenvaihdunta on silloin hyvin hidasta.

Onko joku teistä vielä luvannut itselle palkkiota, jos saa painoaan tiputettua tiettyyn määrään? (tai siis, kun saa tiputettua painonsa tiettyyn määrään!!!) : )

Vierailija
6/17 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja parempaa alkanutta vuotta.Mulla puntari heitti aamulla lukemat 61,7kg eli pari kiloa on joulusyöminkien saldo.Tavoite on nyt 4 kg pois tosta eli 58 kiloon ainakin aluksi.Tuumin sitten miltä tuntuu...Nyt tuntuu siltä,että olen tankki joka vyöryy eteenpäin.Ahistaa ja puhistaa ja vatsaan sattuu.Siinä onkin motivaation lähdettä kerrakseen...Alotin pisteet tänään ja hyvin lähti matkaan.Pumppitunnille meen seiskaksi ja sit keskiviikolle on varattuna Core-tunti.Ihana alottaa liikuntakin noitten syömävoittoisten päivien jälkeen.Toivon todella että tossa mun painossa osa on nestettä joka lähtis mahdollisimman nopeesti poiskin.Se lisäis sitä tsemppiä entisestään.Mä oon siis 31v kolmen lapsen (9v,6vja 2v) äiti.Pituutta 160cm.Alkuvuodesta pudotin täällä kilon jos toisenkin mutta kun ei samoja kamuja taida pahemmin olla enää mukana niin noi perustiedot sen tähden...Käyn puntarilla perjantaisin joten sillon aina ilmottelen viikkokuulumisia.Tsemppipotkuja ja iloista mieltä!!

Vierailija
7/17 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Kirjottelinkin eilen jo tarinaani tuonne ed viikolle. Nyt on käyty puntarissakin ja kovat on luvut, 90,9kg se on tosi paljon! Mutta ei auta masentua totuus vain lisäsi motivaatiotani. Pudottaa pitäisi jos haluaa olla joskus äiskä. Olen ajatellut että 15-20kg olisi hyvä.

tsemppiä kaikille!

Vierailija
8/17 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä innostuin tästä ketjusta niin että tänään jopa jumppasin vähän! :) Kävin myös lenkillä (useampaankin otteeseen, koska omistan koiria) ja olen syönyt vain pieniä annoksia.

Paino on (edelleen!) n. 75kg, ei siis ole eilisestä tippunut.. ;) Toivonmukaan ensi maanantaina olisi jo vähän...

Tänään oli muuten tosi ihana ilma nyt illasta, aivan kuin kevät olisi tuoksunut. Siitä tuli kyllä tosi hyvä fiilis ja piristi kummasti! :)

Vierailija
9/17 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kyseli palkitsemisesta..

Mä aattelin että mulla olsi välietappina Vappu, kun täytän silloin vuosia. Eli jos pääsen tavoitteeseeni, niin lähden silloin juhlimaan ja ostan itselleni synttärilahjaks jonkun kivan vaatteen.

Ja lopullinen etappi olis Juhannus, jolloin vois tehä jotain kivaa kans, tai sitten kustannan itelleni lahjaks estekurssin kesällä.

Vierailija
10/17 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa tänään ja eilenkin se masentavat 75,4kg että nyt sitten on taas mitä tiputtaa, toivottavasti nyt vaan ei jämähdä tonne 74kg kuten ennen joulua... plaah.

Aamun radiossa siis novassa tuli tänään painonvartijoiden vinkki suklaa himoon eli joukaa mielummin rasvattomaan maitoon tehtyä kaakaota pahimpaan suklaan himoon ja olikohan se valioltahan saa semmosta kevyttä kaakaojuomaakin kaupasta on sielä kylmäkaapeissa/hyllyissä missä maidot ym. Ja se masentava tieto tuli että suklaa laukaisee tai voi laukaista sellasen syömis himon ettei sitä ihan helposti pois saa... että nyt vaan kaikki konvehdit ja suklaat pois ja kaakaota tilalle :)

Mä olen ajatellut että jos mä saisin painon edes 73kg niin olisin aika tyytyväinen mutta olkoon se nyt välitavoite ja lopullinen tavoite olisi nyt kuitenkin se 70kg. Mutta mulla ei kovin hyvät fiilikset ole ton 70kg kanssa, mutta yritetään silti. Palaillaan!!

Vierailija
11/17 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö voi ilmoittautua mukaan tähän ryhmään? Vastailin eilen tuonne alemmas, mutta koskapa tavoite kesään mennessä olisi -10 kg, niin tämä ryhmä tuntuisi paremmalta.

Vaaka näytti tänään 66 kg. Minulla on painonvartijoiden ohjeet ja niitä seuraamalla pitäisi kilot karista.

Liikuntaakin pitäisi harrastaa enemmän, mutta siihen ei aikaa eikä motivaatiota juuri ole.

Vierailija
12/17 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa vaan mukaan.

Enpä ole vielä miettinut miten palkita. Olen kyllä ostanut alestauudet farkut ja kokoa pienemmät kuin vanhat :-) painoa pudonnut-14kg ja nämä viimeiset pari kiloa ei taida pudota millään.

Mietin jo että pitäiskös kokeilla tuota sairaaladieettisoppa hommaa mutta enpä tiedä.

nanna

Vierailija
13/17 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vaaka näytti mulla 61,9kg tavoitehan on se 57kg. Joulun saldo on siis oikeastaan plus miinus nolla, jotenkin tuntuu olo vaan tosi raskaalta.

Eilen tuli postissa Hennes & mauritzin postimyynti kuvasto, sain siitä vähän uutta intoa painon pudotukseen kun siinä oli mun makuun paljon kivoja vaatteita, mutta tosiaan ne vaatii multa kyllä vähän vyötärön kavennusta.

Ajattelin lopettaa pikkuhiljaa imettämisen ja sitten alkaakin tosissa painon pudotus. On se vaan jotenkin tosi haikeata se lopettaminen. Mulla imetys on takkuillut jo jonkun aikaa ja oikeastaan imetänkin enään illalla yöllä ja aamulla. Oonkin jatkanut oikeastaan vaan siksi, että se tuntuu just tosi haikealta lopettaa ja sitten olin ajatellut imettää vuoden ikään. Mun poika tulee tässä kuussa 9kk niin en sitten päässyt tavoitteeseen. Toisaalta eikö 9kk imetyskin ole ihan ok saavutus?

Mukavaa viikon jatkoa!

Vierailija
14/17 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vaaka näytti 76,4kg =(

Ensimmäinen tavoite on päästä alle 70kg. Aloittelin syömään kevyemmin jo 28.12 mutta läskiksi meni uuden vuoden herkutteluilla. Nyt sitten uusi skarppaus. Kävin vesijumpassa viime viikolla ja lenkkeilin. Pisteitä laskeskelen koska se tapa on osoittautunut tehokkaaksi aiemminkin. Pahin koetinkivi mulla on tuo iltasyöminen. Siitä jatkuvasti jääkaapilla ravaamisesta on päästävä.

Mä löysin itselleni " herkun" jolla saa nälän pois pisteettä. Valion mansikkakeittoa pari desiä ja vehnälesettä desi. Yritin aiemmin sekoittaa leseitä rasvattomaan jugurttiin mutta se sotku oli aika kaameaa. Mehukeitto vie leseiden maun aika hyvin. =) Hätävarana kovaan nälkään olen hankkinu Blå Bandin kuuma kuppi keittoja. Ne on ihan hyviäkin ja vähän menee pisteitä. Mitään herkkuja ei tässä alkuvaiheessa voi ostaa kotiin kun itsehillintä on heikkoa. Mutta kyllä se tästä..

Ennen kesää olis tavoitteena painaa 65kg.

Tsemppiä kaikille.. Tavoitteena hyvä olo.

Vierailija
15/17 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis uusi pudottaja ja vaaka näytti eilen 71.5 kg. Tavoite on noin 10 kg alempana. Pikku hiljaa, sillä vauva on vielä täysimetyksellä. Toivottavasti löydän kaipaamani tsempin ja selkärangan teidän avullanne! Ensi viikkoon...

Vierailija
16/17 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen alkoi sitten mullakin taas tämä " uusi elämä" ;0)niinkuin jo viime pinossa sanoin,aaton aatosta eiliseen asti olen vääntänyt kaikkea mahdollista!eilen kävin puntarilla,joka näytti 62!!!!tänään kun kävin,näytti 60?outoa.saattoihan se pari kiloa nestettäkin olla koska eilisen olin jo tiukkana.no,toivottavasti ensi viikolla jo pääsis 5 alkavaan lukuun.jouluaattona paino oli siis sen 60kg.mutta tästä tämä lähtee(toivottavasti).tsempit myös muille pudottajille!!!!

tässä vielä rivi:31.3-05 80kg

7.12-05 63kg

3.1-06 60kg

tavoite:50kg(pituus mulla 155cm)

Vierailija
17/17 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 3 vai 4viikkoa sitten aloitin, tuskaa. Paino oli 69, nyt 68,8. imetän, mutta maitokin loppuu kun yritän olla syömättä. Meinaan mennä pv ryhmään heti maanantaina. Tää virtuaalilaihis ei taida olla mun juttu kun itsekuri on totaalisesti kadonnut!!

Voi itku näitä ihroja :-((((