Hei TE kaikki reilusti ylipainoiset!
Ilmoittauduin jo Painonpudottajat 2006 porukkaan .. mutta mitäs jos perustettaisiin toinenkin ryhmä meille, joilla pudotettavaa noin 20kg tai yli?
Itselläni siis puntari keikahti aivan uusille, huimille kiloluvuille tänä aamuna. Vaakaa olen kyllä karttanut kuin ruttoa jo melkein 2 kuukautta mutta silti yllätys oli melkoinen: 91,5kg!!!
Ja olen lyhyenläntä eli 162cm....
Tarkoituksena olisi laihduttaa helmikuun loppuun mennessä 7kg ja juhannukseksi 18kg. Aina parempi, jos enempi mutta asetan kuitenkin realistisen(!) tavoitteen.
Kevyempänä kohti kesää!
Kommentit (56)
Olen 31-vuotias 168cm ja 87kg!Rintava,reitevä ja persevä;)Tarkoituksena olisi kesään mennessä tiputtaa noin -15kg ja painonvartijoden pisteet käytössä!Minulla on 7kuukauden ikäinen poika ja itselläni olisi tarkoitus palata työelämään(ei 100%:sti)niin jo ensi kuussa.Haaveena olisi kulkea työmatkat pyörällä..Liikuntaa harrastan päivittäin mutta minulle taitaa maistua tuo ruoka niin hyvin ettei se paino ala tippumaan kuin laskemalla pisteet joka päivä.Olen saanut painoa pois -4kg .
... taitaa olla laihduttajien kulta-aikaa tämä tammikuu. Ja ens maanantaihin mennessä porukka on varmasti ennestään vielä kasvanut. Ei muuta kun kaikki innolla mukaan.
Ja lannistua ei sitten pidä heti alkuunsa, vaikkei paino putoakkaan samaan tahtiin kuin jollain toisella. Kaikki me ollaan yksilöitä. Yritänköhän jotenkin tsempata itseäni?!?!
Tsemppiä oikein hurjasti kaikille!
Haluaisin pudottaa 20kg, mutta enemmänkin sitä laihdutettavaa ois. Oon siis 165 cm ja painan 104 kg, että kokoa löytyy! Tsempataanhan toisiamme!
Tosin ilmoittauduin myös tuonne Painonpudottajiin..
Minulle käy niinkin että se joka ehtii aloittaa pinon niin ei tule kellekkään stressiä porukan vetämisestä ;)
Kyllähän tätä urakkaa piisaa, mutta en ajatellutkaan päästä " missinmittoihin" , vaan ihan suht normaalipainoon ainakin näin aluksi.
Alkupainoa on 88kg ja tavoitteena on saada pois 20kg vuoden loppuunmennessä. Hitaasti hyvä tulee..
On ruvennut ärsyttämään tosissaan kun ei tahdo löytyä sekä sopivia että mieleisiä vaatteita!
Yhdessä kilojen kimppuun siis
Ilmoittaudun mukaan! Pääakaupunkiseudulla asustelen, painoa pudotettavana sellaiset 30-35 kg, painoindeksi huitelee jossain 35 hujakoilla.
XL-laihduttajat on hyvä nimi!
Millä keinoilla laihdutatte? Itse laskeskelen painonvartijoiden metodilla pisteitä kun en parempaakaan keinoa tiedä.
Eli täällä on vielä yksi halukas jolla on pudotettavana noin 20kg.
Mä kuulun myös tohon pointsaajien porukkaan..mutta haluan myös liittyä teidän joukkoonne, joilla on suht sama tilanne kuin mulla!
painoin 13.8 97,8 ja nyt painan 88kg.
Painoa putosi enemmänkin, mutta nyt on lipsunut liikaakin. Koitan kovasti palata ruotuun!!!!
santtis
Ikä 35 v
Tavoite - 30 kg, kesään mennessä 12 kg
Kiva että meille tuli oma ryhmä, on täälläkin aika paljon " kiinteytettävää"
Olen jo siis ilmottautunut tohon TeamPP:hen ja kesäksi kuntoon pinoon mutta täällä näyttää muillakin tuo vaaka samoja lukuja kuin mullakin. =)
Olen 30v ja 3 lapsen äiti Helsingistä. Lapset on 4v, 2 1/2v ja 4kk.
Vaaka pomppasi 1.1.06 91,5kg ja meinas itku päästä! pituutta on 166cm joten makkaroita riittää tän löysän ja kumpareisen vatsanahkan ohella. En ole koskaan ollut näin lihava.
Enää ei voi edes raskautta syyttää, tosin jokaisen raskauden aikana olenkin lihonnut 25-33kg. Välillä sain kiloja pois ja sitten paino taas lähti uuden raskauden ohella entistä jyrkempään nousuun...
Marraskuussa sain kuulla omalta äidiltäni niin ilkeitä kommentteja painostani että nyt saa läskit kyytiä! yhteensä -25kg pitäis saada pois. Välitavoite kesään mennessä on
-10kg ja sen jälkeen vielä lisää -15kg. Tekemistä riittä! HUh Huijaa!
Rakastan ruuanlaittoa ja leipomista ja etenkin SUKLAATA! Tulee olemaan todella vaikeeta luopua jatkuvasta herkuttelusta.
Imetän vielä vauvaa joten ihan tiukkaa pisteidenlaskua en voi vielä aloittaa mutta ajattelin nyt alkuun kokeilla vaan jättämällä herkut pois ja syömällä terveellistä ja kevyttä tavallista ruokaa.
Tänään illalla ikäväkseni sorruin jo herkutteluun, ja nyt mieli on maassa, mutta huomenna on uusi päivä ja jatkan taas kevyempiä ja terveellisempiä elämäntapojani!
Tsemppiä kaikille ja paljon itsekuria kun makeanhimo koettelee!=)
Viikko sitten ilmoittauduin painonvartijoihin
Lähtölukema hurjat 87.8 (164cm)
Eilen oli punnitus ja -1.8kg
Imetän vielä reilu 10kk kuopusta joten pistemäärä on ihan hurja 26! Eilen tosin kysyin ryhmänvetäjältä onko " pakko" syödä kaikki imetyspisteet päälle, koska poika imee enään aika vähän. Sainkin luvan jättää muutaman pisteen käyttämättä.
Tavoitteena juhannukseen mennessä -15kg
Kokonaistavoite huitelee sielä -25 kilon huitteilla. Tarkempaa tavoitetta pistän sitten kun se on ajankohtaisempaa.
Eli lähtöpaino on 86,7 kiloa ja pudotettavaa on aina kuuteenkymmeneen kiloon asti *huokaus*... ja todella tarvitsen ryhmän tsemppiä - kyllä me yhdessä saadaan paino alas!
Kaikille uusille tulokkalle, tervetuloa mukaaan meidän " reiluun ja rehevään" XL-porukkaan.
Käyn täällä päivittäin kurkkimassa, josko oisi taas saatu lisää innokkaita laihduttajia tai elämäntaparemontiin ryhtyviä. Ja aina on haaviin jotain jäänyt!
Itse ostin uuden vaa' an, vanha kun valehteli isompien kilomäärien kohdalla... ei se kyllä mua haitannut aiemminkaan, pääasiahan on että paino laskee. No vanha kun oli vaan viisarivaaka, niin halusin digitaalisen...
Tsemppiä hurjasti kaikille, alkuviikosta pinoudutaan taas!
t. AP
haluaisin tulla myös mukaan.minun kohde olisi -20 kg.pois.
Heissuli kaikille!
Uusia on ilmaantunut runsain joukoin mukaan, se on hyvä asia:) Maanantai on hyvä ilmottelupäivä projektin edistymisestä. Toivottavasti joku ketjun aloittaa joka maanantai, ensimmäinen joka ehtii palstailemaan voisi tehdä aloituksen.
Minun " metodini" on syömisen järkevöittäminen ja liikunnan lisääminen, tilaamani askelmittari on hyvä kannustaja! Nytkin illalla piti lähteä pitkälle lenkille kun oli vasta 1700 askelta kyläilyn jäljiltä, lenkiltä tultua olikin jo 10 000 askelta kasassa! Kävin myös uimassa 1km päivällä. Jatkossa yritän nostaa askelmäärää lähemmäs 15 000, mutta ei kaikkea voi rysäyttää kerralla. Kolmivuorotyö hieman sekoittaa välillä rytmiä syömisten ja liikkumisten suhteen, mutta kova halu muuttaa entisiä tapoja varmasti auttaa minua:)
terveisin " uutta elämää" takana huimat 4 päivää:))))))))))))))) tsemppi on kova ja toivotan sitä koko jengille!!!!!!!!!!!!!!!!
itsellä monesti laihari tyssää siihen, että syön vaan yhtä ja samaa eli ideoita kaipaisin. Itse tein eilen kanakeittoa kattilallisen jossa oli vain 486kcal.
maustamatonta rintaf. 225g (252 kcal)
amerikankasvissekoitusta pss. (84kcal)
kevyttä sulatejuustoa 100g (150kcal)
[kanaliemikuutio (31,2kcal)] itse en laittanu
suolaa
paljon mustapippuria.
hyvää oli söin siitä päivällä, illalla ja vielä jäi.
rintafileet kuutioin ja paistoin pannulla ilman rasvaa
kattilaan kiehumaan veteen jonne lisää kasvikset ja kohta mausteet
ja sulatejuusto.
Itse myös olen kaivanut pointsiohjeet laatikon kätköistä. On helpompi ainakin näin alkuun hahmottaa sopivaa syömismäärää laskemalla noita pisteitä. Pysyypähän ruodussa ja elämänmuutostahto onkin korkealla! Olen käynyt päivittäin vaunujen kanssa kävelyllä, joka on piristänyt kummasti ja pitänyt poissa jääkaapilta :)
Minulle ainakin passaa, että joku kuka ehtii aloittaa maanantaisen painopinon. Ei tule liikaa velvollisuuksia kenellekään. Ellei tietysti joku tahdo ruveta ryhmän vetäjäksi...?
Kertokaahan armaat xl-sisaret itsestänne, kun jaksatte. Onko paljon porukkaa pääkaupunkiseudulta? Minkälaisia olette? Miksi olette joutuneet tähän joukkoon oikeuttavaan porukkaan?
Olen myös tuolla Painonpudottajat2006 listalla, mutta painoni puolesta kuulun myös tänne eli painoa on n. 90 kg ja pituutta 170 cm. Lapsia on kaksi poikaa, jotka pitävät liikkeessä, muuten liikuntaa tulee harrastettua pari kertaa viikossa jumpissa ja silloin tällöin lenkkeilemällä. Olen joskus Painonvartijoissa tiputtanut vajaa 10 kg mutta ne tulivat takaisin toisen lapsen raskauden myötä.
Itselläni ongelma lähinnä ihmeelliset heikotuskohtaukset, joita on esim. iltapäivisin ja " pakko" on ottaa muutama ylimääräinen ruisleipäpalanen, mutta olen ajatellut sillä tavalla, että jospa ne ei kaataisi pointsailua... Pisteissä on välillä vaikea pysyä ainakin, jos ei esim. lounasta korvaa 0-pisteen keitolla (joka ei aina jaksa maistua). Suklaa ja kakut, pullat ym. maistuvat myös välillä, mutta nyt olen päättänyt jättää ne tosi vähälle.
Katsotaan sitten jatkossa kuinka paljon pudotan 10 kg:n lisäksi. Yleensä saan aika hitaasti pudotettua eli noin 1/2 kg viikossa.
Tahtoo kanssa mukaan tällaiseen ryhmään...!!! Mulla tiputettavaa piisaa, tavoite olis 25 kg näin ensi alkuun. Mittarilukema tänä aamuna 95 kg.
Joo, joka maanantai jokaínen raahautuu kertomaan tänne mihin suuntaan viisari värähtää... Ja sehän ei voi mennä kuin yhteen suuntaan, eihän...?
Nalle2003, meillä on samanikäiset vaavit!!! Mullakin puoli vuotta synnytyksestä ja tiputettavaa riittää, kiloja oli ennen raskauksiakin... Mutta nyt ne lähtee!!!
Ihanaa saada kohtalotovereita ja tsemppaajia!!! Miksi en ole " eksynyt" näille sivuille jo aiemmin?