kuinka usein käyt suihkussa?
Kommentit (80)
Kerran päivässä/joka toinen päivä.
Ihan riippuu mitä tekee, missä on ja millanen ilma, mutta 2-7 kertaa viikko. Hiuksia en pese kuin 2-3 kertaa viikossa (toki joskus useammin).
Vierailija kirjoitti:
ap käy ainakin 4 kertaa päivässä.
Täh 4 kertaa päivässä mä käyn 2 kertaa viikossa!!!!
Jos joka päivä pesee hiukset, niin nehän rasvoittuu nopeasti juuri siksi. Minäkin käyn suihkussa vain pari kertaa viikossa, kun pesen hiukset, mutta intiimit paikat pesen joka päivä. Vartalon ihoa ei kannata rasittaa vesipesulla joka päivä, jos ei ole pakko. Myös body lotionit ovat turhia, normaali iho ei tarvitse kosteusvoidetta suihkun jälkeen. Iho oppii voiteelle suotta. On vedentuhlausta käydä joka päivä suihkussa.
Ei suihkussa tarvii käydä joka viikonloppu. Kesällä joka toinen viikonloppu ja syksystä kevääseen kerran kuussa.
Seksin vähentyessä myös hygienian merkitys vähenee. Nuorena kun seksiä oli usein, niin suihkussa piti käydä jopa pari kertaa päivässä. Nykyisin kun seksiä on kerran kuussa, niin peseytyminen pari kertaa viikossa riittää.
t. Mies
En koskaan, meillä Stockholmin paremmissa piireissä on omat pesijät.
2krt päivässä
Kesällä joskus 3krt
2-3 krt viikossa. Se riittää mulle.
Mä pyrin käymään kerran päivässä, aina aamulla. Jos tulee treenattua, niin uusiks suihkuun, mutta pyrin, etten kävisi useemmin kuin kerran päivässä, iho kärsii liikaa.
kerran pari viikossa. pimpsaa useammin t.masentunut.
Ma, ti, ke, to, su eli 5 x viikossa.
Joka toinen tai kolmas päivä, riippuu onko hiukset miten likaiset
Vierailija kirjoitti:
Jos joka päivä pesee hiukset, niin nehän rasvoittuu nopeasti juuri siksi. Minäkin käyn suihkussa vain pari kertaa viikossa, kun pesen hiukset, mutta intiimit paikat pesen joka päivä. Vartalon ihoa ei kannata rasittaa vesipesulla joka päivä, jos ei ole pakko. Myös body lotionit ovat turhia, normaali iho ei tarvitse kosteusvoidetta suihkun jälkeen. Iho oppii voiteelle suotta. On vedentuhlausta käydä joka päivä suihkussa.
Mulla ei oo ainakaan pesuvälin pidentäminen vähentänyt rasvottumista ollenkaan. Pakko pestä hiukset joka päivä, jos haluaa ihmisten ilmoilla olla. Yritin n.1,5 vuoden työttömyyden ajan pidentää pesuväliä, mutta ei onnistunut.
En treenaa enkä urheile. Käyn kerran viikossa suihkussa.
Ihotautilääkärin suosituksesta. Useimmin suihkussa käynti on ihon pilaamista , kuivattamista ja
vanhentamista.
PS. Hiukset rasvoittuvat vain siksi, kun päänahka on ruuti kuiva !!!!
Öljyä ( kookos / tai risiini) töpötellään sormin päänahkaan 3-4 tuntia ennen saunaa, huivi päähän.
Näin kerran kuukaudessa.
Lomilla hyvä pitää hiukset viikon pesemättä. Turbaaniksi kiedottu huivi päähän, ja eipä hiusten rasvaisuus näy päällepäin.
2-3 krt viikossa. Se riittää mulle.
En vois kuvitellakkaan käyväni suihkussa päivittäin, iho kuivuu niin helposti. Käyn suihkussa pari kertaa viikossa, ja samalla pesen aina hiukset, ja yleensä käyn suihkussa iltaisin.