kuinka usein käyt suihkussa?
Kommentit (80)
Ap on selvästi pakkooireinen ihminen. Eli pääkopassa vikaa mutta onneksi siihenkin on hoitomuotoja jolla tuollaisen pakkomielteen saa rauhoittumaan.
Kerran päivässä, joskus kaksi kertaa. Hiukset pesen kerran päivässä, muuten pystyis puristamaan sen rasvanesteen niistä. Hyyii
Noin 3 kertaa viikossa sekä tarvittaessa lisäksi urheilun jälkeen, jos tulee liikuttua useammin. Silloin en kuitenkaan pese hiuksia. Joskus menee kolmekin päivää väliä.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:04"]
Silloin ku lähden naisiin.
[/quote]
Oletko itse nainen?
[/quote]
Tavallaan.
Siitepölykaudella eli puolet vuodesta joka ilta, talvisin joka toinen ilta.
Yleensä kerran päivässä, toisinaan kaksi. Joskus en kertaakaan.
2-3 kertaa viikossa tarpeen mukaan. Joskus nuorempana kävin joka aamu, ja silloin hiukset rasvoittuivat myös nopeammin. Toisaalta iho oli myös samaan aikaan kuiva ja hilseilevä. Nyt kun vähentänyt pesu kertoja, niin iho sekä tukka voivat paremmin.
Joka aamu, joskus myös iltaisin. Hiuksia ei tarvitse joka päivä pestä, 2-3 kertaa viikossa riittää.
Kesällä joka päivä, talvisin joka toinen. Ja hikiliikunnan jälkeen aina, vaikka se välipäivälle osuisikin.
Joka päivä käyn suihkussa, ei tulisi mieleenkään jättää koskaan väliin. On kiva mennä illalla puhtaana nukkumaan.
Kerrasta kolmeen kertaan päivässä.
Aamutreenin jälkeen päivittäin.
mahdollisen päivätreenin jälkeen, sekä mahdollisesti vielä iltasella. Olen isokokoinen reilukolmekymppinen mies. Minua tosin helpottaa suihkutteluissa se, että pää on hiukset on mallia nappanahka.
Kerrasta kolmeen kertaan päivässä.
Aamutreenin jälkeen päivittäin.
mahdollisen päivätreenin jälkeen, sekä mahdollisesti vielä iltasella. Olen isokokoinen reilukolmekymppinen mies. Minua tosin helpottaa suihkutteluissa se, että pää on hiukset on mallia nappanahka.
Lähes päivittäin, mutta joskus jätän väliin vapaapäivinä varsinkin jos tulee oltua jossain maalla eikä ole hirveästi hionnut. Työpäivinä joka päivä. Joskus niin että käyn esim. ma-aamuna ja sitten tiistai-iltana.
Joka toinen päivä, paitsi jos olen hikoillut jotenkin erityisesti välipäivänä, niin sitten silloin myös.
Talvella harvemmin, tosin alapääsuihkussa tarvittaessa päivittäin plus jalat ja kainalot, kesäisin kerran päivässä. Iho kuivuu talvella enemmän, en tykkää rasvata ihoa.
Ehkä kerrran kuussa. Kahdesti viikossa käyn kyllä kyvyssä, mutta suihkua meillä ei edes ole, joten siellä tulee käytyä jos on uimahallissa tai jossain suihkullisessa kyläpaikassa. Joka aamu ja ilta kaikki meillä pesevät kainalot ja vehkeensä, mutta hiukset ja koko kroppa puunataan sitten kylpypäivinä.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 12:25"]
ap käy ainakin 4 kertaa päivässä.
[/quote]
sulla ei sitten ole työkiireitä?
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 12:25"]ap käy ainakin 4 kertaa päivässä.
[/quote]
Kerran päivässä, joskus aamuin illoin.
2-3 krt viikossa