kuinka usein käyt suihkussa?
Kommentit (80)
Noin joka toinen päivä. Mutta joka päivä pesen kainalot ja alapään.
2-3 krt viikossa. Hiukset useammin. Talvisin käyn harvemmin suihkussa kuin kesällä.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 12:25"]
ap käy ainakin 4 kertaa päivässä.
[/quote] Miks noin usein? Pakkomielle?
Joka aamu. En voi aloittaa päivää tunkkaisena yön jäljiltä. Käyn usein myös illalla, jos olen liikkunut tai on kuuma päivä. Silloin tosin en pese hiuksia.
Vähintään joka aamu, jos illalla urheilua niin myös silloin. Hiukset joutuu pesemään joka aamu, koska ne rasvoittuu nykyään päivässä.
Terveisin, raskaana ja vituttaa
Talvisin riittää kerran viikossa saunominen, hiukset tulee pestyä joka arkiaamu eli viisi kertaa viikossa. En ole hikoilevaa sorttia, enkä harrastaa liikuntalajeja. Kesällä tulee suihkuteltua 2 - 4 krt/vko.
Onneksi et asu Ausseissa, kun siellä rajoitetaan veden käyttöä aika rankalla kädellä (siis ainakin kesäisin)... että revi siitä, tuhlari.
Joka ilta, ällöttävä ajatus että menisi peseytymättä nukkumaan (harvoja poikkeuksia lukuunottamatta) ja joskus aamulla tai urheilun tai seksin jälkeen lisäksi.
Joka ilta, en halua mennä likaisena sänkyyn!
Minulla on pitkät hiukset (yli pepun) ja niitä ei voi millään pestä joka päivä, mutta nekin useasti viikossa. Mutta suihkussa silti joka päivä, kaksikin kertaa, jos siltä tuntuu (eli aamulla ja illalla)
En tiedä. mulla koko ajan sellainen tunne, että pitää mennä suihkuun. joinakin päivinä käyn jopa 6 kertaa. vähintään 4. t.ap
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 12:57"]
En tiedä. mulla koko ajan sellainen tunne, että pitää mennä suihkuun. joinakin päivinä käyn jopa 6 kertaa. vähintään 4. t.ap
[/quote]
Kuulostaa siltä, että sinulla voisi olla jonkinlainen pakko-oireinen häiriö. Googlaamalla lisää.
Mulla riippuu vuodenajasta ja siitä, mitä päivän aikana tulee tehtyä. Kesällä voin helposti käydä kaksi kertaa päivässä suihkussa, jos hikoaa ja tulee liikuttua enemmän. Talvella en välttämättä käy joka päivä jo siitä syystä, että ihoni kuivuu talvisin kovasti.
Mulla on paha tapa pestä hiukset joka kerta ja pyrin nyt tavasta pois. Mulla oli pitkät hiukset, jotka leikkasin lyhyiksi ja nyt taas kasvatan, enkä ole vielä oppinut, että hieman pidempiä hiuksia ei tarvitse pestä aina suihkussa...
[/quote] Käy keskustelemassa lääkärille. Ei tuo ole enää normaalia. Miten sun iho kestää, tai miten sun aika riittää jatkuvaan peseytymiseen? Kai itsekin ymmärrät, että tuo on jo liikaa?
[/quote]
ilmeisesti työt ei sitten estä näin intensiivistä suihkussakäyntiä?
1-2 kertaa päivässä kesät talvet. Iltaisin aina kunnon suihku hiustenpesuineen, aamuisin jos käyn, niin nopea huuhtaisu. Ei ole onneksi ihonkuivumista että sen takia tarttis pesemättömänä olla. Tuolla ihmisten joukossa kulkiessa huomaa kyllä, että aika monella taitaa olla ongelmana "kuivuva iho ja päänahka", kun ei suihkuun voi hajusta päätellen mennä.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:04"]
Silloin ku lähden naisiin.
[/quote]
Oletko itse nainen?
2 kertaa viikossa. Tähän on kroppani tottunut. Hiukset tulevat likaisiksi ja alan myös haista hielle vasta varsinaisena suihkupäivänä.
Mulla on pitkät hiukset ja kuiva iho.
Ennätykseni suuntaan ja toiseen on 1 suihkukerta 14 päivän aikana sekä joskus kesähelteillä olen käynyt 2 krt/pv.