Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalla 3v suurentunut imusolmuke!! (OV)

Vierailija
17.06.2008 |

Poika sairastanut 3kk:n iästä lähtien korvia, 1 vuotiaana oli niin alhainen hb että piti antaa maltoferia kuuri luontoisena.

Kaksi kertaa tuubitettu ja toisella kerralla myös kitarisa poistettiin.

Nyt kesäkuun aikana valitellut korviaan, kuun alussa syötettiin yksi kuuri.

Nyt kävimme uudelleen lääkärillä kun valittaa vain tota toista korvaa ja lääri tunnusteli ja tunsi suurentuneen imusolmukkeen, ensi viikolla uudelleen.

Nyt mua tietenki pelottaa et pojalla joku vakava tauti. Voiko itse tuubi tehdä kipeää. ensin laitettiin silikoni tuubi ja nyt joku muu.

Poika on nykyään tosi reipas syö hyvin hyppii trampoliinilla juoksee leikkii ym.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi