Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JES! Sain joululahjaksi siivoojaan kaksi kertaa kuussa!

Vierailija
01.01.2006 |

Inhoan siivoamista yli kaiken.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sait siivoojaan?

Vierailija
2/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ukko vaihtaa kun törmää kunnolliseen kodin hengettäreen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuon lupasi, olen kai liikaa ruoskinut häntä siivoamaan ;).

Jos jälki ei ole tarpeeksi hyvää, ei siitä tarvitse maksaa tai siis siitä voi valittaa. Emme nyt niin typeriä ole, että jonkun ählämin täällä antaisimme paskarätin kanssa miten vain heilua. Jotain tasoa voi varmaan maksavana asiakkaana vaatia..

Eikä tarkoitus olekaan, että koti olisi siivoojan jälkeen paraatikunnossa, vaan se, että perussiisteyden ylläpito helpottuu, kun itse olen niin helvetin laiska esim. pyyhkimään pölyjä ;D.

Vierailija
4/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Varmaan ukko vaihtaa kun törmää kunnolliseen kodin hengettäreen..

ole ;).

Meillä on paljon muita asioita tärkeysjärjestyksessä kuuraamisen edellä :).

Ja todellakin olen aina inhonnut siivoamista. Se on välttämätön paha, jos ei halua paskan keskellä asua. Me ainakin keksimme yhdessä mielekkäämpääkin tekemistä ;), hihhii!

Vierailija
5/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten voi kuin ihmetellä, miksi NAINEN saa lahjaksi siivoojan? Onko teidän perheessä vielä niin 50-luvun meiniki, että siivous on naisen valtakuntaa?

Vierailija
6/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä pitää omat paskat pystyä siivomaan.. Et varmaan muuten laita ruokaakaan jne. ; )

Vierailija
7/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

P-e-n-t-t-i:

etten voi kuin ihmetellä, miksi NAINEN saa lahjaksi siivoojan? Onko teidän perheessä vielä niin 50-luvun meiniki, että siivous on naisen valtakuntaa?

koska sitten miehenkään ei tarvitse niin osallistua siivoamiseen enää. Minulla kuitenkin on suurempi rooli kodinhoidossa, koska mies tekee enemmän töitä kodin ulkopuolella.

Vierailija
8/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä sitä pitää omat paskat pystyä siivomaan.. Et varmaan muuten laita ruokaakaan jne. ; )

jos mielisi kaikista kodin velvollisuuksista liueta ;). Ruokaa laitan, mutta se ei olekaan mitenkään niin inha velvollisuus kuin siivoaminen. Samoin pyykinpesu on ihan siedettävää puuhaa ;D.

Että lälläslää vaan sulle, et saa minua ärsyyntymään vaikka sinua tuntuu vituttavan se, että olet nyrkin ja hellan välissä :D.

Vierailija
9/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se tulee molempien iloksi?

Vierailija
10/24 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos se tulee molempien iloksi?

Vierailija
11/24 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonsiivooja...huippua!!!

Musta tukee rikas!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
12/24 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ai niin mutta sehän on kotihoidontuki ei kodinhoidon tuki, huokaus!

On nykynaisten rahkeet vähissä jos ei kotiäitinä saa kotia siivottua!

Vierailija
13/24 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva pikku sovinisti sulla miehenä.

Vierailija
14/24 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen päätös on ok jos se yhdessä tehdään mutta lahjana yhtä mauton kun se " hieron ja anna seksiä sulle illalla" -lahjakortti!

Vierailija
15/24 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan myös siivoamista ja olen yrittänyt ukolle tolkuttaa että senkin ajan mikä menis pölyjen pyyhintään ja vessojen jynssäämiseen jne. vois käyttää paremminkin...

Vierailija
16/24 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikäs sen kivempaa jos senkin ajan voisi käyttää vaikka täällä lesoomiseen :D kun joku muu kuuraa lattioita!

Ihan tosi, joskus mäkin hankin sen siivojan meille.. :)

Vierailija
17/24 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan palaan taas töihin, tiedustelemme rinkiin liittymistä tai otamme yksityisen.

Vierailija
18/24 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tommonen päätös on ok jos se yhdessä tehdään mutta lahjana yhtä mauton kun se " hieron ja anna seksiä sulle illalla" -lahjakortti!

Kivempi vain investoida turhan tavaran sijasta johonkin oikeasti hyödylliseen, molempia miellyttävään ja tarpeelliseen :)!

Sitähän te kateelliset eukot ette halua tajuta :D!

Vierailija
19/24 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori tuottaa pettymys, mutta kaikki ei halua vierasta siivoojaa. Ei ole varakkuudesta kiinni. Meillä kävi kerran, otti 2 tunnin huonosta työstä 50e (oli vielä tarjous). Ei tule toista kertaa meille kukaan! Hyvä jos olet elämääsi tyytyväinen, mutta rehellisesti sanoen ei sinua kaikki kadehdi moni voi jopa vieroksua ; )

Vierailija
20/24 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta rehellisesti sanoen ei sinua kaikki kadehdi moni voi jopa vieroksua ; )