JES! Sain joululahjaksi siivoojaan kaksi kertaa kuussa!
Kommentit (24)
Mies tuon lupasi, olen kai liikaa ruoskinut häntä siivoamaan ;).
Jos jälki ei ole tarpeeksi hyvää, ei siitä tarvitse maksaa tai siis siitä voi valittaa. Emme nyt niin typeriä ole, että jonkun ählämin täällä antaisimme paskarätin kanssa miten vain heilua. Jotain tasoa voi varmaan maksavana asiakkaana vaatia..
Eikä tarkoitus olekaan, että koti olisi siivoojan jälkeen paraatikunnossa, vaan se, että perussiisteyden ylläpito helpottuu, kun itse olen niin helvetin laiska esim. pyyhkimään pölyjä ;D.
Vierailija:
Varmaan ukko vaihtaa kun törmää kunnolliseen kodin hengettäreen..
ole ;).
Meillä on paljon muita asioita tärkeysjärjestyksessä kuuraamisen edellä :).
Ja todellakin olen aina inhonnut siivoamista. Se on välttämätön paha, jos ei halua paskan keskellä asua. Me ainakin keksimme yhdessä mielekkäämpääkin tekemistä ;), hihhii!
etten voi kuin ihmetellä, miksi NAINEN saa lahjaksi siivoojan? Onko teidän perheessä vielä niin 50-luvun meiniki, että siivous on naisen valtakuntaa?
Kyllä sitä pitää omat paskat pystyä siivomaan.. Et varmaan muuten laita ruokaakaan jne. ; )
P-e-n-t-t-i:
etten voi kuin ihmetellä, miksi NAINEN saa lahjaksi siivoojan? Onko teidän perheessä vielä niin 50-luvun meiniki, että siivous on naisen valtakuntaa?
koska sitten miehenkään ei tarvitse niin osallistua siivoamiseen enää. Minulla kuitenkin on suurempi rooli kodinhoidossa, koska mies tekee enemmän töitä kodin ulkopuolella.
Vierailija:
Kyllä sitä pitää omat paskat pystyä siivomaan.. Et varmaan muuten laita ruokaakaan jne. ; )
jos mielisi kaikista kodin velvollisuuksista liueta ;). Ruokaa laitan, mutta se ei olekaan mitenkään niin inha velvollisuus kuin siivoaminen. Samoin pyykinpesu on ihan siedettävää puuhaa ;D.
Että lälläslää vaan sulle, et saa minua ärsyyntymään vaikka sinua tuntuu vituttavan se, että olet nyrkin ja hellan välissä :D.
Vierailija:
Ai niin mutta sehän on kotihoidontuki ei kodinhoidon tuki, huokaus!On nykynaisten rahkeet vähissä jos ei kotiäitinä saa kotia siivottua!
Tommonen päätös on ok jos se yhdessä tehdään mutta lahjana yhtä mauton kun se " hieron ja anna seksiä sulle illalla" -lahjakortti!
Minä inhoan myös siivoamista ja olen yrittänyt ukolle tolkuttaa että senkin ajan mikä menis pölyjen pyyhintään ja vessojen jynssäämiseen jne. vois käyttää paremminkin...
Niin mikäs sen kivempaa jos senkin ajan voisi käyttää vaikka täällä lesoomiseen :D kun joku muu kuuraa lattioita!
Ihan tosi, joskus mäkin hankin sen siivojan meille.. :)
Kunhan palaan taas töihin, tiedustelemme rinkiin liittymistä tai otamme yksityisen.
Vierailija:
Tommonen päätös on ok jos se yhdessä tehdään mutta lahjana yhtä mauton kun se " hieron ja anna seksiä sulle illalla" -lahjakortti!
Kivempi vain investoida turhan tavaran sijasta johonkin oikeasti hyödylliseen, molempia miellyttävään ja tarpeelliseen :)!
Sitähän te kateelliset eukot ette halua tajuta :D!
Sori tuottaa pettymys, mutta kaikki ei halua vierasta siivoojaa. Ei ole varakkuudesta kiinni. Meillä kävi kerran, otti 2 tunnin huonosta työstä 50e (oli vielä tarjous). Ei tule toista kertaa meille kukaan! Hyvä jos olet elämääsi tyytyväinen, mutta rehellisesti sanoen ei sinua kaikki kadehdi moni voi jopa vieroksua ; )
Vierailija:
mutta rehellisesti sanoen ei sinua kaikki kadehdi moni voi jopa vieroksua ; )
mitä sait siivoojaan?