Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kello vasta 11.40 ja on jo +29, mä en jaksa tätä enää

Vierailija
22.07.2025 |

Taas pitkä päivä edessä, kun sisällä kuuma ja ulkona kuuma. Päätäkin särkee. Kai teistä nyt joku saa tämän hellepaskan loppumaan??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta just kirjoitit ettet kestä sitä enää. 

Vierailija
2/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian tulee ukkoset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Tänään iski ekan kerran toden teolla. Olen ihan meritähtenä.

Vierailija
4/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian tulee ukkoset.

Toivottavasti. Ei näytä vielä lähes viikkoon tänne niitä. 

Vierailija
5/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut ihan veto pois nämä kuumat päivät. Äsken kuitenkin sain jostain ihmeellisestä syystä sellaisen virtapiikin, että imuroin koko huushollin. Nyt sitten taas olen aivan vetelä.

Vierailija
6/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ruikutus. 

Vierailija
7/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä jaksaa hetki vielä, torstaina on vielä kuumempaa ja sunnuntaina helpottaa.

Vierailija
8/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ikinä kuullut tuota meritähtenä oloa, loistava sanonta!

Täällä onneksi tuulee, istun puistossa kirjan ja kännykän kanssa, mukana litra vettä jossa paljon jääpaloja.

Vierailija
9/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut ihan veto pois nämä kuumat päivät. Äsken kuitenkin sain jostain ihmeellisestä syystä sellaisen virtapiikin, että imuroin koko huushollin. Nyt sitten taas olen aivan vetelä.

Mä en ole jaksanut yhtään mitään ja koti onkin jo sen näköinen. Sisällä varmaan yli 30. Ens kesäksi hommaan kunnon viilentäjän. 

Vierailija
10/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nuoret valittako. Mä oon täällä 60+ ikäisenä ja satakiloisena raahannut pyykit pyykkitupaan hissittömässä kerrostalossa ja hengissä vielä. Jaksoin tyttärelle tehdä vielä sushiakin. Mun pitäis saada mitali. 

Vierailija
11/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ja söpö tuo meritähti-vertauskuva. <3 Minäkään en ole aiemmin kuullut tuollaista.

Vierailija
12/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nuoret valittako. Mä oon täällä 60+ ikäisenä ja satakiloisena raahannut pyykit pyykkitupaan hissittömässä kerrostalossa ja hengissä vielä. Jaksoin tyttärelle tehdä vielä sushiakin. Mun pitäis saada mitali. 

No te vanhukset olettekin jostain syystä aina ihmeen sitkeitä. Teette ja jaksatte vaikka mikä olisi. Niin kuin äitini. Ikinä ei vain istu ja valita. 

Vierailija
13/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on jo tottunut. Kohta loppuu ja ihan pian loppuu myös kesä! Ihana viileys tulee ja sit mahtava kylmyys!

Vierailija
14/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä 🎖

t: 69-vuotias

Vierailija
15/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläppä ap sitten 4kk päästä vingu yhtään kun on pakkasta ja siitä eteenpäinkin monta kuukautta. 5kk2päivän päästä on jo joulukin. Miettikeepä sitä.

Vierailija
16/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No te vanhukset olettekin jostain syystä aina ihmeen sitkeitä. Teette ja jaksatte vaikka mikä olisi. Niin kuin äitini. Ikinä ei vain istu ja valita. 

Tuskin johtuu iästä. Oisko ihan luonteenpiirre. Suvun naiset on samanlaisia eli perimästä vissiin, mummo kuoli sydänkohtaukseen alle 65 vuotiaana paistettuaan kesähelteillä leivinuunissa viikon ruoat.

Vierailija
17/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä.

- uupunut mummo -

Vierailija
18/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noita sääennusteita oon seuraillut niin koko ajan näyttää lykkääntyvän ne luvatut sateet, ukkoset ja viileneminen. Vituttaa!!!

Vierailija
19/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä 🎖

t: 69-vuotias

Iso kiitos ; )

Vierailija
20/22 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TULIS JO TALVI !!! JA MIINUS -32