Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei koskaan pettäisi minua

Vierailija
18.09.2013 |

Oi kuinka ihanaa olla parisuhteessa, jossa voi täysin luottaa toiseen! Mistä nämä raivokkaat mammat sikiää, jotka väittävät jokaisen miehen olevan pettäjiä?

Rakkauden ilosanomaa mammat! Rakkauden ilosanomaa! Ei katkeruutta, levittäkää rakkautta :) Kiitollisuutta! Rakkautta!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

wanhaaaaaaa

Vierailija
2/39 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni on pettänyt kumppaniaan? Kysyimme tulos voi hätkäyttää https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009951860.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, noin minäkin ajattelin, kunnes paljastui useampi pettäminen ilman epäilyksen häivää. Hänelle oli kovin kätevää, kun olin niin vuorenvarma ettei hän pettäisi. 

Vierailija
4/39 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni on pettänyt kumppaniaan? Kysyimme tulos voi hätkäyttää https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009951860.html

JOSKUS pettäneet. 

Itse petin teininä silloista poikaystävää, eli kai tuohon pettäjäsakkiin sitten kuulun vaikka liki 30 vuotta tässä nyt ollut uskollinen aviomehelleni. 

Plus näihin taitaa vastailla enimmäkseen ne joilla on kokemusta pettämisestä. 

Vierailija
5/39 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entäs se luotto omaan itseen?

Vierailija
6/39 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin ja tunsin joskus kauan sitten samalla tavalla. Onhan se ihana tunne. Voi olla ja elää vaaleanpunaisessa hötössä ilman huolta huomisesta. Kunnes herää, ja huomaa ettei se totta ollutkaan.

Vierailija
7/39 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni voi myös olla yhtä varma. Samoin minä luotan häneen. Eihän tässä yhdessä olossa muuten mitään mieltä olisikaan.

22 vuotta naimisissa. 

Vierailija
8/39 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, noin minäkin ajattelin, kunnes paljastui useampi pettäminen ilman epäilyksen häivää. Hänelle oli kovin kätevää, kun olin niin vuorenvarma ettei hän pettäisi. 

Jos jälkikäteen mietit, olisitko voinut jostakin arvata pettämisen?

Mutta joo, Natalie Portmaninkin mies paljastui pettäjäksi, eli eipä sitä voi luottaa että kukaan mies ei itseäkin voisi pettää. 

Vierailija
9/39 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOSKUS pettäneet. 

Itse petin teininä silloista poikaystävää, eli kai tuohon pettäjäsakkiin sitten kuulun vaikka liki 30 vuotta tässä nyt ollut uskollinen aviomehelleni. 

Plus näihin taitaa vastailla enimmäkseen ne joilla on kokemusta pettämisestä. 

Tuota kyselyä käyttävät sarjapettäjät manipuloidakseen tosiasioita. 

Vierailija
10/39 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulo ei ole tiedon väärti.

Vierailija
11/39 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on niin ruma mies, ettei se kelpaa muille naisille.

Vierailija
12/39 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä että sinulla on luotettava mies. En minäkään usko että mieheni pettää minua, mutta ei kinä on hyvin vahva ilmaisu ja siksi en sitä käytä. Olen kuitenkin realisti ja tiedän että kun on oltu 20 vuotta yhdessä ja toivottavasti ollaa vielä vähintään toinen mokoma lisää, että kyllä näihin vuosiin tulee mahtumaan kaikenlaista.

Vierailija
13/39 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä että sinulla on luotettava mies. En minäkään usko että mieheni pettää minua, mutta ei kinä on hyvin vahva ilmaisu ja siksi en sitä käytä. Olen kuitenkin realisti ja tiedän että kun on oltu 20 vuotta yhdessä ja toivottavasti ollaa vielä vähintään toinen mokoma lisää, että kyllä näihin vuosiin tulee mahtumaan kaikenlaista.

Järkevästi kirjoitettu. Näin se on.

T: tuntematon 

Vierailija
14/39 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti pettäisi jos levittäsin mehukkaanVittuni sen eteen levälleen.

Tiina

Vierailija
15/39 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankkaan keski-ikään asti eläneenä totean seuraavaa: Yllättäen pahempaa pettämistä saattaakin esiintyä juuri heidän keskuudessa, joista ei olisi ikinä uskonut. Syy on se, että tietyt ihmiset kieltävät ne halut kokonaan itsessään. Tarpeeksi kauan kun kieltää ja tukahduttaa itseään, niin syntyy ylilyöntejä. Parempi olisi hyväksyä se tosiasia, että pitkässä suhteessa kiusauksia syntyy jossain kohtaa kenelle tahansa. Pettämättä jättäminen on päätös ja rakkauden teko itseään ja puolisoaan kohtaan. 

Vierailija
16/39 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelin ja tunsin joskus kauan sitten samalla tavalla. Onhan se ihana tunne. Voi olla ja elää vaaleanpunaisessa hötössä ilman huolta huomisesta. Kunnes herää, ja huomaa ettei se totta ollutkaan.

Muistan vieläkin sen heräämisen, siitä on 36 vuotta. Ystävät ja tuttavat tiesivät, minä en.

Miten yksinkertainen sitä voikaan olla...

Vierailija
17/39 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin ensimmäisessä avoliitossa. Nykyisessä en tule koskaan pettämään. 

Miksi petin ensimmäisessä liitossa? Olin nuori 18-23v en saanut juurikaan seksiä, suhde sisälsi paljon henkistä väkivaltaa ja seksillä kiristämistä.. tuossa iässä seksi oli kokoajan mielessä.

Olin myös kokematon ja mietiskelin paljon miltä seksi tuntuisi muiden kanssa.

Nykyisessä suhteessa. Saan seksiä just niin paljon kun tarvitsen. Ja minua kohdellaan myös henkisesti hyvin. Myös seksuaalinen halukkuus on vähentynyt älyttömästi. Nykyään olen todella kokenut ja tiedän että parasta seksiä saan vaimolta.

Miksi siis pettäisin?

Vierailija
18/39 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis saanut hyvän miehen. Arvosta häntä sitten sen mukaisesti. En itsekään koskaan pettäisi kumppaniani, jos sellainen sattuisi olemaan, mutta pistäisin kerrasta poikki jos tulisin petetyksi. Luottamus on kaikki kaikessa ja ilman sitä suhteella ei olisi mitään arvoa minulle.

Vierailija
19/39 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provoilua, mutta tässä on totuuden siemen. Monelta se uskollisuuden syy löytyy ihan siitä, että kukaan ei innostu. Näin varsinkin, kun aletaan olla vahvasti keski-iässä. On huvittavaa, kun suoraan sanottuna liki vastenmielisen näköiset, lihavat, hoitamattomat, huonokuntoiset ukkelit ja mummelit lesoavat, etteivät pettäisi. Sori, mutta kuka sinusta alkaisi käydä niin kuumana, että tähän päädyttäisiin?

Vierailija
20/39 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provoilua, mutta tässä on totuuden siemen. Monelta se uskollisuuden syy löytyy ihan siitä, että kukaan ei innostu. Näin varsinkin, kun aletaan olla vahvasti keski-iässä. On huvittavaa, kun suoraan sanottuna liki vastenmielisen näköiset, lihavat, hoitamattomat, huonokuntoiset ukkelit ja mummelit lesoavat, etteivät pettäisi. Sori, mutta kuka sinusta alkaisi käydä niin kuumana, että tähän päädyttäisiin?

Pettämiseen ei koskaan päädytä, se on tietoinen valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä