Mieheni ei koskaan pettäisi minua
Oi kuinka ihanaa olla parisuhteessa, jossa voi täysin luottaa toiseen! Mistä nämä raivokkaat mammat sikiää, jotka väittävät jokaisen miehen olevan pettäjiä?
Rakkauden ilosanomaa mammat! Rakkauden ilosanomaa! Ei katkeruutta, levittäkää rakkautta :) Kiitollisuutta! Rakkautta!
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä on niin ruma mies, ettei se kelpaa muille naisille.
Provoilua, mutta tässä on totuuden siemen. Monelta se uskollisuuden syy löytyy ihan siitä, että kukaan ei innostu. Näin varsinkin, kun aletaan olla vahvasti keski-iässä. On huvittavaa, kun suoraan sanottuna liki vastenmielisen näköiset, lihavat, hoitamattomat, huonokuntoiset ukkelit ja mummelit lesoavat, etteivät pettäisi. Sori, mutta kuka sinusta alkaisi käydä niin kuumana, että tähän päädyttäisiin?
Unohdat nyt sen että myös ne pettäjä vastapuolet rupsahtaa. Ei kukaan 40-50 rupsahtanut haaveile enää 18v kaunottarista vaan se naapurin 55 läski Mirja saattaa kiihottaa paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provoilua, mutta tässä on totuuden siemen. Monelta se uskollisuuden syy löytyy ihan siitä, että kukaan ei innostu. Näin varsinkin, kun aletaan olla vahvasti keski-iässä. On huvittavaa, kun suoraan sanottuna liki vastenmielisen näköiset, lihavat, hoitamattomat, huonokuntoiset ukkelit ja mummelit lesoavat, etteivät pettäisi. Sori, mutta kuka sinusta alkaisi käydä niin kuumana, että tähän päädyttäisiin?
Mä taas ajattelen aivan päin vastoin. Nämä ovat juuri eniten herkillä pettämään, sillä he eivät ole tottuneet huomioon ja jos sitä saa, niin siit ottaa kaiken irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti näin.
Muista kuitenkin, että sinustakin tulee vielä ruma keski-ikäinen.
T: tuntematon
Jaa. No, olen yli 50 ja minua piirittää vähän nuorempi, komea varattu työkaveri. Tällä saattaa olla jotain tekemistä sen kanssa, että olen edelleen huoliteltu, normaalipainoinen ja ryhdikäs nainen. Samanikäiset ja jopa nuoremmat kollegat raahustavat läskit roikkuen, tukka hapsottaen pussittavissa housuissa emännänkyttyröineen. Heidän kohdalleen ei taida osua.
Mutta juuri noin pitäis ihmisten elää. Luottaa täysin. Se on onnellista aikaa.
Eli AP:n mies on naisten mielestä erittäin vastenmielinen ja lisäksi impotentti? Vai peräti kuollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski- ikäisissä naisissa löytyy paljon todella tyylikkäitä naisia kuten myös monet keski- ikäiset miehet näyttävät todella sharmikkailta ja mielenkiintoisilta. Eivät nämä tämän hetken kaikki 20-30 vuotiaatkaan ole mitenkään häikäiseviä/ olemukseltaan "viimeisen päälle" , kaukana siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettämiseen ei koskaan päädytä, se on tietoinen valinta.
Sarjapettäjä pyrkii aina kääntämään asian toiseksi.
Noin 52 prosenttia naisista ja 54 prosenttia miehistä pettä, joten onhan se tietysti mahdollista ei kovin todennäköistä
Vierailija kirjoitti:
Haha, noin minäkin ajattelin, kunnes paljastui useampi pettäminen ilman epäilyksen häivää. Hänelle oli kovin kätevää, kun olin niin vuorenvarma ettei hän pettäisi.
Joo,just näin minullekin kävi.Siitä tuli kipeä muistutus ettei se rakkaus aina riitä joillekin.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Noin 52 prosenttia naisista ja 54 prosenttia miehistä pettä, joten onhan se tietysti mahdollista ei kovin todennäköistä
Avaatko tuota väitettä? Miten tuohon lukuun on päädytty? Onko tieteellisen tutkimuksen metodeja käytetty?
Aiemmin kun olin suhteessa, niin tilaisuuksia pettämiseen ei tullut. Työreissuilla en hakenut kenenkään seuraa ja kukaan ei lähestynyt minua. Oli siis hyvin helppoa olla pettämättä. Työyhteisömme oli vielä miesvoittoinen, joten arjen ihastumistakaan ei päässyt tapahtumaan. Kaveriden tai työkavereiden kanssa jos vietimme iltaa baarissa niin juttelin omassa porukassa lähinnä muiden miesten kanssa.
Olisinko pysynyt uskollisena, jos työporukkaan olisikin tullut mukava nainen kenen kanssa kemiat olisivat kohdanneet ja ihastumista syntynyt? En tiedä, koska en ole koskaan ollut tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän olisi prosentti epävakaiden ja/tai narsistisia piirteitä ilmentävien keskuudessa?
Hieno juttu. Pätee ehkäpä 50% muistakin. Ei kuitenkaan pidä kerskata tai saattaa itseään kiusaukseen, koska liha on heikko.
Kommenteista päätellen palstalaisten enemmistö (ex)puolisoineen kulkee oma himo ja alapään kihelmöinti edellä.
Hah hah kuinka naiivia on ajatella että olisit jotain niin erityistä että säästyisit pettämiseltä. Et voi koskaan olla täysin varma petetäänkö sua vai ei.
Kyllä pettää, maailma on täynnä houkutuksia. 😊Sä vain luulet tuntevasi miehen hyvin. 😄
Vierailija kirjoitti:
Hah hah kuinka naiivia on ajatella että olisit jotain niin erityistä että säästyisit pettämiseltä. Et voi koskaan olla täysin varma petetäänkö sua vai ei.
Surullista, että sinulla on kokemusta vain tuollaisesta parisuhteesta. Se ei silti tarkoita, että kaikilla olisi näin.
Vanha aloitus, mutta vastaan silti.
Noin varmasti ajattelee myös eräs avovaimo miehestään. Ei vain tiedä kun on viikot toisella paikkakunnalla töissä, että mä panen hänen miehensä kanssa. Tuo nainen on normaalipainoinen ja miehen ikäinen. Mä olen jonkun verran ylipainoinen ja miestä 18 vuotta nuorempi. Mies on komea ja hyväkroppainen vaikka ikää 60v. Seksi on erittäin kiihkeää ja mies tietää mitä tehdä mulle. Olen miettinyt, että miestä varmaan imartelee ja kiehtoo se, että reilusti nuorempi nainen haluaa häntä.
N42
aloittaja ottanut niin huonon miehen, joka ei varmasti kelpaa kenellekään ja nyt ylpeilee sillä asialla täällä
t naisen logiikka
Varmasti näin.
Muista kuitenkin, että sinustakin tulee vielä ruma keski-ikäinen.
T: tuntematon