Elämässään liian helpolla päässyt jää usein yksinkertaiseksi
Ei voi mitään, mutta tällainen olo on jäänyt monestakin ihmisestä, joiden elämä on mennyt kuin juna kiskoilla eteenpäin, että he ovat jääneet empatiakyvyttömiksi ja vähän yksinkertaisiksi.
Pari tuttua ei tajua vastoinkäymisistä mitään, kun joku on aina rynnännyt tekemään asiat heidän puolestaan. Selittävät sitten muille jotain "kaikki järjestyy" -paskaa, kun luulevat että asiat tapahtuvat muillakin aina ilman ponnisteluita kuin itsestään.
Miksi valitan tästä? No koska se ottaa välillä aivoon! Että aikuisilla ihmisillä on varaa heittäytyä ihan lapsen tasolle "syökööt leivoksia" -tyyliin.
Kommentit (63)
Ja kun menen lenkille,osaan kyllä olla lenkillä yksinäni,Mieheni pyöriäilee kaikki työmatkansa,hänestä ei enää lenkille ole menemään työpäivän jlakeen.Tunnutaan ihmettelevän sitä,kun olen lenkillä yksinäni.Olen sen vaiheen elämässäni elänyt,että olen kulkenut rakkaimpani kanssa käsikädessä lenkkeillen 30 vuotta sitten.Kiitos,että saan olla rahassa!
Kirjoitus virhe,piti sanoa rauhassa,eikä rahassa.kun olen kasariteini,en ole oppinut sujuvasti kirjoittamaan koneella,mellä kasarilla kaikki koulutehtävät tehtiin käsin!
Seuraani on monesti tunkua,kun en jaksaisi tutustua uusiin ihmisiin,kun minulle riittävät luotto iystävättäreni:Tämä on juuri sitä lasikuuttai itsessäni,mistä olen tälläkin palstalla puhunut.