Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Pahimmat turn off-piirteet naisessa! Miehet vastaa!

Vierailija
03.12.2013 |

Älkääkä nyt naiset tulko tähän ketjuun kirjoittamaan niitä piirteitä, joita kadehditte toisissa naisissa. Antaa miesten puhua!

T.Nainen

Kommentit (1175)

Vierailija
641/1175 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä. m31

Vierailija
642/1175 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

melkein kaikilla tuo ylipaino! on se kumma kun ei enää oikea nainen kelpaa kun pitää ottaa joku vitun ruma ja kaliseva nälkäkurki >:\

Ymmärrätkö sä ollenkaan, mitä ylipaino tarkoittaa? Ei normaalipaino, vaan ylipaino?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1175 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueskelin noita listoja ja kaksi asiaa pisti silmään, jos naisella on lyhyet hiukset ja useita seksikumppaneita. Näitä kahta en ymmärrä. Minusta moni lyhythiuksinen nainen on seksikkäämpi kuin pitkähiuksinen, jos on naiselle sopiva leikkaus. Tietysti myös väri vaikuttaa, kirkuvan oranssi irokeesi on ihan pähee, mutta ei seksikäs.

Ja miesten kannattaisi muistaa, että nykypäivänä myös naisilla on elettyä elämää ja parisuhteita takana. Useat seksikumppanit eivät tarkoita välttämättä sitä, että nainen jakaa tavaraansa jokaiselle vastaantulijalle, nämä jakorasiat on sitten asia erikseen. Mielestäni seksuaalisesti aktiivinen nainen on mielenkiintoisempi kuin pihtaava, tälläisen naisen kanssa seksi on avoimempaa ja monella tapaa helpompaa, kun nainen tietää mistä pitää ja mistä ei ja uskaltaa sen sanoa. Mieskin saa tälläisesta paljon enemmän, kun nainen oikeasti nauttii, eikä vain velvollisuudentunnosta levitä jalkojaan lauantaina saunan jälkeen.

Jokaisella on elettyä elämää takana, tai ainakin pitäisi olla, että pystyisi näkemään asioita laaja-alaisemmin. Minä tunnen sekä miehiä että naisia, jotka eivät pysty ymmärtämään, miksi joku toinen toimii toisin kuin he itse. Siinä sitä sievästi asutaan omassa pikku tynnyrissä eikä tiedetä maailman menosta yhtään mitään. Asutaan samalla pikku paikkakunnalla koko elämä, ollaan töissä koko työura samassa paikassa ja ollaan yhteyksissä vain samojen ihmisten kanssa ja paheksutaan syvästi kaikkea uutta ja erilaista. Ja sitten kun pariudutaan, niin vain ja ainoastaan sen saman paikkakunnan tyypin kanssa, josta varmasti tiedetään, kenen kanssa se on heilastellut ja onko seksiä ollut. Tässä onkin se suurin turn off meikäläiselle, elämänkokemuksen puute. Enkä tarkoita tällä sitä, että pitäisi olla satoja panoja takana vaan ihan yleisesti kaikkea, seksi mukaan lukien.

Kaikkihan ymmärtää, että kukin luettelee tähän ketjuun vain omat mieltymyksensä.

Turn offfeja on monenlaisia:

Suuri määrä seksikumppaneita ei ole mikään ongelma, jos kyse on pelkästä hauskanpidosta, mutta itse miettisin kyllä muutaman kerran tuon tyyppiseen ihmiseen sitoutumista. Lähinnä siis sitä, että onkohan molempien käsitys vakavasta suhteesta nyt aivan samanlainen.

Ja jos itselle esimerkiksi avoin suhde olisi ihan ok, niin mikäs siinä sitten, makuja on monenlaisia!

Voi taivas miten kivikautista! Ihan oikeastiko te kysytte naiselta, että montako seksikumppania hänellä on ollut? Ja mikä on se määrä, että on liian monta?? Ja luin jostakin, että miehet liioittelevat seksikumppaniensa määrää, naiset taas kertovat pienemmän määrän kuin totuus on. Eli millä perusteella päätös tehdään? Itse en ole koskaan kysynyt keneltäkään, monenko kanssa hän on seksiä harrastanut, ei ole kiinnostanut. Mutta todellakin, makuja on monia, en tosin käsitä miten avoin suhde ja useat seksikumppanit liittyvät yhteen.... Paitsi jos olen ymmärtänyt koko asian väärin ja täsää puhutaankin useista seksikumppaneista samaan aikaan???

"You can't turn ho into housewife"

Jos naisella on ollut paljon miehiä niin minusta on hyvin naiivia kuvitella, itse olisin sen pitkän ketjun viimeinen. Syitä voi psykologisoida vaikka miten kauan. Jotkut vain tykkää harrastaa paljon seksiä erilaisten miesten kanssa. Toinen hakee huomiota ja paikkausta huonolle itsetunnolleen.. Joistakin on vain kiva vetää lärvit ja bilettää kunnolla. jne..

Pätee myös kyllä myös miehiin samalla lailla.

Avoin suhde siis liittyy siten, että sillä säästää itsensä (ja suhteen toisen osapuolen) tarpeettomalta mielipahalta.

Ja eihän kukaan nyt oikeasti kysy tuollaista suoraan, mutta jos järkeä ja sosiaalisia taitoja on, niin paljon ihmisestä saa irti suoraan kysymättäkin..

Eli suomeksi arvailee ja kehittelee päässään omia olettamuksia? Mutta eihän siinä mitään, jokainen valikoi sen mahdollisen kumppanin omien mieltymystensä mukaan, toivottavasti löytyy samanhenkinen. Aktiivinen seksielämä ei tee kenestäkään huonoa kumppania, on typerää olettaa, ettei nainen voisi olla uskollinen kumppani, vaikka olisikin harrastanut seksiä useamman kumppanin kanssa kuin vaikka minä itse. Jos kumppaniaan rakastaa, niin eipä tee mielikään seksiä muiden kanssa. Se on jännä asia tuo rakkaus, kummasti se muuttaa ajattelutapoja.

Vierailija
644/1175 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yves Rocherin hajuvesien käyttö.

Jos on joutunut joskus raiskatuksi.

Jos on joskus sairastanut anoreksiaa.

Jos käyttää liikaa hymiöitä ja emojeja (1-2 päivässä on ok, monet laittaa joka lauseen perään monta).

Rupsahtaneisuus.

Jos on yli 40v ja näyttää oman ikäiseltään.

Jos on hoitsu tai parturikampaaja.

Jos värjää hiuksiaan joka viikko tai kuukausi. Kerran vuodessa enintään ois ok.

Jos on liian hulluina koiriin tai kissoihin, tai muihin eläimiin. Mieluiten nainen jolla ei ole eläimiä.

Jos valehtelee liikaa (=saman verran kuin muut ihmiset keskimäärin, jo se on minulle liikaa).

Raskausarvet, ylipaino, riippurinnat, tai luonnolliset häpykarvat ei minua haittaa.

On joutunut raiskatuksi? Nainen tuskin itse päättää, joutuuko raiskatuksi vai ei, niin vain voi tapahtua!!

Ja tämä yli 40 v ja näyttää ikäiseltään? Minkä ikäiseltä pitäisi näyttää? Kaikilla ei vain ole pakkomiellettä näyttää nuoremmalta kuin on. Sitä näkee tuolla kaupungilla naurettavuuteen asti sekä miehissä että naisissa. Kun ne teinireleet ei vaan näytä hyvältä yli 40 v. päällä, varsinkin kun ovat koon tai pari liian pienet...

Vierailija
645/1175 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yves Rocherin hajuvesien käyttö.

Jos on joutunut joskus raiskatuksi.

Jos on joskus sairastanut anoreksiaa.

Jos käyttää liikaa hymiöitä ja emojeja (1-2 päivässä on ok, monet laittaa joka lauseen perään monta).

Rupsahtaneisuus.

Jos on yli 40v ja näyttää oman ikäiseltään.

Jos on hoitsu tai parturikampaaja.

Jos värjää hiuksiaan joka viikko tai kuukausi. Kerran vuodessa enintään ois ok.

Jos on liian hulluina koiriin tai kissoihin, tai muihin eläimiin. Mieluiten nainen jolla ei ole eläimiä.

Jos valehtelee liikaa (=saman verran kuin muut ihmiset keskimäärin, jo se on minulle liikaa).

Raskausarvet, ylipaino, riippurinnat, tai luonnolliset häpykarvat ei minua haittaa.

Hienoa, syyllistetään vaan raiskauksen uhria. Taas kerran miehen ajatusmaailma avautuu, sairasta.

Vierailija
646/1175 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaisuus ilman mahdollisuutta saada maksettua niitä (liittyy tyhmyyteen, impulsiivisuuteen ym). Muita pahoja turn offeja ovat ylipaino, syntymärumuus, ylimielisyys, katkeruus.

Vierailija
647/1175 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä kun en ole mies mutta miehessä tyhmyys on turn-off.

Vierailija
648/1175 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möreä ääni ja röhisevä tupakkayskä.

Vierailija
649/1175 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan nainen haluaisi tietää turn-offeista? Jos ei mies miellytä niin jätä se sika koska olet yhtä vahva ja ansaitset parempaa.

Vierailija
650/1175 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengittäminen

Vierailija
651/1175 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On joutunut raiskatuksi? Nainen tuskin itse päättää, joutuuko raiskatuksi vai ei, niin vain voi tapahtua!!

Ja tämä yli 40 v ja näyttää ikäiseltään? Minkä ikäiseltä pitäisi näyttää?"

Tietynlaiset naiset päätyvät (paljon todennäköisemmin) raiskatuiksi. Aivan kuin tietynlaiset miehet päätyvät vankilaan. Raiskatuksi tuleminen kertoo, että nainen on ajautunut  humalassa tilanteisiin joissa on kaksin tuntemattoman miehen kanssa. On siis ottanut järjettömiä riskejä. Kielii maalaisjärjen puutteesta.

Sikiö ei päätä syntyykö mongoloidiksi vaiko eikö. Raiskatuksi tulemiseen voi sentään itse vaikuttaa! En silti kiinnostu mongoloideista. Kuin en myöskään raiskatuista. Harva nainen kiinnostuisi vankilassa olleesta miehestä. Tai edes miehestä, joka on meinannut joutua vankilaan. Itse sentään saattaisin lähteä treffeille naisen kanssa, joka on melkein joutunut raiskatuksi. Se on hyvä piirre sentään, että onnistuu pääsemään pakoon. Suurin osa raiskatuista joutuu raiskatuksi, koska lamaantuvat täysin. Eivät osaa edes sanoa mitään. Eivätköhän myös treffeillä jäädy jossain kohtaa osaamatta sanoa tai tehdä mitään.

Sehän on ihan yleinen käsitys, että tullessaan raiskatuksi nainen menee pilalle. Joutuu terapiaan. Harva toipuu koskaan. Ikuiset traumat. Miksi haluaisin taakakseni tuollaista naista? En halua taakakseni myöskään pyörätuolissa olevaa tai sokeaa naista. Eikö se nyt ole selvää, että tuollaiset asiat voivat joillekin olla turn-offeja? Kaikenlaistahan voi tapahtua. Joku voi saada potkut ja joutua työttömäksi. Kyllä se silti vaikuttaa naisten haluihin lähteä treffeille. Tuo asia sentään voi korjautua kuukaudessa, toisin kuin raiskauksesta toipuminen. Eikö sen pitäisi olla ihan selvä asia, että raiskattu nainen ei houkuttele. Se vaan on erittäin selkeä turn-off. Varmaan monille miehille, mutta ei taida olla poliittisesti korrektia vaan ilmaista sitä.

Jos oon 30 ja näytän 25-vuotiaalta, niin melko epäsuhtaiselta se vaikuttaisi, jos naiseni näyttäisi 40-vuotiaalta. Voisin kyllä treffata 50-vuotiaan naisen joka näyttää 30-vuotiaalta. Ei siinä mitään, jos 40v nainen näyttää ikäiseltään. Varmasti ottajia löytyy. Itse vaan en voisi ottaa. Ottajien määrä on siis miljoonan sijaan yhden pienempi. Ei pitäisi ketään ahdistaa kovin paljoa. Etenkin kun näkemykseni raiskatuista naisista on niin huono vieläpä.

Vierailija
652/1175 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat turn offit: Meikkaaminen, hiusten värjääminen, sheivaaminen, hajuvedet ja deodorantit. Hiljaista on. m42v

Vierailija
653/1175 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit

Vierailija
654/1175 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras2 kirjoitti:

Siis mitä ihmettä. Sori, olen nainen täällä miesten ketjussa mutta PAKKO kommentoida tähän: Olet siis sitä mieltä, että seksi ei kuulu sinkkujen elämään? Itse olen ollut 5 vuotta sinkku enkä tällä hetkellä halua suhdetta, ja olisi aika ikävää, jos viiden vuoden aikana saisi max 10 kertaa seksiä harrastaa. Seksi on yksi kommunikaation muoto, parhaimmillaan siinä kohtaa toisen ihmisen joko syvällisellä tai leikkimielisellä tasolla. Ja ei, sänkyyn "hyppimiseni" eivät ole olleet kännisekoiluja vaan kahden ihmisen välistä vastuullista toimintaa ehkäisyineen kaikkineen. En ole koskaan mitään traumoja tai tauteja yhden illan suhteiltani saanut, sen sijaan entiseltä kumppaniltani sain kun hän petti minua. Myös seksi hänen kanssaan oli paljon vaivautuneempaa kuin näiden uusien tuttavuuksien kanssa, vaikka kuinka seurusteltiin. Ja se, että suhtaudun seksiin ja kehooni vapaamielisesti, ei tee minusta uskotonta suhteessa. Olen ollut elämässäni kolmessa pitkässä parisuhteessa ja niistä jokaisessa olen ollut täysin uskollinen. Nämä asiat eivät mitenkään liity toisiinsa, äly hoi.

Tässä taitaa taas kyse olla siitä että miehet kokevat itsensä vähäisemmiksi ja kokevat kateutta jos kuulevat että naisella ollut muutakin seksielämää elämässään. Naisen seksuaalisuus näyttää joillekkin olevan ikuinen tabu. Ei se tavara käyttämällä kulu.

Mitä mieltä olet miehistä, jolla on ollut yli 10 seksikumppania?

Joillekkin seksiin kuuluu rakastaminen, myös miehillä.

"olisi aika ikävää, jos viiden vuoden aikana saisi max 10 kertaa seksiä harrastaa" tota moni mies ei harrasta kertaakaan 5 vuoden aikana... pleijerit on asia erikseen, mutta normi mies ei.

655/1175 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on lyhyet hiukset miesten mielestä? Puhutaanko nyt ihan lyhyestä (ns.poikatukasta) vai onko pitkä polkka lyhyt myös? Todella mielenkiintoista..itselläni ollut eniten vientiä juuri tällä pitkällä polkalla (on ollut kaikkia pituuksia) joten näköjään makuja on monia;).

Juuri niin! Määritelkäähän miehet nyt lyhyet hiukset, tai me naiset kuvittelemme kaikkien alle olkapään ulottuvien kuontaloiden olevan epäseksikkäitä "lyhyitä kananpersetukkia" ja täten täydellisiä turn-offeja.

Terveisin pitkä polkka; omani on edestä hiukan pitempi ja takaa ehkä juuri ja juuri niskaa paljastava (miehiä olisi toki riittänyt tästä seikasta huolimatta). Olenko nyt täydellisen epäseksuaalinen olento?

Vierailija
656/1175 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka naisella (tai siis liian lyhyt tukka) on kalju. Tosin Skinhead O'Connor oli kaljunakin aika söötti. 

Tämä toimii: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/1f/9f/17/1f9f174f33859a75b879…

Tämä ei: http://2.bp.blogspot.com/-_BDPfekmEiM/Uxx7L2TgR0I/AAAAAAAAAZ8/-54ZhhTMw…–+Kopio.JPG

Vierailija
657/1175 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"On joutunut raiskatuksi? Nainen tuskin itse päättää, joutuuko raiskatuksi vai ei, niin vain voi tapahtua!!

Ja tämä yli 40 v ja näyttää ikäiseltään? Minkä ikäiseltä pitäisi näyttää?"

Tietynlaiset naiset päätyvät (paljon todennäköisemmin) raiskatuiksi. Aivan kuin tietynlaiset miehet päätyvät vankilaan. Raiskatuksi tuleminen kertoo, että nainen on ajautunut  humalassa tilanteisiin joissa on kaksin tuntemattoman miehen kanssa. On siis ottanut järjettömiä riskejä. Kielii maalaisjärjen puutteesta.

Sikiö ei päätä syntyykö mongoloidiksi vaiko eikö. Raiskatuksi tulemiseen voi sentään itse vaikuttaa! En silti kiinnostu mongoloideista. Kuin en myöskään raiskatuista. Harva nainen kiinnostuisi vankilassa olleesta miehestä. Tai edes miehestä, joka on meinannut joutua vankilaan. Itse sentään saattaisin lähteä treffeille naisen kanssa, joka on melkein joutunut raiskatuksi. Se on hyvä piirre sentään, että onnistuu pääsemään pakoon. Suurin osa raiskatuista joutuu raiskatuksi, koska lamaantuvat täysin. Eivät osaa edes sanoa mitään. Eivätköhän myös treffeillä jäädy jossain kohtaa osaamatta sanoa tai tehdä mitään.

Sehän on ihan yleinen käsitys, että tullessaan raiskatuksi nainen menee pilalle. Joutuu terapiaan. Harva toipuu koskaan. Ikuiset traumat. Miksi haluaisin taakakseni tuollaista naista? En halua taakakseni myöskään pyörätuolissa olevaa tai sokeaa naista. Eikö se nyt ole selvää, että tuollaiset asiat voivat joillekin olla turn-offeja? Kaikenlaistahan voi tapahtua. Joku voi saada potkut ja joutua työttömäksi. Kyllä se silti vaikuttaa naisten haluihin lähteä treffeille. Tuo asia sentään voi korjautua kuukaudessa, toisin kuin raiskauksesta toipuminen. Eikö sen pitäisi olla ihan selvä asia, että raiskattu nainen ei houkuttele. Se vaan on erittäin selkeä turn-off. Varmaan monille miehille, mutta ei taida olla poliittisesti korrektia vaan ilmaista sitä.

Jos oon 30 ja näytän 25-vuotiaalta, niin melko epäsuhtaiselta se vaikuttaisi, jos naiseni näyttäisi 40-vuotiaalta. Voisin kyllä treffata 50-vuotiaan naisen joka näyttää 30-vuotiaalta. Ei siinä mitään, jos 40v nainen näyttää ikäiseltään. Varmasti ottajia löytyy. Itse vaan en voisi ottaa. Ottajien määrä on siis miljoonan sijaan yhden pienempi. Ei pitäisi ketään ahdistaa kovin paljoa. Etenkin kun näkemykseni raiskatuista naisista on niin huono vieläpä.

Että tosissasi olet sitä mieltä, että raiskatuksi joutuminen on naisen oma vika?? Eli sinä oikeutat sen, että mies väkisin ottaa naisen, koska nainen hänen mielestään on sitä vailla. Ja ei tarkoittaakin kyllä? Kertoo kyllä järjenköyhyydestä! Kannattaisi avata ne silmät ja lopettaa omaan napaan tuijottaminen. Raiskaus on aina rikos ja raiskaaja on aina mies TAI useampi mies yhtäaikaa ja nainen ei koskaan tieten tahtoen halua tulla raiskatuksi. Oli sitten humalassa tai selvinpäin, pukeutuipa minihameeseen tai poikaystävänsä verkkareihin. Jos olisit jollakin tavalla tietoinen maailman menosta, niin ymmärtäisit, ettei näillä asioilla ole mitään merkitystä. Raiskaaja ei mieti, mitä naisella on päällä, vaan tekee tekosensa jos vaan tilaisuuden saa.

Vierailija
658/1175 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäölliset ja luonteeseen liittyvät hyveet tiedostetaan varsin hyvin yhteiskunnassamme ja niiden puuttuminen pitäisi huomata itse. Omassa kehitysikkunassaan parhaaseen tulokseen pääsee rakastamalla itseään (huom. käsitteeenä aivan eri asia kuin itserakkaus).

Itseään rakastava ihminen:

- Ei turmele mieltään ja kehoaan tietoisesti

- Hankkii aktiivisesti lisää tietoa itsestään ja ympäristöstään itsesäilyvyyden vuoksi

- Kehittää itseään ollen samalla armollinen 

Olette ihmisinä kaikki hyväksyttyjä ja riittäviä sellaisena kuin nyt olette. Tietoisuus ei kuitenkaan voi pakottaa kehoa seksuaaliseen virittymiseen. Perinteisten turn on -ominaisuuksien on mahdollista muuttua ajan saatossa kun lääketieteen ja ravitsemuksen kehittymisen myötä hedelmällisyydestä ja jälkikasvun huolehtimiskyvystä viestivät piirteet eivät enää ole edellystys suvun jatkamiselle.

Vierailija
659/1175 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun olinkin alkanut luulla, että nuorten miesten mielestä tatskat ja lävistykset naisella on ok tai jopa seksikästä...

Hyi vittu joku tatuoitu, lävistetty nainen. Joku pieni kuva jossain on ok, mutta muutoin todellakaan ei. Joo ja karvat persereijän ympärillä. Onhan noita paljon muitakin niin ulkoisia kuin sisäisiä.

Mies 54 v.

Vierailija
660/1175 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä 49 v

- maskuliinisuus

- tatuoinnit ja lävistykset

- kuivan kesän orava

- ylipaino (pulleus ei haittaa)

- valittaminen ja negatiivisuus