Mies sanoi, ettei harrasta seksiä kanssani jos en ala kiinnittää
enemmän huomiota alapäähäni (=repsottavat karvat ja vanhat rumat pikkarit). Mihin tää maailma on mennyt, kun pitäis pynttäytyä ja karvoja leikellä miehen takia! Musta tuntuu ainakin nöyryytetyltä ja alentavalta, että multa vaaditaan tuollaista vain saadakseni normaalia seksiä. En varmaan leikkele karvojani tai osta uusia alkkareita vain miestä miellyyttääkseni. :(
Kommentit (35)
Lyhennän myös saksilla pisimmät ja sheivaan sitten bikinirajat ja usein myös häpykummulta. Jätän kyllä eteen sievän tuheron. Mullaki tulee niitä näppyjä. Joskus laitan rasvaa mutta en ole vielä löytänyt hyvää keinoa ettei niitä tulis lainkaan. Kuka kertoisi sen?
Voi teidän kanssa, pimpsakarvathan on tarkoitettu sitä varten että suojelevat pimpsaa ulkopuolisilta bakteereilta.
Mikä vika karvoissa? Jos kerran Luoja on karvat naiselle luonut, niin miks niitä ei saisi olla? Tietty jos haluaa vähän siistiä bikinirajaa, niin mikä ettei. Ei varmaan kivaa uimahallissa, kun karvat pursuaa uikkareista yli. Mutta muuten en ymmärrä tätä karvanajeluvillitystä.
Ja eikös ne pikkarit lennä tieltä pois, kun hommiin aletaan.
Kyllä mäkin olisin loukkaantunut...
Venus ajopeleihin ym mutta tuloksena aina näppyjengi seuraavana päivänä. Yllätyksekseni olen havainnut, että sellaisilla aika halvoilla kertakäyttöterillä on kaikista paras tulos. En ole nyt saanut kolmena perättäisenä ajokertana näpyn näppyä. Ei kuitenkaan niitä keltaisia, en muista nimeä, ennemminkin ehkä miesten partahöylän näköisiä. Ja PALJON vaahtoa! Ja aina uusi terä joka kerta! Kokeilkaa ja tulkaa kertomaan miten teillä meni.
Ja en mäkään ajele posliiniksi, siitä ei mun mies pidä! Siksipä en sitä brassia enää ota ja oli aika ikävää jos jätti yhden ajokerran väliin.
Ajelen häpyhuulet, reidet, ja pienennän karvoitusta vielä sektiohaavan alle, niin että se hiukan näkyy. Karvaalue n. 3x2cm, siisti ja hygieeninen.
Vierailija:
Voi teidän kanssa, pimpsakarvathan on tarkoitettu sitä varten että suojelevat pimpsaa ulkopuolisilta bakteereilta.
Luoja on myös suonut meille umpisuolen jota emme tarvitse. Et kai vaan mene leikkautaan sitä. Tai kynsiä!!! Neki on luojan meille antamia lahjoja joita ei saa mennä poistamaan vain mukavuussyistä. Tukkaakaan et varmaan leikkaa. Jumala suuttuu.
Alapään karvoitus on yhtä tarpeellinen " lahja" naiselle kuin peräpukamat!
Vierailija:
Mikä vika karvoissa? Jos kerran Luoja on karvat naiselle luonut, niin miks niitä ei saisi olla? Tietty jos haluaa vähän siistiä bikinirajaa, niin mikä ettei. Ei varmaan kivaa uimahallissa, kun karvat pursuaa uikkareista yli. Mutta muuten en ymmärrä tätä karvanajeluvillitystä.Ja eikös ne pikkarit lennä tieltä pois, kun hommiin aletaan.
Kyllä mäkin olisin loukkaantunut...
Siis tää on niin hauska :) Mun kaverin kanssa just tänään keskusteltiin noista näpyistä, se sanoi et sheivaa vaan sieltä häppäreistä ja tosta edestä ottaa epilaattorilla, ei kuulemma tuu siten näppyjä... en sitte tiedä :) Mulla on just noiden näppyjen (mulla ne pysyy monta viikkoa) takia jääny vähemmälle sheivaamiset mutta kyllä mä niitä lyhennän vähintään kerran kuussa, ei liian pitkät oo kivoja, varsinkaan menkkojen aikana... mutta tässäpäs uutispommi: en sheivaa kinttujani, en jaksa nähdä vaivaa, hahahahah... ja ennen kuin tarkemmin kyselette: ajelen kainalokarvat ja ostan monta kertaa vuodessa uusia kalisonkeja, niin ja mulla on ohuet ja vaaleat säärikarvat...
Hyviä jatkoja kaikille karvasille ja vähemmän karvasille, kaikki vaihtoehdot rulettaa ;)
Sheivaan häpyhuulilta, ja nykyään epilaattorilla ylempää häpykummulta. Aikaisemmin tuli vuosien ajan nypittyä pinseteillä. Muutoin aina teen tämän itse, mutta nyt taas odotusaikana mies hoitaa asian.
Olen stringien vannoutunut käyttäjä, ja heti vauvansaannin jälkeen ne taas otan ohjelmaan..
Ajan niillä kertakäyttösillä, oisko lady bic tms nimeltään? usein saa 15kpl pussin 3,50¿:lla. Joka ajokerralla uusi terä siis käytössä. Mulla on herkkä iho, mutta sheivaamisesta en ole näppyjä saanut ja sentäs 8 vuotta jo karvat pois ottanut.
Stringeistä en tykkää. Mutta onhan niitä muitakin alushousuja:
http://www.figleaves.com/uk/nsf/qwiseranswered.asp?page=8&searchhandle_…
Valinnanvaraa hirveästi. :D
;D sen kun kerrankin sheivaa älkää ryteikkö levitä pakaroille asti ja sitä rataa..mielummin pidän karvallisena ja pysyy pikkareittenkin sisällä ;D
nää stringit on wannabe teinixien käytössä
Silloin hankin ensimmäiset geishakuulat, ja nyt olen tiukempi kuin teininä.
Karvoista en ole juuri koskaan tykännyt, joten sheivaan kaikki pois.
Joten mieheni ei voi karvoista huomauttaa. Niitä alkkareita pitäis vaan aina muistaa ostaa. Kuluvat jotenkin äkkiää, ainakin tarjouspöksyt.
ja minun mieheni on karvainen juuri oikeista paikoista, ei tule karvoja suuhun ja rakastan suuseksiä!
omat karvat siistin niin, etteivät ne tule ulos alushousuista, siinä kaikkia.
seksikkyys ei ole karvoista kiinni. itse sheivaan hygienian vuoksi.
että vaikka ei haluaisikaan käyttää stringejä tai vastaavia, niin kyllä mukavia " mummopöksyjäkin" löytyy kivoja ja seksikkäitä. Eli siis pitsisiä, kauniin värisiä peruspöksyjä. Niin että mars kauppaan uusimaan alkkarivarastot!