Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET? blondi vai brunette?

Vierailija
10.12.2012 |

Kysymys miehille: kummasta pidätte enemmän, blondista vai brunetesta?

Itse olen vaaleahiuksinen, muutenkin vaalea, siniset silmät. Onko nykyään niin, että kaikki miehet tahtoo sen tumman ja tulisen?

Kommentit (207)

Vierailija
181/207 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jokunen blondikin on joukkoon eksynyt

Mies

Juuri näin on päässyt käymään :D

Toinen mies

Vierailija
182/207 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronica Hamel näytteli muuten muutamassa jaksossa LOSTissakin

Suom huom

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/207 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tykkääkin sellaisesta välimallista eli ei vaaleasta eikä tummasta? Kai se on jokin vanhuus tullut kun enää ei iske yhtään mikään tekovärinen ja eniten miellyttää ihan luonnollinen tukka jota ei ole vaalennettu valkoiseksi eikä vedetty mustaksi kuin millamagialla.

Vierailija
184/207 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin käy, samoin vaikka punapäät, vaalean ruskeat hiukset omaavat yms.

Jos miettii niin omaan naismakuuni kaikista kauneimmat ovat tainneet olla useimmiten mustahiuksisia, mutta todella kauniita blondejakin on tullut nähtyä joten en lähtisi automaattisesti tekemään oletusta kummat ovat "kauniimpia".

Kokonaisuus vaikuttaa siihenkin kumpi hiusväri näyttää "paremmalta" kantajalleen, ts. ei ole automaattisesti niin että hiusten väri tekee kauniimmaksi vaan kokonaisuus vaikuttaa. Muutenkin tämä hiusten väri on asia johon ei yleensä aivan ensimmäisenä edes kiinnitä huomiota ja joutui tässäkin hetken miettimään että minkä värisiä hiuksia keilläkin on.

Vierailija
185/207 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retuliini on paras <3

Vierailija
186/207 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondit kääntää mun pään. On ollut ilo huomata että nykyään lähes kaikilla nuorilla naisilla on pitkät vaaleat hiukset. Viime kesänä oli paljon silmänruokaa tarjolla. Toivottavasti hiusmuoti ei tuosta muuttuisi...

Vierailija
187/207 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blondit kääntää mun pään. On ollut ilo huomata että nykyään lähes kaikilla nuorilla naisilla on pitkät vaaleat hiukset. Viime kesänä oli paljon silmänruokaa tarjolla. Toivottavasti hiusmuoti ei tuosta muuttuisi...

Siis mitä ihmettä sä oikeen selität?? Ei todellakaan ole "lähes kaikilla nuorilla naisilla pitkät vaaleat hiukset"! Päinvastoin aika harvoin näkee. Pitkät hiukset ylipäätään ovat suomalaisilla naisilla muutenkin melko harvinaiset, jopa nuorilla. Monella on sellaiset puolipitkät tai siitä lyhyemmät. Missä ihme fantasiamaailmassa sä oikeen elät.

Vierailija
188/207 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaaleista naisista löytyy keskimäärin paremmannäköisiä naisia kuin tummista, ja tummista miehistä taas keskimäärin paremmannäköisiä kuin vaaleista miehistä. Mut sit toisaalta ne huippukauniit on lähes aina tummia ja miehissä taas huippukomeat vaaleita.

Vierailija
189/207 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut että blondi vetoaa varsinkin moneen "tavismieheen", sellaisiin jotka ovat vähän yksinkertaisempia. Monet älykkäämmät ja koulutetut tykkää enemmän tummista. Joten ei ihmekään jos blondi on yleisesti ottaen suositumpi koska suurin osa ihmisistä on taviksia. Blondi vetoaa tavalliseen massaan joka ei hirveästi mitään monimutkaisuutta kaipaa. Blondi kilttinä ja helposti lähestyttävänä eikä miltään hirveän älykkäältä vaikuttavana sopii tälläiselle tavallisen yksinkertaiselle miehelle, joka haluaa lähinnä iloisen, kiltin ja ystävällisen naisen joka antaa pillua, laittaa ruokaa ja on sopivan alistuva jne.. Perusnainen. Sellaiselle joka ei etsi naisesta mitään sen suurempaa haastetta..

Vierailija
190/207 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut keskustelua muuten kuin ekan sivun. Miksi noin raivokasta miinustusta? :D Miesten mielipidettä ei saa kysyä eikä siihen kysymykseen varsinkaan saisi vastata? Tai ainoa hyväksytty vastaus on "kaikki käy".

Vierailija
191/207 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikki-look on kaikkein kaunein. Valkean ihon ja mustan tukan luoma kontrasti on kaunista ja lumoavaa, mutta hiustenvärin on oltava aito. Suomesta tälläisiä ei valitettavasti pahemmin löydy, suurin osa on vaaleita (tai maantienvärisiä) tai brunetteja. Sellaisia "ulkomaalaisen mustia" hiuksia näkee tietysti vain ulkomaalaisilla naisilla. Pidän siitä että piirteet ja värit ovat selkeästi erottuvat ja vahvat ja silmät tummat, mutta iho mielellään vaalea.

Vierailija
192/207 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit kiiltävät blondit hiukset voittavat kyllä brunetit hiuksen ihan sen takia että se ruskea väri vaan on niin tuikitavallinen! Enkä tarkoita blondeilla maantien väristä perussuomalaista tukkaa vaan ihan oikeaa vaaleaa tukkaa...

Ja v**** voita! Ensinnäkin vaaleat hiukset eivät ole useinkaan kiiltävät, vaikka väri itsessään on kirkas. Mitä tummempi, sitä ENEMMÄN KIILTOA. Ja toisekseen melkein aina ne vaaleet on värjätyt eivätkä aidot!!!

Vierailija
193/207 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten väri ei ratkaise. Hymy ja pilke silmäkulmassa on se homman juju.

Vierailija
194/207 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista makua ei olekaan kuin kaikkien miesten maku. Kuka ylipäätään olisi sellaisesta kiinnostunut? Rakastan itse pitkiä, hopeanvaaleita hiuksiani ja on ihan sama kuinka moni mies niistä tykkää tai on tykkäämättä.

Vierailija
195/207 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vaihteeksi blondin. Olen ollut vakavammassa suhteessa vain brunettien kanssa.

Vierailija
196/207 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi mutta tärkeintä on se millainen kroppa naisella on. En voisi seurustella(tai panna) lihavan tai ruman naisen kanssa. Naama pitää naisella näyttää hyvälle ja ihon pitää olla hyvin hoidettu.

Olen itse tasokas mies joten omantasoisani naisissa pysyn.

Vierailija
197/207 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapäät. Mutta toisaalta Milla Jovovich on brunette....

- bi-nainen

Vierailija
198/207 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit kiiltävät blondit hiukset voittavat kyllä brunetit hiuksen ihan sen takia että se ruskea väri vaan on niin tuikitavallinen! Enkä tarkoita blondeilla maantien väristä perussuomalaista tukkaa vaan ihan oikeaa vaaleaa tukkaa...

Ja v**** voita! Ensinnäkin vaaleat hiukset eivät ole useinkaan kiiltävät, vaikka väri itsessään on kirkas. Mitä tummempi, sitä ENEMMÄN KIILTOA. Ja toisekseen melkein aina ne vaaleet on värjätyt eivätkä aidot!!!

Vaalea tukka on myös poikkeuksetta ohuempi kuin brune, ellei ota lisäkkeitä. Tänä päivänä moni ottaa.

Suomalaisilla kyllä brunetti on useimmiten värjätty, täällähän heittämällä suurin osa on blondeja. 

Vierailija
199/207 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapää

Vierailija
200/207 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla vaikka neonvihreät ja pimeässä valoa loistavat hiukset, jos nainen on kaunis. Mutta brunette vaikuttaa yleensä luonnollisemmalta väriltä kuin todella blondit hiukset. Joten vastaan brunette.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä