MIEHET? blondi vai brunette?
Kysymys miehille: kummasta pidätte enemmän, blondista vai brunetesta?
Itse olen vaaleahiuksinen, muutenkin vaalea, siniset silmät. Onko nykyään niin, että kaikki miehet tahtoo sen tumman ja tulisen?
Kommentit (207)
Punainen karvoitus on paras, blondi hyvänä kakkosena.
Vierailija kirjoitti:
Ruskea ja musta tukka kun vaan on se mitä ta vallisin väri tässä maailmassa...vaalea on ehdoton suosikki. Vaalea kiiltävä tukka on kaunis.
Vaaleassa tukassa ei ole koskaan samanlaista kiiltoa kuin mustassa. Mitä olen pannut merkille nin yleensä vaaleat hiukset eivät kiillä juuri ollenkaan.
Herrat rakastuvat vaaleaveriköihin.
Olen naisten suhteen melko värisokea ja jos nyt sattuisin jollekin kelpaamaan niin ei edes sillä ole kovin suurta väliä onkon nökönenä konkkanokka lihava tai laiha. Kunhan nyt reiät on about oikeissa paikoissa eikä mikään kaikille huvikseen tai rahasta jakava pohjoisen plikka
Maailmassa on niin paljon tavallisia ruskeapäitä että aidosti vaalea erottuu edukseen.
Vierailija kirjoitti:
se kokonaisuus ratkaise. Samoin varmaan naisilla?!
Tämä.
Periaatteessa yleensä ollut blondi ja pitkätukkainen mun makuun, mutta nyt olen kyllä ihastunut tumma- ja lyhyttukaiseen naiseen. On vaan jotenkin niin särmä se graafisesti leikattu lyhyt musta tukka, kun kantajallaan on vaaleanvihreät isot silmät ja kulmikkaat kauniit kasvot.
Rauhallinen ja luotettava brunette, sellainen kuin oma rakas vaimo on. M33
Riippuu täysin kasvoista, mitkä sopivat parhaiten.
Lyhyt, pienirintainen ginger vihreillä silmillä.
Niin blondia unohtaa kolmas vaihtoehto - kiihkeä punapää.
En näe naista hiusten värinä, perseen muotona tai tissien kokona. En kai osaa ajatella tuolla tasolla. Ihastun kokonaisuuteen ja niissä on ollut blondeja, brunetteja, muodokkaita ja "lautoja".
Viimeisin ihastus on brunette.
Omasta mielestäni kaikista kaunein yhdistelmä naisilla brunette hiukset, siniset tai vihreät silmät.
Riippuu kokonaisuudesta. Blondi jos länsimaalainen isoilla kannuilla, thaikut tietty brunetteja. Pienitisuliset mieluiten brunetteja.
Onko luonnollinen vaalea puhtaankiiltävä paksu laineileva tukka nätti? En ole ikinä värjännyt mutta vähän sellainen illuusio tulee kun juuresta ruskea ja muutenkin sellainen liukuväri
Maantieharmaa mulle 👍 Ei oo hiusten värillä väliä jos ei aivan shokkiväreillä ole värjätty, punainen, vihreä, sininen.
M34
Tämä keskustelu on aivan absurdi.
Kasvot ja vartalo on oikeasti se tärkein asia. Varsinkin kasvot.
Jokainen meistä tietää, että on olemassa rumia, tavallisia ja kauniita ihmisiä. Ei rumaa ja kaunista voi vertailla hiustenvärin perusteella.
Todellinen kauneus on sisäistä, tosiasioita.