MIEHET? blondi vai brunette?
Kysymys miehille: kummasta pidätte enemmän, blondista vai brunetesta?
Itse olen vaaleahiuksinen, muutenkin vaalea, siniset silmät. Onko nykyään niin, että kaikki miehet tahtoo sen tumman ja tulisen?
Kommentit (207)
Itse pidän tummista hiuksista ja kulmakarvoista, sellainen 80-luvun luukki.
Olen tyytynyt vain katselemaan, ei minusta ole ilmeisesti parisuhteisiin, joten naisihanteillani ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
No blondit ainakin
enemmän kääntää miesten päitä varsinkin näin kesällä, joten sanon että blondi.
No enpä olisi niin varma. Muistan vieläkin vieläkin viime kesältä kun oli joku tyttöporukka jossa oli sekä ruskea- että vaaleaverikkö, niin sen ruskeaverikln hiukset veti ihan eri tavalla huomiota puoleensa kuin sen vaalean. Paljon näyttävämmän näköiset ja vahvemmat hiukset, että kyllä se vaalea kaveri siinä vieressä kalpeni selvästi.
Kyllä sen pään kääntää ryhti ja olemus. Ei hiukset.
Tärkeintä siniset silmät. Mieluummin blondi mutta tummahiuksinenkin käy kunhan siniset silmät.
M33
Suuri osa blondeista on petollisia lutkia. Tosin myös muun väristen hiusten omistavista naisistakin suuri osa jakaa saman olemuksen. Luotettavan ja rehellisen naisen löytäminen lienee suureen loyttovoittoon verrattavissa oleva tapahtuma. Hirveitä olioita naiset pääsääntöisesti ovat. Aivan kauheita. Joskaan ei kyllä "miehissäkään" kehumista ole.
Blondi ja siniset silmät 😍
Vierailija kirjoitti:
Blondi ja siniset silmät 😍i
Aivan taviksen näköinen, ei mitään sellaista mikä vangitsisi katseen kyseisessä henkilössä.
Punapää tai blondi. Vihreät silmät. On kauniita ruskeaveriköitäkin kyllä näkynyt :D
En jostain syystä pidä sinisistä silmistä paitsi yhdellä jolla oli laventelinväriset.
Vierailija kirjoitti:
Blondi ja siniset silmät 😍
Tuossa syy miksi itsekin seuraan naisten hiihtoa
Vierailija kirjoitti:
Vaaleat näyttää pehmeämmiltä ja helposti lähestyttävämpiä
Mutta näyttää samaan aikaan myös viileältä, jopa kylmältä, mikä ei ole kovinkaan naisellista.
Blondi. Alapää saa olla tumma tai kalju
Molemmat ja mieluiten samaan aikaan.
Blondeja naidaan ja brunetit naidaan. Silleen se menee.
Vierailija kirjoitti:
Blondeja naidaan ja brunetit naidaan. Silleen se menee.
Onko Sofialla sitten "tekoäly"
Hillitty ja älykäs brunette, pitkät hiukset! Aina läkähtyen katson sellaisia. Koulupoikana katsoin Hill Street Bluesia. Siinä oli se päällikön naisystävä (nimi)?. Olin kutakuinkin rakastunut häneen.
Vaimo ei ole hillitty, eikä brune, eikä ... :(
Omat painot
13 blondia
9 brunettia
1 punapää
Vierailija kirjoitti:
Hillitty ja älykäs brunette, pitkät hiukset! Aina läkähtyen katson sellaisia. Koulupoikana katsoin Hill Street Bluesia. Siinä oli se päällikön naisystävä (nimi)?. Olin kutakuinkin rakastunut häneen.
Vaimo ei ole hillitty, eikä brune, eikä ... :(
Pizzamiehen nainen, Joyce Davenport aka Veronica Hamel
Juuri tämä. Monet klassiset kaunottaret ovat tummaverikköjä, siitä yksinkertaisesta syystä että tumma väri korostaa entisestään kauniita kasvoja. Jos naisella on oikein kauniit kasvot, vaalea väri ikään kuin "pesee" pois sen kauneuden. Kauniit kasvot vaativat voimakkaan kehyksen, jotta pääsevät kunnolla esiin.