Tunnusta tässä salattu kääntöpuolesi, jota muut eivät arvaa
Minä aloitan: Työelämässä maskaan olevani täysin sinut kaiken suvaitsevaisuuden ja hyväksynnän kanssa, ja minut tunnetaan lempeänä ja maanläheisenä. Todellisuudessa minulla on kristillis-konservatiiviset arvot, joista tulisin kivitetyksi jos sanoisin ääneen.
Kommentit (63)
Herranen aika. Miksi tai miten ihmeessä? Mietin hetken omia puolia ennen kuin vastaan.
Pakarassani lukee Tylo väärinpäin. Horjahdin teini-ikäisenä kännissä kiukaaseen.
Oon iloinen, ulospäinsuuntautunut ja muiden kanssa toimeentuleva, mutta oikeasti oon todella yksinäinen ja vietän ajastani 99% yksin.
Olen seksin moniottelija, mitä pervompaa sen parempi. Mulla on ihan kaksoiselämä, töissä ei tiedetä yhtään.
Olen pätmän. Kouvolan virallinen vartija.
Vierailija kirjoitti:
'Oon iloinen, ulospäinsuuntautunut ja muiden kanssa toimeentuleva, mutta oikeasti oon todella yksinäinen ja vietän ajastani 99% yksin.'
Täähän se ois. 🧡
Paitsi että en k o s k a a n
koe oloani yksinäiseksi, vaan
syvä harmonia, seesteisyyys,
inspiroitunut luovuus ovat
perusolemiseni
sävynä omassa parhaassa
seurassa ollessani.
Olen lempeä kuuntelija, kaikkien terapeutti ja viisauden kaivo. Oikeasti olen ihan umpihullu, solmussa, sydän hajalla ja juon kuin sieni silloin kun en vedä mömmöjä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lempeä kuuntelija, kaikkien terapeutti ja viisauden kaivo. Oikeasti olen ihan umpihullu, solmussa, sydän hajalla ja juon kuin sieni silloin kun en vedä mömmöjä.
Lolz. Ihanks dodda. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lolz. Ihanks dodda. 🥳
Olit varmaan jo teininä sellainen kahden ÄO-pisteen tusinatikkari jolla on virtahepoa muistuttavat fyysiset ulottuvuudet.
No niin, nyt keksin. Maailmanparannus. Kuvittelen ehkä liikaa aina että joku muuttuu. Vaikka osa on kiinni koneistossa ja vanhassa toimitatavassa aika tiukasti. Vaikka parannusta kaipaavia osia on, kun vaan kyselee. Joku vanha toimii, kaikki ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lolz. Ihanks dodda. 🥳
Olit varmaan jo teininä sellainen kahden ÄO-pisteen tusinatikkari jolla on virtahepoa muistuttavat fyysiset ulottuvuudet.
Mun vanhemmat ei sentään ole serkkuja keskenään et fifty sixty, narkki. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Pakarassani lukee Tylo väärinpäin. Horjahdin teini-ikäisenä kännissä kiukaaseen.
Eikö tuo idea ole lainaus yhdestä vanhasta ruotsalaisesta elokuvasta, jonka nimeä en muista. Siinä ukko oli horjahtanut päin tulikuumaa liettä, minkä vuoksi ahteriin paloi väärinpäin nimi Potifar. Se hävetti häntä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän kiuas kyseessä?
Byrokratiaa vastaan tuloksetta taisteleminen saa minut raivostumaan. Silloin voin sanoa aivan mitä tahansa ja tarkoittaa sitä.
Siinä on kuitenkin ihmiset tekemässä päätöksiä, ja näiden ihmisten kanssa yritän epätoivoisesti kommunikoida tuloksetta. Silloin raivostun. Jos minulle esimerkiksi määrätään täysin perusteeton vero, johon en saa edes vuosikausien taistelun aikana oikeutta, niin kyllä siinä napsahtaa jossain kohtaa hermo poikki.
Toinen on se, että olen lapsesta asti ollut todella temperamenttinen, mutta harva sitä tietää ja uskoisi ujouteni takia. Osaan piilottaa sen suurimman osan ajasta. Sitten kun temperamenttini joskus pääsee valloilleen, luulevat monet minun muuttuneen. Ehei... Et vain tunne minua oikeasti.
1. Olen hyvin konservatiivinen. Olen töissä paikassa, jossa pitää leikisti hyväksyä kaikki epänormaali.
2. Juon viikonloppuisin alkoholia. Kaikki luulevat, että urheilen vain kaiken vapaa-aikani, koska olen hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen seksin moniottelija, mitä pervompaa sen parempi. Mulla on ihan kaksoiselämä, töissä ei tiedetä yhtään.
Tosi on.
Tykkään oikeasti työstäni. Muiden mukana vähän haukun ja kitisen ja valitan, kuinka raskasta on, mutta en oikeasti haluaisi tehdä mitään muuta työtä.
Pohjimmiltani olen herkkä, vaikka itkut on itketty ja naurut naurettu julkisesti. Kyynelehdin yksin ollessa (en siksi että olen yksin)
Käyn aamuisin kakalla. Kenellekkään en ole tätä koskaan kertonut.
Voi pölhö, kivittäminen on aaprahamilaisten hommaa.