kokemusta Icebug-kengistä?
kun pelkään kuollakseni liukaustua talvisin (polvivamma joka uusiutuisi jos kaadun), kaverini kehunut näitä kenkiä ja nyt ostin tänään sitten kun olivat -25%, silti kalliit. Onko kokemusta? voiko todellakin kävellä reippaasti ja pito pysyy?
Kommentit (139)
Tosi jäiselläkin tiellä voi kävellä huoletta. Parketille ei varman kannata mennä vaikka periaatteessa nastat meniskin piiloon
erinomaiset kengät. Niillä menee vaikka puuhun. Lisäksi lesti on hyvä, kengät ovat kevyet ja jalat pysyvät kuivina ja lämpiminä. Suosittelen.
Niillä kiipeää vaikka pystysuoraa seinää. Lisäksi ovat kevyet ja lämpimät.
Onnittelut, teit todella fiksun päätöksen kun ostit itsellesi kunnon kengät. Kaksi talvea oli ulkoillut niillä ja ovat todella hyvät-kuten joku sanoikin, pitävät liukkaalla, lämpimät, kosteuden kestävät ja siistin näköiset.
Ensin vaimo osti itselleen ja tytölle ja kun olivat aikansa kehuneet ostin minäkin. Kalliin puoleiset, mutta todella hyvät. Hyvä lesti, lämpöiset ja hyvä pito. Lisäksi vedenpitävät.
Ne ovat ruotsalaiset, mikä onkin ainoa vika ;)
Itsellä on sekä juoksu- että tavalliset talvilenkkarit Icebugia. Ei todellakaan tarvitse pelätä kaatumista noiden kanssa, suosittelen!
Suositusten perusteella mäkin ostin Icebugit kun kyllästyin viime viikkojen jääkeleihin. Nyt parin viikon kokemuksen perusteella lähinnä ihmettelen, että miten ole tullut toimeen ilman näitä... Ulkoilu ihan tavallisellakin talvikelillä muuttui paljon mukavammaksi noiden kanssa. Sen lisäksi, että kenkä pitää, niin se on myös muuten mukava jalassa, lämmin ja ihan ok-näköinen.
Ja tämä ei ole mikään maksettu mainos. Hyvin harvoin suosittelen mitään tuotetta näin.
Suosittelen minäkin, tänä syksynä ostin ja olen ulkoillut enemmän kuin aiempina talvina. :) Uskallan lähteä liikkeelle liukkaallakin. Toki jos on vaikka jyrkkä jäinen alamäki, menen varovasti. Sisätiloissa niillä kannattaa varoa enemmän kuin tavallisilla kengillä, ei ne nastat ihan niin hyvin mene sisään mitä mainonnassa väitetään. Mutta kannatava ostos olivat, hinnasta huolimatta.
Googletin.
Aivan helvetin rumat.
Muutamalla eurolla saa liukuesteet, jossa on nastat. Sopii kaikkiin kenkiin, helppo laittaa ja poistaa.
Voi kävellä jäällä aivan vapaasti, hyvä pito.
Vierailija kirjoitti:
Muutamalla eurolla saa liukuesteet, jossa on nastat. Sopii kaikkiin kenkiin, helppo laittaa ja poistaa.
Täysin eri asia, valitettavasti. Mäkin kitsastelin noiden kenkien kanssa, mutta kun sain ne hankittua, niin olen ollut tosi tyytyväinen. Kiinnitettävät liukuesteet ovat hankalat laittaa kiinni kenkiin, muuttavat kengän ominaisuuksia, irtoilevat ja lopulta jäävät kaappiin. Ihminen tarvitsee kuitenkin hyvät talvikengät, joten miksei niissä olisi samalla kunnon pohjia?
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että ei toimi edes likimain yhtä hyvin kuin icebugit tai muut kunnon nastakengät.
Vierailija kirjoitti:
Googletin.
Aivan helvetin rumat.
Mun mielestä ne näyttävät ihan tavallisilta ulkoilukengiltä. Mutta makunsa kullakin
Rumia ovat, mutten siltikään halua liukkailla keleillä lähteä ulos ilman niitä.
Suosittelen lämpimästi. Ovat kyllä olleet paras ostos ikinä.
mulla on irrotettavat nastasuojat, joita en käytännössä irrota kengistä. ne on aivan loistavat ja pystyin ostamaan suomalaiset talvikengät :)
Icebugit ovat loistavat kengät. Todella hyvä pito, hyvät jalassa ja kevyet. Suosittelen ainakin paljon käveleville. Itse olen alkanut käyttää työmatkoilla. Ajan autolla töihin mutta autotallista työpaikalle on sellainen jäärata ollut viimeviikkoina että oli otettava icebugit käyttöön sielläkin.
Työkaveri muuten mursi juuri kätensä kun kaatui siellä.
Juuri tilasin nettikaupan alesta icebug lenkkarit. Katsotaan millaiset ovat käytännössä.
Nastapopot aivan ehdottomat,itselläni sarva merkkiset.Ei enää lenkkejä liukastellen koiran kanssa tai kauppakasseja raahaten.
En ymmärrä miten ei porukoilla enemmänkin ole ko popoja,halvemmaksi tulee kun sairaslomat kaatumisten takia,tai ikäihmisten kaatuilut murtumineen.
Meiän äiteellä on sellaiset, ja hyvin pysyy pystyssä. Äiti osti ne juurikin siksi, kun kaatuminen liukkaalla veisi hänet todennäköisesti sairaalahoitoon suorinta tietä.
Voit kävellä ihan tavallisesti, ei tarvitse töpötellä silleen, niin kuin yleensä liukkaalla. Pitävät varmasti.