Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

14 tuntia viimeisestä tupakasta ja tekee niin pirusti mieli polttaa

Vierailija
30.12.2005 |

Tästä ei luultavasti tuu yhtään mitään =(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki lopettaneet lihoneet lopettamisen aikana ja ajälkeen vai onko kellään pysynyt paino samassa kuin tupakoitsijana tai jopa alentunut? Kannattaako yrittää laiharia samaan aikan lopettamisen kanssa?

Vierailija
22/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetinpolton porkkanoita syömällä.aina kun teki mieli tupakkaa, narskutin porkkanaa. monet kuulemma tekevät näin. lisäksi kun kyllästyin porkkanoihin, lähdin juoksemaan jok akerta kun teki mieli polttaa. eka maistui veri suussa, mutta kohtapa kunto koheni. lopetinsiksi, koska olen niin hemmetinmoinen täydellisyys, että omatuntoni ei antanutpolttaa. mietin koko ajan sitä myrkkyä, joka virtaa keuhkoihin ja muita vaikutuksia. lisäksi yleisillä paikoilla tupakointini oli jo ihan naurettavaa, kun en olisi halunnut ketään saastuttaa tupakoinnilla. ymmärrätte varmaan millaista oli bussipysäkillä poltteluni, hypin kuin kaupunkipulu paikasta toiseen =)

silti mun tekee mieli!!! nyt meni hermo lapsiin, niin haluaisin tupakalle. ties kuinka monelta huudolta olisin lapseni ja itseni säästänyt, jos saisin polttaa! harkitsen tupakoinnin aloittamista uudelleen, koska en löydä oikein keinoja hillitä suuttumustani. en siis fyysisesti koske lapsiini, mutta turhan herkästi korotan ääntäni näinä päivinä.

oli kai se muuten noin 7 päivää pahinta vapinaa ja kiukkua viimeisen savukkeen jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattele, että tuollaista tervaa keuhkoihisi tulee polttaessa. Mulla eka päivä oli pahin, ja kokonaisuudessaan ekan viikon jälkeen helpotti. Nikotiininhimo kestää noin minuutin kerrallaan, sen jälkeen saa taas hetken olla. Mä söin nikotiinipurkkaa pari päivää ja väkevää salmiakkia pari kolme viikkoa. Kyllä se siitä, muista myös olla ravintolassa ollessasi ilman tupakkaa, ne on ne pahimmat, eli ei kannata juoda alkoholia vähään aikaan. Kunto paranee, rahat säästyy, vastustuskyky nousee, siinä mun tärkeimmät asiat, muitakin toki on.. Ja tosiaan, nyt huomaan, että tupakalle haiseva ihminen on kuvottavan hajuinen. Tsemppiä!