Millaisia keinoja naisilla on "vokotella" naista? Siis lesboilla ja biillä?
Onko jotenkin erilaiset systeemit kuin heteroilla?
Kommentit (21)
, jonka seksuaalisesta suuntautumisesta ei voi olla varma, kuinka toimitte? Tai mikä on seuraava askel, jos toinen lähettää ristiriitaisia merkkejä?
Sinänsähän "systeemit" ovat varmaankin samankaltaiset, mutta lisänä täytyy olla jotain - jonkinlaista ilmapiirin tunnustelua tai muuta. Koskaanhan ei voi olla varma, suhtautuuko toinen vaikkapa kielteisesti homoseksuaalisuuteen.
Mutta kuinka tämä käytännössä tapahtuu, kiinnostaisi todellakin tietää.
Bi- tai lesbo-aiheisiin kysymyksiin on vaan tosi vaikea täällä saada vastauksia, vaikka asiallisesti kysyisikin...
Please, tämä on tärkeää (vaikka tuo ap:n aloitus onkin vähän tökerö).
Bi- tai lesbo-aiheisiin kysymyksiin on vaan tosi vaikea täällä saada vastauksia, vaikka asiallisesti kysyisikin...
Onko tämä palsta jotenkin lesbojen kaihtama, vai onko keskustelunaihe jotenkin kielletty tai salainen?
näytä tämä aihe ottavan tulta millään. Johtuisiko ap:n hölmöstä otsikoinnista?
Mutta pidetään ylhäällä, jos joku heittäytyisi avuliaaksi.
ttai no ehkä bi, mutta enemmän naisiin päin.
Ihan samalla lailla e menee kun heteroillakin, eihän heterokaan voi koskaan olla varma kiinnostaako sitä toista, tai onko vaikka homo.
Itse ainakin huomaan helposti toisesta onko kiinnostunut naisista vai ei.
Lisäksi yleensä lesbot ajautuvat samaan porukaan, niinkun minun kaveriporukkani koostu lähinnä lesboista, nämä taas tuovat lisää lesboja porukkaan, ja siitä niitä pareja syntyy, silloin tietää jo valmiiksi toisen suuntautumisen.
Kyllä minustakin tuntuu, että naisista kiinnostuneet naiset erottaa. Olen jopa huomannut parhaasta ystävästäni tämän puolen, ennen kuin hän edes myönsi sitä itselleen.
Tai ainakin tähän-asti-heteroon? Mistä voi tietää, onko tämä kiinnostunut? Millaisia aloitteita voi tehdä?
Tai millaisia signaaleja voi lähettää, jos onkin tavoistaan poiketen ihastunut naiseen mutta oletetaan elämäntilanteen perusteella heteroksi (mies ja lapsia)?
eipä oo ainakaan tuttavapiirissä koskaan noin käynyt. Harvemmin heteronaisetkaan ihastuu homomiehiin.
Kai se tuossa tilanteessa pitäisi vaan ehdä kerralla selväksi sille toiselle osapuolelle tosin itse en lähtisi edes yrittämään varattua naista.
T. Se lesbo
Mulla on henk. koht. elämässä vähän jännittävä ja kimuranti tilanne, jossa monet olosuhteet on hankalia. Kukaan tuskin nostaa kissaa pöydälle, sen verran mutkia on matkassa.
Tavallaan on hyvä niin, sillä en itsekään nyt ole avoin suhteelle. Mutta tiedättehän, ihastuneena on vähän hämmentynyt ja mielellään spekuloikin :D
Vai olisiko pitänyt vääntää viralliseen tyyliin " millä tavoin lesbo- tahi bi-henkiset naiset osoittavat kiinnostustaan samaan sukupuoleen " :)
AP
Olen löytänyt lesbouteni vasta aikuisiällä jo lapsetkin hankittuani. Miesten kanssa eivät suhteet ole koskaan oikeen toimineet, aina on alkanut ahdistaa kun olisi pitänyt sitoutua.
Olenkin sitten jo vuosia ollut naisten perään, mutta en oikeen osaa lähestyä tai edes tiedä missä voisin lesboihin tutustua "siinä" mielessä. Eräänkin minusta kiinnostuneen sain jollain kumman tavalla suututettua ja vihaaman itseäni, taidan olla peukalo keskellä kämmentä sekä miesten että naisten kanssa...
samanlaista liehittelyä, silmiinkatsomista, kehumista jne. Miksi olisi jotenkin erilaista?
Itse en ihastu kovin helposti, niin todennäköisyys että ihastuisin 'vahingossa' heteroon on aika pieni..... omaan ihastumiseeni tarvitaan molemminpuolista flirttiä jonkin aikaa, joten kyllähän siitä jo tietää, että toinen on ainakin jollain (joskus tosin aika pinnallisella ja ohimenevällä) tavalla ihastunut.
Sinä joka kysyit, että missä tavata, niin niitä tapaamispaikkojahan on ympäri Suomea nykyään! Missäpäin Suomea tai missä läänissä asut? kerro jotain siitä, niin neuvon eteenpäin.
t. yksi monista palstaa seuraavista lesboäideistä
Helsingin tyttöjenbileet ei oikeen iske, vaikka niissä on tullut joskus käytyä. Lisäksi vietän sellaista rauhallista kotielämää, ettei luulisi ainakaan pahemman sinkku lepakko bilettajän kiinnostuvan... :-/
Olen bi. Itse olen ihastunut joskus heteroon. Johonkin ihmiseen ihastuu ja toiseen ei. Ystävinä on ollut paljon heteronaisia, en todellakaan ole ollut kiinnostunut kuin todella harvoin kenestäkään naisesta (enkä miehestä). Muutaman kerran on käynyt niin, että hetero ystävä on hiukan kiinnostunut minusta, mutta minä en.
Se, että menee jonnekin lesbopiireihin, ei tarkoita, että siellä olisi ketään joka kolahtaa. Vaikka tietenkin on helpompaa, että kukaan ei ainakaan inhoa ajatusta.
Jossakin ihmisessä vain on sitä jotakin. Koska todennäköisyys on saada pakit heterolta, en edes lähde yrittämään. Yhden kerran olen ilmaissut ihastumiseni heteroon ja sain tietenkin pakit. Hän kuitenkin suhtautui ihan ystävällisesti. olimme puhuneet niin syvällisiä joten tuon asian ilmaiseminen ei tuntunut tönköltä.
Sellainen iskeminen on minusta jotenkin vierasta. Kyllä sen huomaa jos haluaa jutella toisen kanssa. Kun tutustuu toiseen, toinen kyllä ilmaisee seksuaalisen suuntautumisensa jossakin vaiheessa. En itse ainakaan haluaisi ketään heteroa ahdistella joten jos alkaisin mitenkään yrittämään, minun täytyisi olla varma, että toinen on kiinnostunut.
Olen huono vastaamaan tähän kysymykseen. Lähestyn ensisijassa ihmisiä ihmisinä en objekteina. Leikkimielinen iskeminen gay baarissa voi olla ihan hauskaa, mutta en alkaisi sokkona iskemään ihmisiä missään.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2008 klo 23:26"]
Onko jotenkin erilaiset systeemit kuin heteroilla?
[/quote]
Minä tunnustelisin vähän toisen arvomaailmaa ensin yleisessä keskustelussa homoseksuaaleista. Voi puhua kuuluisista naisista jotka ovat olleet lesboja. Tässä vaiheessa näkee toisen suhtautumisen, onko se inhoava vai hyväksyvä. Jos toinen on suvaitseva eikä inhoa ei pakkien saaminen on maailmanloppu.
Haluaisin vain että söpö lesbonainen tulisi iskemään t. ujo semi-bi
Samalla tavalla minä huomaan naisen käytöksestä onko kiinnostusta, kuin miehestäkin huomaa.
no siis meet baariin istuun muijan viereen nakkaat AA-paristot pöytään ja kysyt '' Onks noi sun AA't?'' c; so easy <3
Sinänsähän "systeemit" ovat varmaankin samankaltaiset, mutta lisänä täytyy olla jotain - jonkinlaista ilmapiirin tunnustelua tai muuta. Koskaanhan ei voi olla varma, suhtautuuko toinen vaikkapa kielteisesti homoseksuaalisuuteen.
Mutta kuinka tämä käytännössä tapahtuu, kiinnostaisi todellakin tietää.