Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen oli eka kertasi?

Vierailija
24.03.2009 |

kerro tarkemmin

Kommentit (146)

Vierailija
101/146 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka kerta oli aika mukava. Tyttö oli muodokas ja halukas, muistelen aina joskus ekaa kertaa kun vaimon kanssa harrastan seksiä. Rinnat oli isommat, peppu muodokkaampi ja pimppi tuntui ihanan pehmeältä mutta samalla tiukalta. Vai kultaako aika muistot?

M62

Ei välttämättä kultaa! Kyllä mullakin se eka pano on mielessä niin ,että tyttö oli silloin halukas ja oli myöhemminkin usein halukas ja suostuvainen! Antoi kyllä kosketella ja lopuksi päästiin oikein asiaankin! Ja niin seksikäs!!! Itteä vaan jännitti aika lailla

M65

Vierailija
102/146 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä odotan!

N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/146 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat ekan kertasi ja se on sitte kans hyvä!

Vierailija
104/146 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aina se eka likoille.erikoistuin nuorena jo kairaamaan immenkalvoja läpi.

Vanhemmiten olenkin erikoisammattimies

Vierailija
105/146 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se hapuilevaa, mutta onneksi olin nähnyt paljon eroottisia filmejä (8mm ja 16mm) niin oli jotain käsitystä. Kinkku oli rakastelun jälkeen kuin kypsä omena, punaiset posket ja siemeniä täynnä.

Vierailija
106/146 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuton räpellys! Onneksi jatkossa oli parempaa muodokkaan ja halukkaan tytön/naisen kanssa. Ei ollut tuleva vaimoni!

Vierailija
107/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävä, onneton ja nopea... Olin 16 v. ja poika oli 18v. Siltä kyllä tuli, multa ei, sattui vaan. Onneksi seuraava kerta viikon päästä oli parempi, oikein kiihotuinkin!

N64

Vierailija
108/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa oli. Olin 18 ja tanssipaikan parkkipaikalla oltiin

Ahdasta oli😅

Vierailija
109/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö oli muodokas, halukas, ihana! Aikaa tuosta kolkyt vuotta!  Ei ole vaimoni...

M62

Vierailija
110/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla ekasta tulee puoliso! 

Vierailija
111/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvalla ekasta tulee puoliso! 

No, kyllä meitäkin on. Ensimmäiset olimme molemmat toisillemme. Siitä on jo vuosikymmeniä ja onhan se ihana juttu, kun tunnemme toisemme niin perinpohjaisesti, että hipaisukytkimien sijaintia ei tarvitse paljoa hakea. Yhä värisee ja räjähtelee...

Vierailija
112/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka kerta oli aika mukava. Tyttö oli muodokas ja halukas, muistelen aina joskus ekaa kertaa kun vaimon kanssa harrastan seksiä. Rinnat oli isommat, peppu muodokkaampi ja pimppi tuntui ihanan pehmeältä mutta samalla tiukalta. Vai kultaako aika muistot?

M62

Ei välttämättä kultaa! Kyllähän naiset on erilaisia! Miksei se sitten jatkunutkaan? Vaikka ei mullakaan: ensimmäinen oli naapurin tyttö, vaimo paljon kauempaa. Yhden kesän tutustuminen tytön ihmeelliseen vartaloon...

Vierailija
113/146 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena se oli kyllä sellasta äheltämistä! Jo se, että sai koskea, ja nähdä, tytön alastonta vartaloa, meinasi saada tulemaan! Eka kerta oli nopea... Joskus olen nähnyt tuon tytön myöhemminkin.

Vierailija
114/146 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä odotan!

N37

Kesälempeä kiireettömästi

Vierailija
115/146 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena se oli kyllä sellasta äheltämistä! Jo se, että sai koskea, ja nähdä, tytön alastonta vartaloa, meinasi saada tulemaan! Eka kerta oli nopea... Joskus olen nähnyt tuon tytön myöhemminkin.

No, tapahtuiko silloin jotain? Menneiden muistoksi?

Vierailija
116/146 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö oli muodokas, halukas, ihana! Aikaa tuosta kolkyt vuotta!  Ei ole vaimoni...

M62

Mulla aikaa yhtä paljon! Poika oli tosi halukas, liiankin. Ei meinannut tulla oikein mitään... Puristeli ja nuoli... Kunnes sain ohjattua hänet sisääni ja vähän rauhoitettua. Kyllä se siitä sitten tuli! Seuraavilla kerroilla aina vaan sujui paremmin.

Anni

Vierailija
117/146 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta vielä tulematta 😩

M65

Vierailija
118/146 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyydestä oli pakko päästä ja etsin neljä vuotta sitten seuranhakusivulta aikuisen miehen, jolla oli iso vehje. Sain mieheltä ihan kunnon lämmittelyt ja suuseksin aikana laukesin oikein kunnolla. Seksi ei sattunut vaikka mies oli aika kookas, etenkin paksu. Lähetyssaarnaajassa jäädyin täysin ja hetken koko homma tuntui pelkältä jyystämiseltä. Ratsastelussa sain toisen orgasmin ja sain jatkaa päällä kunnes mieskin tuli. Samana kesänä tapasin poikaystävän, jolle feikkasin olleeni hänen kanssaan vielä neitsyt. Ei olisi tarvinnut malttaa kuin kuukauden verran. N20

"Neitsyydestä oli pakko päästä" 

Kummallista mielen pimeyttä. 

Vierailija
119/146 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M62

Vertaatko vaimoasi tuohon ensimmäisen kerran tyttöön?

Vierailija
120/146 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Vertaatko vaimoasi tuohon ensimmäisen kerran tyttöön?

Totta kai vertaan aina joskus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän