millainen oli eka kertasi?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Kertatyöntö ja homma oli valmis. Tulin myös raskaaksi.
Teitkö abortin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä lukiovuonna pojan kotona tämän sängyssä koulun jälkeen kun talo oli tyhjä. Sen verran olimme kiihotelleet toisiamme pitkin päivää pitkillä suudelmilla ja seinää vasten kiehnaamisella, että olin ihan märkä kiimasta. Se oli nopeaa ja kiihkeää lähetyssaarnaajassa, mutta silti tosi nautinnollista ja kuumaa. Sain orgasmin yllättäen heti ensimmäisessä yhdynnässä. Niitä oli sitten useita lyhyitä, nopeita ja kaikki lähetyssaarnaajassa, niin monta kertaa kuin ehdimme ennen kuin pojan vanhemmat ja sisarukset tulivat kotiin.
Oliko kumit käytössä?
Kyllä oli paitsi ihan alussa kokeiltiin olla vähän aikaa ilman. Sen jälkeen järki voitti.
Oliko myös mies ensikertalainen? Sattuiko ja tuliko verta?
Kyselytunti? No, ei se mitään. Oli tietääkseni, en koskaan kysynyt, mutta kun luokkatovereita olimme oletin ja oletan näin. Ensimmäinen työntö vähän sattui, mutta sen jälkeen pelkästään nautin. Siinäkin mielessä oli ihana kokemus, vaikka paljon kuulee päinvastaista. Jos ajatellaan seksin tekniikkaa niin, olihan se toisaalta aika ihme, ettei sattunut, koska poika ei malttanut hidastella.
Eka seksi kokemukseni oli ensi rakkauteni kanssa. Hän oli minua vanhempi, mutta ei voi sanoa että varmempi. Ollut miespuolisten kanssa kyllä, mutta tyttöjen välinen oli uutta. Olimme ensin pitkään ihan ystäviä. Joka pikku hiljaa lämpesi läheisemmäksi ja läheisemmäksi.. Jännitystä, liian pitkiä katseita, kosketusta ensin vähän salaa, sitten jo ihan käsistä pideltiin. Hurjaa oli! Mikä saa hymyn huulille edelleen. Kun suutelemaan häntä uskaltauduin, niin siitähän ei loppua meinannut enää tulla lainkaan! Joka paikassa ja ihan kiihkoissamme suudelmiin ja hyväiltiin vaatteiden päältä, tai muualta sallituista paikoista. Varmasti meni viikkoja ennen kuin edettiin sen pidemmälle.
Ja sen muistankin kuin eilisen edelleen! Istuimme hänen sängyn reunalla menossa nukkumaan. Hieroin hänen käsiinsä kosteusvoidetta, pitkään ja huolella. Katseemme kohtasivat ja samantien tiesin että nyt on se hetki. Kaunista, herkkää, tutkivaa ja niin saakutin kuumaa oli!! Voi sitä voihkimisen ja kosteuden määrää siinä soluasunnossa! Se yö ei todellakaan ollut tarkoitettu nukkumiseen ja aamulla teki tiukkaa opiskelemaan lähtö, eli hänestä irtautuminen.
Enää en ole hänen kanssaan, mutta kymmenisen vuotta pantiin ihan huolella menemään!
Erittäin lämmöllä muistelen, aina
N36
Vtut en ole ollut koskaan niin en tiedä!!!
Baarin jälkeen kännisen nuoren naisen kanssa. Kortsu oli mutta tulin yhdessä työnnössä. Onneksi pääsin hetken päästä yrittämään uudelleen.
Tänään lounaalla oli eka yritys. Miehen piti olla kokenut mutta tuli aivan huulilla eikä saanut enää seisomaan vaikka on vasta 22-vuotias. Lopulta hän laittoi vaatteet päälle ja lähti. Pettymys on aikamoinen. Jos tuo voidaan laskea ekaksi kerraksi.
N19
Olin utelias ja halusin kokeilla seksiä. Olin silloin (yli 20 vuotta sitten) 16-vuotias tyttö. Tein sen vain siksi, että halusin päästä neitsyydestäni eroon. Yhdyntä oli kivulias ja epämiellyttävä kokemus, vaikka olinkin kiihottunut.
Vierailija kirjoitti:
Olin utelias ja halusin kokeilla seksiä. Olin silloin (yli 20 vuotta sitten) 16-vuotias tyttö. Tein sen vain siksi, että halusin päästä neitsyydestäni eroon. Yhdyntä oli kivulias ja epämiellyttävä kokemus, vaikka olinkin kiihottunut.
Missä vaiheessa nyt myöhemmin alkoi yhdyntä tuntumaan hyvältä?
Olin sammunut alasti kotibileiden jälkeen talon vanhempien sänkyyn. Makasin siinä siis aamulla selälläni hirveän erektion kanssa. Heräsin siihen, kun nainen tivasi kuka oikein olen.
Avasin sulmäni, tajusin valtavan erektioni ja yritin peittää sen käsilläni, mutta nainen läpsäsi sormilleni.
Makasin siinä sitten kauhusta kankeana, kun se nainen vain veti pikkuhousunsa pois hameen alta ja istui munani päälle.
- Tässä talossa on sellainen sääntö, että minä panen omassa sängyssäni ketä haluan.
Nuori poika, ei koskaan ennen saanut pillua, kyllähän sen tietää, että siinä ei montaa edestakaista liikettä tarvinnut, kun siemwnsyöksy tapahtui.
Nainen näytti hämmästyneeltä, nyt jo?.
Sitten hän kumartui lähelle kasvojani ja sanoi, että tästä et sitten puhu kenellekään, onko selvä.
Lupasin olla hiljaa, keräsin vaatteeni ja lähdin.
Olin 15v.
HUONO. Kaipasin läheisyyttä, en seksiä. Pelkäsin sitä, ja lisäksi oli päähänpinttymä siitä, että ensin mennään naimisiin ja sitten vasta aletaan ne hommat. Poikaystävä painosti seksiin ja tyhmyyksissäni lankesin aina hänen lupauksiinsa, että "en tee mitään, ollaan vain vierekkäin". Yritti sitten kuitenkin joka kerta, ja aina vastustelin kaikin voimin. Joku kerta hän sitten onnistui, mutta koska joka kerta aiemminkin oli sattunut, niin en huomannut sitä muuten kuin siitä, että seuraavana päivänä pikkuhousuissa oli hieman verta. Myöhemmät kerrat olivat aivan samanlaista painia, kunnes vihdoin tajusin jättää tyypin. Lopullisesti ymmärsin asian vasta muutamaa kuukautta myöhemmin, kun olin ottanut paremman kaverin. Yhtäkkiä kaikki olikin niin ihmeen luontevaa ja mukavaa hänen kanssaan, ja homma sujui niin helposti, että tosiaan vasta siinä vaiheessa tajusin sen kalvonriekaleen revenneen jossain vaiheessa aiemmin. Eipä ole ikävä nuoruutta. En edes ollut mikään teini, vaan jo lähes 21-vuotias näihin aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se lopulta alkoi, kun tuli kokemuksia ja harrastin seksiä enemmän ja sen myötä aloin tykkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se lopulta alkoi, kun tuli kokemuksia ja harrastin seksiä enemmän ja sen myötä aloin tykkäämään.
Miten monen miehen kanssa olit ennen sitä?
Olin 15v ja menin hakemaan lainaksi kaverin lupaamaa Nintendo-peliä. Kaveri oli kahden viikon rippileirillä. Hänen yh-äitinsä oli kotona ja antoi pelin minulle. Sitten hän kysyi, haluaisinko kahvia, mehua tai limsaa. Istuimme keittiön pöydän ääressä ja hän kyseli tyttöystävistä. Sanoin olevani liian ujo. Sitten hän halusi opettaa, mitä tytön kanssa tehdään. Hän näytti rinnat, klitoriksen, häpyhuulet ja vaginan. Sitten hän otti penikseni käteensä ja minultahan tuli heti. Hän antoi penikselleni suukon ja kohta se heräsi uudelleen. Sitten hän hoiteli stondiksen kuntoon ja ohjasi minut sisään liukkaaseen ihanuuteensa. Nyt kestin vähän kauemman ja purkauduin sisään. Hän sanoi, että häneltä on munatorvet solmittu, joten raskaaksi tulemisen vaaraa ei ole.
Kaverin rippileirin aikana jäi Nintendo vähälle, kun opettelin elämän perustaitoa lähes päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten monen miehen kanssa olit ennen sitä?
Ehkä noin kymmenes oli kivan tuntuinen. Hän oli n. 25v ja kolmen lapsen isä (kaikki eri naisille). Hän sai naisen hurmioon.
Vierailija kirjoitti:
HUONO. Kaipasin läheisyyttä, en seksiä. Pelkäsin sitä, ja lisäksi oli päähänpinttymä siitä, että ensin mennään naimisiin ja sitten vasta aletaan ne hommat. Poikaystävä painosti seksiin ja tyhmyyksissäni lankesin aina hänen lupauksiinsa, että "en tee mitään, ollaan vain vierekkäin". Yritti sitten kuitenkin joka kerta, ja aina vastustelin kaikin voimin. Joku kerta hän sitten onnistui, mutta koska joka kerta aiemminkin oli sattunut, niin en huomannut sitä muuten kuin siitä, että seuraavana päivänä pikkuhousuissa oli hieman verta. Myöhemmät kerrat olivat aivan samanlaista painia, kunnes vihdoin tajusin jättää tyypin. Lopullisesti ymmärsin asian vasta muutamaa kuukautta myöhemmin, kun olin ottanut paremman kaverin. Yhtäkkiä kaikki olikin niin ihmeen luontevaa ja mukavaa hänen kanssaan, ja homma sujui niin helposti, että tosiaan vasta siinä vaiheessa tajusin sen kalvonriekaleen revenneen jossain vaiheessa aiemmin. Eipä ole ikävä nuoruutta. En ed
Mitä hemmettiä, vastustelit kaikin voimin ja tyyppi ei tajua silti lopettaa?! Pelkän "EI"-sanan pitää riittää ilman minkäänlaista toiseen koskemista. Miten tää tyyppi on voinut edes nauttia tilanteesta jossa sä et oo 100% itse mukana??! Oon ihan että wtf ja harmissani sun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Olin 15v ja menin hakemaan lainaksi kaverin lupaamaa Nintendo-peliä. Kaveri oli kahden viikon rippileirillä. Hänen yh-äitinsä oli kotona ja antoi pelin minulle. Sitten hän kysyi, haluaisinko kahvia, mehua tai limsaa. Istuimme keittiön pöydän ääressä ja hän kyseli tyttöystävistä. Sanoin olevani liian ujo. Sitten hän halusi opettaa, mitä tytön kanssa tehdään. Hän näytti rinnat, klitoriksen, häpyhuulet ja vaginan. Sitten hän otti penikseni käteensä ja minultahan tuli heti. Hän antoi penikselleni suukon ja kohta se heräsi uudelleen. Sitten hän hoiteli stondiksen kuntoon ja ohjasi minut sisään liukkaaseen ihanuuteensa. Nyt kestin vähän kauemman ja purkauduin sisään. Hän sanoi, että häneltä on munatorvet solmittu, joten raskaaksi tulemisen vaaraa ei ole.
Kaverin rippileirin aikana jäi Nintendo vähälle, kun opettelin elämän perustaitoa lähes päivittäin.
Pitäisi olla enemmän tällaisia neitoja ja rouvia, joilla on voimakas kutsumus poikien kouluttamiseen.
Yritin metsän reunassa saada kalua vanhemman humalaisen naisen etupuolelta seisten pimppiin. Nainen otti valmiiksi kovan ja kiimalimaisen kaluni käteensä, veti esinahan taakse ja alkoi ohjata sisäänsä. Tunsin karvat terskassani ja ehdin kuumille huulille kun sperma alkoi tulemaan. En siis ehtinyt sisään saada. Sen jälkeen tiemme erosi, ei nimiä tai muutakaan kyselty.
Naiset voisi kertoa jos se eka mies oli itsekin täysin kokematon.
Kertatyöntö ja homma oli valmis. Tulin myös raskaaksi.