Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen oli eka kertasi?

Vierailija
24.03.2009 |

kerro tarkemmin

Kommentit (146)

Vierailija
61/146 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkin romanttisessa paikassa kuin lukion inva-vessassa. Vapaatunti ja seksinnälkä. Ensin suudelmat tyhjässä käytävässä mä seinää vasten. Kuivatyöntelyä vaatteiden päälle ja käsien vaeltelua. Tunnen erektion vartalollani ja olen niin kostunut. Vaistoan, täälläkö se tapahtuu. Toinen käy niin kuumana muhun. Menen mukana. Makaan leveällä tasolla ja saan pojan päälleni. Housut lojuvat lattialla. Suudellaan ja olen tosi tiukka. Penis on kovin suuren näköinen. Sattuu alussa, mutta saan levitettyä jalkoja enemmän ja helpottaa. Tuntuu koko ajan paremmalta ja poika laukeaa, voihkii hiljaa mun tahdissa. Vetää kortsun pois ja palaa päälle suutelemaan. Maataan vaikka kuinka kauan päällekäin ja hyväillään. Hän huolestuu nähdessään vähän verta. Vakuutan, että kaikki on ok. Suudellaan lisää. Sitten pitää jo mennä seuraavalle tunnille.

Terkkuja Markukselle. En unohda sua koskaan.

Vierailija
62/146 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamala. Tai no ei sen perusteella, että olisi sattunut, päinvastoin itse asiassa. Oltiin ihastuneita ja pussailtiin kaiken aikaa. Olin hieronut pippeliä seisomassa ulkona pojan farkuista siinä samalla ja nähnyt siemensyöksyjä tossa setissä. Hän oli sormeillut mua housut mun vyötärön alla. Salissa pidettiin riehatapahtumaa ja oltiin järjestelemässä verhon takana ongintapaikkaa ennen homman avausta. Poika siinä sanoo, että stondaa ja ottaa sen esiin. Katselen vaan ja hymyilen, kunnes hän alkaa vetää multa farkkuja ja pikkareita alemmas. Hetken himo vie mennessään ja hän koukistaa polvensa ja ohjaa pippelinsä edestäpäin muhun. Ehtii työntämään kerran, kunnes toiselta puolen salia kuuluu kova pamahdus. Siitä paikasta kulli menee takaisin pojan housuihin. Nostelen kiireesti farkut kunnolla ylös ja huokaisen. Siirrytään sit suukotteluun, kun mitään ei tapahdukaan. Äänen lähde jää mysteeriksi. Ei tosiaan ottanut kipeää, tuntui ihmeen ihanalta se pieni hetki sisäkkäin. Olisi ton nyt kuitenkin voinut jättää tekemättä siinä tilanteessa. Oltiin molemmat 15.

Ihana tarina sulla! Tuossa ei varmaan ehtinyt edes jännittää. :D

Itse jännitin ihan sikana ja siksi se sattuikin niin paljon. Poika oli lempeä ja ymmärtäväinen. Hän sanoi, että häneenkin sattui vähän aluksi, joko minua rauhoitellakseen tai sitten oikeasti näin oli. Paikkana oma sänky ja ihan perinteisesti lähärissä. Seuraavat kerrat heti ekan perään tuntuivat paremmilta ja paremmilta. 3 kertaa oltiin sinä iltana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/146 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä törinää!

Vierailija
64/146 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheen tyttären kanssa tämän huoneessa yläkerrassa, kun mun vanhemmat ja tytön vanhemmat juttelivat keittiössä. Sähköä oli ollut ilmassa muutamana kertana kyläillessä. Ujoja katseita ja pieniä suukkoja oli ollut. Tein aloitteen. Riisuin tyttöä hitaasti, hyväilin rintoja ja suutelin kaulaa. Hän kosketti ujosti penistäni ja tuntui niin hyvältä ja oikealta. Laskin hellästi tytön makaamaan ja painauduin varovasti ylle. En tiedä mistä löysin sen rohkeuden. Koskin tytön kosteutta ja tajusin teinikollina testohuuruissa olla varovainen, ihme kyllä ja luojan kiitos. Muutamassa työnnössä laukesin isoveljeltä varastettuun kortsuun jota olin alkanut kantaa lompsassa mukana. Sitä puristusta on vaikeaa kuvailla. Kysyin tytöltä: ottiko kipeää? Hän sanoi, että vähän, mutta myös ihanalta. Pyyhin tytön lakanoita taskunenäliinaan. Hieman punertavaakin näin. Suudeltiin ja siliteltiin hetki ja jatkettiin musan kuuntelua katsellen toisiamme koko ajan, minä leikkien tytön pitkillä, pehmeillä kastanjahiuksilla. Seuraavat perhekyläilyreissut olivat myös aika upeita.

Vierailija
65/146 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä törinää!

Kerro oma kokemus tai törise muualla!

Vierailija
66/146 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana kaksi vuotta vanhempi kundi vei neitsyyteni. En ollut märkä enkä mitään. Varmuuden vuoksi laitettiin sohvalle suoja veren takia. No en vuotanut verta... mutta kokemus ei ollut ihmeellinen.

Vierailija
67/146 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oin 15 vuotias. Oltiin mökillä ja yhden tuntemani tytön kanssa saunassa. Siellä saunan lauteilla panin sitä takaapäin ja se oli sen eka kerta myös.

Vierailija
68/146 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 14v ja humalassa kun kaverin isä joka oli tuolloin 45v tarjosi ilmaista alkoholia. Ehkäisy unohtui myös mutta raskaaksi en tullut. Kaduttaa vieläkin vaikka tapauksesta on 10v.

no mutta tärkeintä tässä oli että annoit 45-vuotiaalle miehelle unohtumattoman, kiimaisen ja tiukan kokemuksen. runks runks runks!!!

Vierailija
69/146 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3,6 ja 9 - kai te sentään teitte rikosilmoituksen raiskauksistanne?

Siis muahan hävetti ylikaiken se mitä mulle oli tehty ja olin vasta lapsi itsekin.

Ei sitä nyt tuommosia viitti ilmoitella. Sattuuhan näitä.

Vierailija
70/146 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni se oli ennen toista kertaa.

Vierailija
71/146 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 14v ja kävin todella kuumana samalla luokalla olleeseen tyttöön. Jotain vähän käsillä kokeiltiinkin, mutta tyttö ei ollut valmis "päätyyn asti". 

Molemminpuolinen ihastuksemme alkoi hiipua. Aikaa kului vuosia.. lukio oli ja meni, inttiaika sujahti ohi ja vasta yliopistossa kävin sit jossain opiskelijabileissä "koska muutkin kävi". Siellä ei kuitenkaan koskaan tapahtunut mitään erityistä.

Ja sit työelämään siirryttyäni törmäsin tähän yläkoulun ihastukseeni. Juttu luisti mahtavasti, ihan kuin ei välissä olisi ollut kuin pieni hetki - todellisuudessa kuitenkin reilut 10v.. Hengailtiin yhdessä ja eräällä kerralla sitten yksi asia johti toiseen ja lopulta päädyin harrastamaan hänen kanssaan seksiä ja menetin poikuuteni 25 vuotiaana.

Miltä se sitten tuntui? Ei juuri miltään, mitäänsanomatonta nylkytystä edes-takaisin. Lähinnä esinahka tuli araksi ja kävin myöhemmin juttelemassa lääkärin kanssa pitäisikö harkita jopa ympärileikkausta. Ihan p*ska kokemus. Olisinpa vain pitänyt nuoruusajan lämpimät muistot mielessäni.

Vierailija
72/146 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30-40v vanhempi opettajani hänen kotonaan. Todella kaunis nainen ja panetti sen vuoksi niin kovasti, että pakotin itseni koskettamaan häntä, ja hän hieman vastasi. Ja siitähän se lähti suutelemiseen jne. Sen jälkeen en olekaan tullut 4 kertaa samana päivänä. Hän oli kuitenkin sinkku ja suhde jatkui vuosia. Paras opettaja kaikista.

Vierailija
73/146 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telttaretkellä. Kourin ensin tytön haarojenväliä ja sitten sain jotenkin sisään. Luiskahti ulos, kun tuli. Käteeni tuli kourinnasta aivan kamala haju. kesti kauan, ennenkuin tuli toinen kerta.

Vierailija
74/146 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin 16v tyttikselle yökylään ja makasimme olkkarisa patjoilla,vanhempien ovi oli auki ja siinä läähätettin sormipillua ja tyttis imi munaa, sit se kekkas että on liian kuuma sisällä että mennään leikkimökkiin nukkumaan ja siirryimme sinne alapeti oli kapea siispä yläpetille, siitä minuutissa bätäng ja lerssi tupiin vetelin pitkiä vetoja niin että kattolauta naulaan osui aina perse kun otin vauhtia , nopeutin tikkaamista ja vauhtia oli kuin höyryveturissa ja leikkimökki alkoi mennä vinoon eli kaatua kun oli poikittaista liikettä liikaa, sain laskettua mällit tupiin, en otanut edes kullia ulos vaan vähän aika pussailtiin ja aloin uudelleen panemaan ja laskin taas satsin mälliä sen vaginaan. en muista olisko tyttis ollut immenkalvon omaava vai oliko jo harjanvarrella sen pamauttanut täpinöissä jo paskaksi

Vierailija
75/146 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on tätä, niin antaa olla.

Vierailija
76/146 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on tätä, niin antaa olla.

:D
Se on juuri sitä. Eka kerta nolottaa yleensä aivan älyttömästi mutta se helpottaa.

Vierailija
77/146 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa. 15-vuotiaana rippikoulussa vuotta vanhemman pojan kanssa jos sitä voi laskea. Hänkin oli kokematon ja laukesi ennenkuin oli sisälläni. Ei tullut toista yritystä hänen kanssa.

Vierailija
78/146 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli vuotta mua vanhemman siskon rippijuhlissa. Poika vähän niin kuin kutsui itsensä meille juhliin. Tunnettiin toisemme koulusta ja ihastusta oli ollut ilmassa. Tuo piiritti mua koko ajan ja mietin että kun hän nyt on täällä niin voitaisiin pussailla huoneessani. Istuttiin sängylle ja sain heti kiihkeitä suukkoja. Poika työnsi mut makaamaan ja alkoi availla housujaan. Autoin että hän sai mekon helman multa ylös ja paikat paljaaksi. Hetki vei mennessään ja tuntui yllättävän hyvältä. Käytiin sen illan aikana vielä uudestaan makoilemassa. Jotenkin se hänen rohkeutensa ja tilanteen vieminen siihen yllätti. En olisi ite vielä uskaltanut tehdä aloitetta.

Vierailija
79/146 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotona mun huoneessa mun sängyllä talo tyhjänä mun vanhemmat töissä. Kutsuin pojan meille ja etenimme varoen. Ihana poika ja ihana kokemus. Luulin, että se ihan eka sisääntyöntyminen sattuisi, mutta ei. Tuntui tosi hyvältä niin kuin koko yhdyntä. Ehkä siksikin kun olin niin kiihottunut ja hän sai mut hyväillen rentoutumaan. Poika oli koko ajan ihan perinteisesti päälläni mikä oli tosi ihanaa. Suudeltiin pitkään ja harrastettiin seksiä lisää. Lopulta tehtiin se viisi kertaa sinä iltana. Annettiin lopuksi vielä toisillemme suuseksiä. En nähnyt koko iltana pojan penistä löysänä.

Vierailija
80/146 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsä, ei tuntunut oikeastaan miltään. Jännitin, mutta turhaan... Olin jotain 19 v., jollain mökillä oltiin. Poika oli vähän vanhempi, oltiin yhdessä ehkä vuosi sen jälkeen 

N64

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi