millainen oli eka kertasi?
Kommentit (146)
Haluatteko kertoa jos mies oli yhtälailla ekaa kertaa asialla? Minulla oli ja melkoista sähläystä siitä kyllä tuli.
Eikö kaikki nuoret naiset ole pehmeitä ja tiukkoja? Jos eka naisesi oli nuori...
Minun eka kerta oli aika sähellystä, jännitti ja pelotti. Se oli eka kerta kun pääsin koskemaan naisen alapäähän, en oikein tiennyt mitä olis ajatellut! Tuntui niin kummalliselta, karvainen, kostea, poimuja oli... Nyt sujuu jo vähän paremmin 😊
Ettei niin paljon jännitä outo kapistus
Toimin jostain syystä kuin vanha tekijä ja kokemattomuuteni ei tullut kumppanille ilmi koskaan. Olin pienessä sievässä.
m45
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki nuoret naiset ole pehmeitä ja tiukkoja? Jos eka naisesi oli nuori...
Minun eka kerta oli aika sähellystä, jännitti ja pelotti. Se oli eka kerta kun pääsin koskemaan naisen alapäähän, en oikein tiennyt mitä olis ajatellut! Tuntui niin kummalliselta, karvainen, kostea, poimuja oli... Nyt sujuu jo vähän paremmin 😊
Aika hyvin suoriuduttu, jos ekaa kertaa näit toiminnan kohteen ja pääsit siihen tutustumaan! Mulla meni useampi kerta, kun pääsin Anneen kunnolla sisälle ja sain itsekin jotain
M67
Neitsyydestä oli pakko päästä ja etsin neljä vuotta sitten seuranhakusivulta aikuisen miehen, jolla oli iso vehje. Sain mieheltä ihan kunnon lämmittelyt ja suuseksin aikana laukesin oikein kunnolla. Seksi ei sattunut vaikka mies oli aika kookas, etenkin paksu. Lähetyssaarnaajassa jäädyin täysin ja hetken koko homma tuntui pelkältä jyystämiseltä. Ratsastelussa sain toisen orgasmin ja sain jatkaa päällä kunnes mieskin tuli. Samana kesänä tapasin poikaystävän, jolle feikkasin olleeni hänen kanssaan vielä neitsyt. Ei olisi tarvinnut malttaa kuin kuukauden verran. N20
Tyttöystävä oli 16-vuotias, minä pikkasen vanhempi. Huoneessaan touhuttiin. Kuultiin kun äiskänsä kopistelee ostoskassien kanssa eteiseen. Leila, mä toin jugurttia, jos haluutte?, huuteli jossakin toisella puolella ovea. Sopivasti vaaran tuntua hommassa siis. Ei tuonut äiskä kuitenkaan jugurttia huoneeseen, saati itseään. Hetkeksi kulli moisesta tietty lerpahti, mutta äkkiä se virkosi nuorelta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin suoriuduttu, jos ekaa kertaa näit toiminnan kohteen ja pääsit siihen tutustumaan! Mulla meni useampi kerta, kun pääsin Anneen kunnolla sisälle ja sain itsekin jotain
M67
Pimeässä oli eka kerta😯
15v ja oltiin kaveriporukalla saunomassa saarimökillä. Minun piti lähteä etuajassa kotiin ja mökin omistajan sisko tuli souttuveneellä viemään mantereelle. Suodin ja hameessa oleva sisko levitti jalkansa veneen reunoille ja näytti minulle taivaan. Rantauduttuamme olimme pusikossa alasti pyyhkeen päälläja ekasta kosketuksesta lähti mehut irti ja toiseen erään olin valmis lähes heti. Siitä tunsin mahtavan fiiliksen koko vartalolla, kun sain pinppaa ja siitä vedin toisen sarjan tytön karvoille.
Loppuvuosi meni tulmatonta tautia ja raskautta odotellessa omassa päässä. Mutta nautin tästä.
Vierailija kirjoitti:
Yöllä ei vain onnistunut, joten aamulla mies änkesi kokeilemaan uudelleen. Odotin vain, että se lopettaisi. Rakkaudesta ei tietoakaan. Jäi paha fiilis. Olin 19.
Kuinka tyhmä sitä ihminen onkaan voinut olla...
Nuoruus ja (elämänkokemattomuuden) hulluus (ja kykenemättömyys ottaa oppia toistenkaan kokemuksista).
Ja sitten monet sadistisesti vielä houkuttelevat nuoria kohden elämää pilaavia ja tuhoavia kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Neitsyydestä oli pakko päästä ja etsin neljä vuotta sitten seuranhakusivulta aikuisen miehen, jolla oli iso vehje. Sain mieheltä ihan kunnon lämmittelyt ja suuseksin aikana laukesin oikein kunnolla. Seksi ei sattunut vaikka mies oli aika kookas, etenkin paksu. Lähetyssaarnaajassa jäädyin täysin ja hetken koko homma tuntui pelkältä jyystämiseltä. Ratsastelussa sain toisen orgasmin ja sain jatkaa päällä kunnes mieskin tuli. Samana kesänä tapasin poikaystävän, jolle feikkasin olleeni hänen kanssaan vielä neitsyt. Ei olisi tarvinnut malttaa kuin kuukauden verran. N20
Nuoruus ja (tyhmääkin tyhmempi) hulluus.
Klassinen tarina. Poika rakastuu tyttöön ja tyttö rakastuu poikaan kun molemmat tulevat maaseudulla kyliltä keskustaan yläluokille. Poika haluaa tyttöä niin paljon, että olisi valmis tekemään sen koulussa. Tyttö jarruttelee ja pussailee. Koskettelee poikaa. Poika koskettelee tyttöä, käy kuumana, yrittää riisua tytön housuja kahdestaan ollessa. Tyttö saa pidettyä ne jaloissa vaikka haluttaa. Poika hyväilee tytön paljaita rintoja. Lopulta tyttö antaa periksi. He jäävät koululle ja riisuvat vaatteitaan mahdollisimman vähän kiinnijäämisen pelossa. Salin pukuhuoneen ovi on lukossa, mutta talkkari on lähellä. Ekalla yrityksellä pojan lasti purkautuu ennen kuin hän saa pystyä penistään kunnolla sisään. Toisella hän tulee heti työntyessään syvemmälle. Tyttö on kärsivällinen maatessaan jalat avoinna. Kolmas kerta onnistuu ja poika työntää tyttöä uudestaan ja uudestaan innokkaana, tyttö saa yllättäen orgasmin ja poika tulee heti perään. He eivät ole koskaan kokeneet mitään vastaavaa, olla niin lähekkäin ja sisäkkäin. Käytetyt kumit roskiin ja pari hiippailee ulos salin kautta kuin pahanteossa olleet. Kodeissa kukaan ei tiedä edes sitä, että me ollaan yhdessä mitä sitten että harrastellaan seksiä.
Omassa sängyssä koulun jälkeen ennenkun vanhemmat tuli töistä. Olin 16 ja poika 17. Hän oli onneksi kokenut. Lyhyen esileikin jälkeen hän otti kortsun taskustaan ja minä levitin jalkani. Aika nopeasti hän silti tuli.
Rullasin kondomin kaluni päälle,hädin tuskin sain työnnettyä tytön pilluun kun jo tuli.
Klassikko kaverin kotibileissä puolitutun kanssa kännissä. Oltiin tanssittu hitaita ja sen jälkeen halailtu ja pussailtu. Päätin että antaa mennä jos mies saa järjestettyä vähän yksityisyyttä. Päädyttiin sitten kaksistaan yhteen makkariin. Päällimmäisenä jäi mieleen se musiikin jumputus taustalla. Kävin vielä miehen luona panemassa kunnes se ei enää jännittänyt ja sen jälkeen aloin oikeasti seurustella yhden toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudesta oli kysymys. Kärsimättömyydestä myös. Noinkohan kuitenkaan kirjoittajasta on arvostelemaan minua tai ketään muutakaan tyhmäksi? Yliopistoon en ainakaan tyhmyyden perusteella ole tullut valituksi opiskelemaan. N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudesta oli kysymys. Kärsimättömyydestä myös. Noinkohan kuitenkaan kirjoittajasta on arvostelemaan minua tai ketään muutakaan tyhmäksi? Yliopistoon en ainakaan tyhmyyden perusteella ole tu
Ei se, jos tulee valituksi yliopistoon, ole vielä este tyhmyydelle.
Liftausreissulla 80-luvulla kokeneemmalle miehelle. Olin täyttänyt juuri 17 ja alkoi tulla painetta, kun suurin osa kavereista oli jo kokenut "taivaan".
Miehen kanssa tulin hyvin juttuun matkalla ja hän ehdotti, että mentäisin hänen mökin kautta. Olin itsekin liftaamassa meidän mökille ja hänen paikkansa oli aika lähellä. Pidetiin matkan aikana toisiamme kädestä. Jännitti.
Suostuin siis ja perillä mies levitti pyyhkeitä parisängylle. Oli varattu ja hänellä oli pieniä lapsiakin mökin perusteella.
Pussattiin ja hän laittoi käteni farkkujen kovettuneelle etumukselle. Sitten mies riisui farkkusortsini, paidan ja ritsikkani...
Sain suuseksiä ja heti sen perään mies rullasi Sultanin ja tuli hitaasti sisääni. Aluksi sattui, mutta onneksi tyyppi oli huomaavainen. Siinä minä sitten mietin, että tältäkö se tuntuu saada munaa.
Oltiin vielä toistamiseen yhdynnässä ja sain ratsastaa ekan kerran. Muistan sen olon, että nyt sitä ollaan aikuisia.:)
Tuon miehen kanssa jäi siihen kertaan. Sain munaa jo samana kesänä kahdelta muultakin mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudesta oli kysymys. Kärsimättömyydestä myös. Noinkohan kuitenkaan kirjoittajasta on arvostelemaan minua tai ketään muutakaan tyhmäksi?
Happamia, sanoi kettu...
Eka kerta oli aika mukava. Tyttö oli muodokas ja halukas, muistelen aina joskus ekaa kertaa kun vaimon kanssa harrastan seksiä. Rinnat oli isommat, peppu muodokkaampi ja pimppi tuntui ihanan pehmeältä mutta samalla tiukalta. Vai kultaako aika muistot?
M62