Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammashoidon palveluseteli. Onko kokemuksia/ suosituksia hammaslääkäristä H:gissä?

Vierailija
01.03.2012 |

Eli kokemuksia ja suosituksia palvelusetelihammaslääkäreistä Helsingissä.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas hyviä kokemuksia.

Vierailija
42/87 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommassa oli koko ajan jotain oudon epämääräistä, ja hammaslääkäri sai aikaan suuhuni haavan, joka tulehtui pahasti ja jouduin menemään päivystykseen. En enää ikinä lähestykään Tilkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

.Onko kokemuksia Helsingin Hammassairaalasta Kalevankadulla? ( olisi edullisempi kuin muut)

Vierailija
44/87 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkin hammashoitoon ei ainakaan kannata mennä. Todella kallis ja lähettävät laskuja kotia, vaikka sovittu palvelusetelin käytöstä.

Vierailija
45/87 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilkan hammasklinikalta hyviä kokemuksia itselläni. Yksi vanhempi tai keski-ikäinen mies oli kyllä outo, hänelle en enää menisi enkä muista nimeä, joten varaisin ajan naiselle.

Vierailija
46/87 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin hammassäryn vuoksi , Oral Hammaslääkäri asema Tikkurilassa .  Neljä eri kertaa  kolmella eri puoskarilla . Ei ollut apua , en suosittele . Mutta löysin  Tikkurilasta hammaslääkärin , OMA  Hammaslääkäri      

Vierailija
47/87 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilkan Hammasklinikalla palvelusetelillä tänään paikattavana.Hinta 34€.Ystävällinen ilmapiiri, osaava lääkäri hoitamassa.(Lotta Bruck)Suosittelen.😊

Vierailija
48/87 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näitä palveluseteleitä saa?

Vierailija
49/87 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näitä palveluseteleitä saa?

Kaupungin (Hki) suun terveydenhuollosta saa usein, kun jonot ovat niin pitkät. Eli soita yleisen numeroon ja sieltä neuvovat sitten. Jos antavat palvelusetelin, se tulee n. viikossa postitse kotiin. Netistä voi vertailla toimenpiteiden hintoja ja itse pitää varata aika sitten yksityiseltä, josta palveluseteli kattaa osan (tai jopa kaiken, riippuu paikasta).

Onko kellään viime aikoina ollut hyviä tai todella huonoja kokemuksia palvelusetelipaikoista? Juuri on työn alla sopivan paikan löytäminen ja ajan varaaminen.

Vierailija
50/87 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilkkaan en menisi vaikka se olisi viimeinen hammaslääkäriasema maan päällä. Kävin siellä kolme kertaa ostopalveluna, kun onnettomuuden myötä poistettiin kaksi hammasta ja toisen tilalle tehtiin hammassilta. (Myöhemmin myös toisenkin tilalle, mutta eri firmassa....) Toista hammasta poistaessa lääkäri mm. huusi minulle. Olen pelkopotilas, joten hoitamiseni voi vaatia kärsivällisyyttä, jota tällä hammaslääkärillä ei selvästi ollut - kysellessäni, mitä hän meinasi kädessään olleella työkalulla tehdä, vastaus oli "se ei kuulu sinulle". Toinen lääkäri oli kyllä mukava, mutta teki niin hirveän ruman hammassillan, että sitä korjattiin kahdesti toisessa lääkärissä ja lopulta vaihdettiin kokonaan uuteen, jonka myötä mm. kärsimäni päänsäryt loppuivat kuin seinään.

Suosittelisin Dianaa. Olen saanut siellä tosi ystävällistä ja joustavaa palvelua, ja jälki on aivan hurjan hyvää. Lisäksi olen pitänyt siitä, että soittaessani aikaa saan puhua suoraan hammaslääkärin kanssa ja suunnitella hoitoni hänen kanssaan jo etukäteen. Ihan mahtava paikka, eikä mielestäni edes sikahintainen. Palveluseteli on ainakin aiemmin käynyt sinne, sillä lailla itsekin paikkaan tutustuin.

Vierailija
51/87 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelee lämpimästi Ogelin hammaslääkäreissä työskentelevää Tommi Strauszia. Tekee tosi tarkkaa työtä, on todella rauhallinen ja kertoo potilaalle koko ajan mitä tapahtuu ja mitä seuraavaksi tehdään. Osaa puuduttaa kivuttomasti, monet potilaat on tosi yllättyneitä että miten se puudutus nyt ei sattunutkaan yhtään kun usein sitä paljon pelätään. Tekee tosiaan työnsä potilasta ja hyvää hoitoa ajatellen eikä dollarin kuvat silmissä. :) kertoo myös hoidon hinnan etukäteen, ettei tule yllätyksenä kuten useissa paikoissa näin saattaa käydä kun vauriot ovatkin odotettua isommat! Olen siis itse työskennellyt Tommin kanssa hoitajana, siksi nämä tiedän niin tarkkaan. :) en kuitenkaan enään työskentele samassa paikassa, eli en siis itse hyödy mitään kun tämän kerron, mutta ajattelin silti kirjoittaa jotta ihmiset saisi hyviä kokemuksia hammaslääkärissä käymisestä. Tommilla palvelusetelihinnat ei ole kaikkein alhaisemmat, mutta palvelu ja jälki on kyllä rahan arvoista!

HH M.R

Vierailija
52/87 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käynyt myös tilkassa ja lääkäri oli myös nuorehko mies. Nimeä en muista, mutta oli todella mukava.

Vierailija
53/87 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri Dentti Kampissa hoiti mun vaativat hammasoperaatiot todella ammattitaidolla. Olen hyvin tyytyväinen ja suosittelen paikkaa muillekin.

Vierailija
54/87 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutte Tilkasta tarkoitatteko Dent Tilkkaa vai Tilkan hammasklinikkaa. Ensimmäinen on entisen sotilassairaalan tiloissa ja jälkimmäinen pihapiirissä matalassa uudemmassa lisärakennuksessa.

Vierailija
55/87 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vastikään ko. paikassa Jori Vahterilla. Olin todella tyytyväinen. En itse pelkää käyntejä, mutta uskoisin, että hän on myös pelkäävälle sopiva lääkäri. Tosi rauhallinen ja kertoi koko ajan mitä teki. Ei sattunut, puudutuspiikkikin oli vain pieni nipistys. Hinta oli erittäin kohtuullinen palvelusetelillä.

T. 61

Kirsi221 kirjoitti:

Hei

.Onko kokemuksia Helsingin Hammassairaalasta Kalevankadulla? ( olisi edullisempi kuin muut)

Vierailija
56/87 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin vastikään ko. paikassa Jori Vahterilla. Olin todella tyytyväinen. En itse pelkää käyntejä, mutta uskoisin, että hän on myös pelkäävälle sopiva lääkäri. Tosi rauhallinen ja kertoi koko ajan mitä teki. Ei sattunut, puudutuspiikkikin oli vain pieni nipistys. Hinta oli erittäin kohtuullinen palvelusetelillä.

T. 61

Kirsi221 kirjoitti:

Hei

Kävin kerran ko.paikassa tutustumassa ja odotushuone jotenkin nuhruinen, vessassa maali puuttui ovenkarmista jostain paikoin eli epäsiisti ja huolimaton vaikutelma. Vessassa ei ollut edes kertakäyttömukeja hammaspesua varten. Miten lie taso hoidossa? Onko ikäviä kokemuksia? Hyviä? Hieman herätti ajatuksia.

Vierailija
57/87 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia kruunun teettämisestä palvelusetelillä? Omavastuun hintahaitari on 30 € - 332 €. Lisäksi tulee hammastekniset kulut. Rahastaakohan 30 €:n hammashoitola kalliimmilla hammasteknisillä kuluilla? Kokemuksia, kiitos!

Vierailija
58/87 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanpa minäkin tätä ketjua. Mulla siis olisi tarvetta kolmelle paikalle (2x yhden pinnan täyte ja 1x kahden pinnan täyte +puudutus). Noita palvelusetelin hammaslääkäreitä katsellessa hinnat vaihtelevat näille toimenpiteille 109 eurosta 240 euroon. En yhtään tiedä, kuka olisi sellainen että tekee hyvää/nättiä jälkeä ja on vielä mukavakin (pelkopotilas oon...). Voi vitsi.

Onko kokemuksia Oma Hammaslääkäreistä, heillä olisi taksat tuossa "puolivälissä" hintahaitaria?

Vierailija
59/87 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, mulla myös palvelusetelihammaslääkäri hakusessa.

Vierailija
60/87 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä