Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammashoidon palveluseteli. Onko kokemuksia/ suosituksia hammaslääkäristä H:gissä?

Vierailija
01.03.2012 |

Eli kokemuksia ja suosituksia palvelusetelihammaslääkäreistä Helsingissä.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemuksia hammaslääkäriasema Dianasta? Onko hyvä?

Vierailija
62/87 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemuksia kruunun teettämisestä palvelusetelillä? Omavastuun hintahaitari on 30 € - 332 €. Lisäksi tulee hammastekniset kulut. Rahastaakohan 30 €:n hammashoitola kalliimmilla hammasteknisillä kuluilla? Kokemuksia, kiitos!

Hammastekniset kulut ainakin minulla olisi ollut palvelusetelin päälle 450 e. Kyseessä Ruoholahden Ebeling-hammaslääkärit. Kyseessä siis keraamisen kruunun teettäminen eli nuo hammastekniset kulut ovat aika isot. Taitaa mennä yleisen puolelle sen kruunun teettäminen, vaikka toki sielläkin hammasteknisiä kuluja tulee. Hinta-arviota vaan aika vaikea saada ilman hammaslääkärillä käyntiä, tosin minun tapauksessani oli kyseessä lyhyt konsultaatiokäynti eli ilmainen käynti. Jos haluaa kilpailuttaa, niin kannattaa varata ilmainen konsultaatiokäynti useampaan paikkaan, jolloin saa ensivaikutelman itse hammaslääkäristä sekä tarkemman hinta-arvion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat hammaslääkärit ja laadukas palvelu on Helsingin Pihlajamäen hammaslääkäriasemalla!

Palvelusetelit käy, muutenkin tosi edulliset hinnat pääkaupunkiseudun hintahaitarin huomioon ottaen - eivät ota edes toimistomaksua, mikä on harvinaista. Pelkopotilaat otetaan hyvin huomioon ja vastaanoton tunnelma on tehty viihtyisäksi (omasta kokemuksesta puhun, pelot helpottaneet):  Pelkohammashoito

Lana Partonen ja Martin Lemmini molemmat tosi taitavia hammaslääkäreitä.

- Marja

Vierailija
64/87 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dent Tilkassa tehtiin pysyvät paikat väliaikaisten tilalle, etuhampaiden lohjettua kaatuessa. Hampaisiin jäi paikkakökköjä sekä etupuolelle että taakse. Toisen hampaan takaa korjautin jo ekalla kerralla, mutta en huomannut toista. Etupuolelta en ymmärtänyt edes kokeilla! En mene takaisin Dent Tilkkaan näitä korjauttamaan vaan menen oikealle hammaslääkärille!

Vierailija
65/87 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dent Tilkassa tehtiin pysyvät paikat väliaikaisten tilalle, etuhampaiden lohjettua kaatuessa. Hampaisiin jäi paikkakökköjä sekä etupuolelle että taakse. Toisen hampaan takaa korjautin jo ekalla kerralla, mutta en huomannut toista. Etupuolelta en ymmärtänyt edes kokeilla! En mene takaisin Dent Tilkkaan näitä korjauttamaan vaan menen oikealle hammaslääkärille!

Vierailija
66/87 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä Dent Tilkasta. Valitettavasti en vain voi suositella! Siellä käyneenä kolmella eri lääkärillä, ja jokainen teki hutaisten paikkauksen ja juurihoidon,  kertomatta lainkaan mitä seuraavaksi meinaa tehdä. Onko kiire syynä yleisesti huonoon ilmapiiriin.. 

Vierailija
67/87 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans Dent Tilkasta huonoja kokemuksia lääkäreistä Irina ja Anna-Maija. Hoito hutiloitua ja ollut ihan pimennossa mitä minulle seuraavaksi tehdään. Hintoihin ei saa mitään selvyyttä ennen kuin lasku kalahtaa postissa.

Seuraava aikakin jo varattu sinne. Tässä nyt mietin jatkaisiko hoitoa muualla vai mitä tekisi. Hampaan nykyinen tila johtuu aiemmasta huonosti tehdystä hoidosta ja huolimattomuudesta. Harkitsin jopa ottavani yhteyttä potilasasiamieheen saadakseni jotakin selvyyttä olenko maksanut ihan turhasta. 

Vierailija
68/87 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti myös Dent tilkasta (Coronaria) huonoja kokemuksia. Todella töykeä lääkäri, ja hutiloitu paikkaus. Toisaalta ymmärrän kyllä, että pinna kireällä ja kiire jos paikkaukseen on varattu 15min aikaa... mutta en voi suositella muille. Onneksi itsellä ei hammaslääkäripelkoa, tälläisillä kokemuksilla nimittäin varmasti pahenisi. 

Vierailija
69/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Irina Vanhasen vastaanotolla Attendo Kampissa. Suosittelen: hieno hammaslääkäri ja upea ihminen. Olen pelkopotilas, mutta hänen hoito tuntui ihanalta.

Vierailija
70/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sama mieltä Irinasta. Suosittelen...

Vierailija
71/87 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kävin Attendolla mutta viime kerrasta jäi liian kiireen tuntu. Nyt Kävin kaverin suosituksesta Hygga hammaslääkäriasemalla. Sijainti oli hyvä Kampin metriksen luona. Ritvan (olikohan Ranta/Rantalainen) hoito oli erittäin asiantuntevaa ja mukavaa, vaikka olen hammaslääkärikammoinen yleensä. Ajan sai samalle päivälle verkosta mikä oli plussaa: www.hygga.fi

Vierailija
72/87 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sokeana eksyin Providentaliin ja maailman surkein hammaslääkäri on Thomas joka on intianinäinen. Suosittelen johon ihan muuaalle kuin tämän veijetin luokse, hän tarkisti minun hampaat ja siitä samalla hän yllätys yllätys löisi reiän ja sanoi että nyt korjaan reijän ja lisäksi sinulla on kuulemma paljon hammaskiveä. Näh keräsin rohkeutta ja sanoin ettei nyt vaan varaan aikaa. Sit ennen ku poistuin pyysin näyttämään röntgenistä missä reikä on ja miten nopeasti minun pitää varata ajan?? Se oli maailman pienin eikä edes kunnolla näkynyt röntgenkuvissa. Menin oikea suomalaisen lääkäriin ja siinä hän nauroi että eihän ole edes hammaskiveä siten että lääkärin pitää ryhtyä hommiin vaan itse kotona saat hammastikulla pois ja toiseksi tämä on minimaallinen reikä eikä tarvitsee edes puudutusta!!

Vierailija
73/87 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Attendossa Ruskeasuolla. Oli todella ihana mieslääkäri ja hyvä hoito. Teki vielä yhden jutun, jota ei ollut lähetteessä. Mutta se hyväksyttiin.

Vierailija
74/87 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon käyttänyt samaa hammaslääkäriä kymmenen vuotta. Viime kerralla käytin ensimmäistä kertaa palveluseteliä. Paikattiin pari reikää ja tehtiin perus suuhygienistihommat. Mun mielestä tuli ihan yhtä kalliiksi kuin jos olisi mennyt vaan suoraan kela-korvauksilla. Ihan turhaa byrokratiaa ja säätämistä tuli noista seteleistä.

Vierailija
75/87 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime vuonna palvelusetelillä ja  Hammas&Hammas Otto Palva oli oikein mukava ja osaava vaikka jännitinkin toimenpidettä. Tehtiin tarkastus, hammaskiven poisto ja pienet röntgenit viisaudenhampaista.

Vierailija
76/87 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut hyvä, ainakin se lääkäri siellä jolla olen käynyt. Minullakin on hammaslääkärikammo, ja vaikka tämä tapaus ei mitenkään erityisen hoivaavasti suhtaudukaan (siis paremminkin voisi asian huomioida), niin sentään pystyn hänellä käymään. Vastaanotossa on aina ystävällinen tunnelma ja ajoissa on voitu joustaa.

Ainoa vika on hinnat. Sain palvelusetelin minäkin juurihoitoa varten, ja se hoidettiinkin tuolla onnistuneesti. Samalla löytyi reikiä, joita on paikkailtu ilman seteliä, ja vielä pitäisi lisääkin mennä paikkauttamaan. En vaan tiedä mistä revin rahat siihen. Viimeksi sain kustannusarvioksi yli 600 euroa kolmen reiän paikkaamiseksi.

Mä oon tehnyt vain sen verran, mitä seteli antaa ja loput tehnyt julkisella

Vierailija
77/87 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt Tilkassa ja Stockaa vastpäätä Kalevankadulla, Coronariassa.

Hyväksi havaittu

Vierailija
78/87 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös käynyt Kalevankadun coronariassa kerran palvelusetelillä ja kerran maksoin itse. Ei valittamista, hammaslääkäri oli asiantunteva ja rauhallinen ja tilat vaikuttivat siisteiltä,

Vierailija
79/87 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Eli kaipaisin kokemuksia ja suosituksia Helsingissä toimivista, yksityisistä, palvelusetelisysteemiin kuuluvista hammaslääkäreistä. Etenkin olisin kiinnostunut kokemuksista hammastarkastukseen, paikkaukseen ja juurihoitoon liittyen.

Vierailija
80/87 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygga oli muuten kiva mutta yhden käynnin taktiikka ei toiminut kohdallani, koska suuhygienistia ei ollut paikalla. Sitten peruivat aikani eivätkä antaneet uutta aikaa tilalle. Itse hammaslääkärikäynti oli miellyttävä ja ajan sai hyvin.

Tilkan Coronaria oli myös hyvä. Nopea ja tehokas paikkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme