Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liberon sadevaate-kampanja vielä voimassa?Ja mitkä muut merkit niitten pupu-merkkien lisäksi siihen käy?

Vierailija
28.12.2005 |

Kiitokset :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähetin siihen osoitteseen, joka löytyy Liberon sivuilta. Totta, että tota kampanjatietoa ei sivuilla enää ole.

Vierailija
2/4 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko sitten niitä kuoria, joissa merkit voi lähettää. Käy katsomasa, josko marketeista löytyisi kuoria vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitoin 11 merkkiä ja toivon saavani sadetakin.

Vierailija
4/4 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme