Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Ahosilla lapsettomuutta, Mico jo yli 4-vuotias ja ei vieläkään toista lasta....

Vierailija
03.01.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne sanoi, ettei hänen mielestään ole reilua Tiiaa kohtaan hankkia toista lasta ennen kuin hänen paljon kotoa poissaoloa vaativa uransa loppuu. Tiialla on ihan tarpeeksi tekemistä talouden pyörittämisessä ja yhdessä lapsessa, Janne haluaa auttaa Tiiaa enemmän sitten kun he hankkivat toisen lapsen.

Vierailija
2/3 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei taho. Mua raivostuttaa kun meillä on *" vaan" yksi jaa saan kuulla tosi usein et " miksei oo toista" ja " koska tulee toinen" kun en hemmetti soikoon ole mitään suunnitelmaa tehnyt! tulee jos tulee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettiikö joku tosissaan tommosta?????

mulla kans lapsettomuutta kun ikäeroksi tulee 10,5 vuotta,ei hyvää päivää sentään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä