Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se sitten alkaa, 28.12. minun sairaaladieetti =))

28.12.2005 |

Lueskelin tätä palstaa ja huomasin, että täällä alkaa yleinen painonpudotus rynnistys 2.1.06.

Mutta miksei aloittaa sitä heti joulun jälkeen?!

Olen vakaasti halunnut pudottaa painoa. Olenkin onnistunut siinä jo 10 kg:n verran kun aloitin työt kesällä. Mutta vielä olisi jäljellä lisää..

Eli tänään alkaa minun henk.koht. sairaaladieetti ja aion noudattaa sitä kirjaimellisesti. Tänään lähtöpaino on 86.0. Katsotaan kuinka käy.

En ole koskaan aikaisemmin tätä kokeillut, mutta nyt ulkomaan matkan häämöttäessä haluan olla ohuempi.

Ehkä tuossa 86 kilossa on vähän jouluturvotusta, meinaan ennen joulua vaaka näytti 84.6kg.

Käyn täällä kertoilemassa kuulumisia joka päivä, nyt ainakin eniten " ottaa päähän" se ettei kahvia tai teetä saa juoda... takuu varma keino saada kunnon päänsärky!!

Ei kukaan muu halua aloittaa tänään tai ole aloittamassa???

terkuin,

auringonpilkku

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on alkanut painon pudotus...vaikka ensin aioin aloittaa uuden vuoden aaton jälkeen mutta päätin että eipäs ku alotan nyt ja en etes alkoholia juo uutena vuotena, tai no ehkä yhden saunakaljan. Mulla painoa ennen joulua 81 kg ja tänään 84kg, karseeta!!!

Mulla on tällä hetkellä menkat että sekin vaikuttaa. Kolme vuotta sitten painoin 65 kg, tympäsee katsoa vanhoja valokuvia. Nyt pitäs päästä samoihin lukemiin, ja nyt ensin päästä etes kymmenen kiloa hoikemmaksi huhtikuuhun mennessä, jolloin alkaa taas lapsettomuushoidot. Ollaan oltu hoidoissa kaks vuotta, silloin lääkäri sanoi että painon tiputtava kymmenen kiloa, ja mulle on tullu kymmenen kiloa lisää. Millanen toi sairaaladieetti on jota noudatat?

Vierailija
2/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sairaaladieetti minkä aloitin, on sama mikä on tuossa alempana " sairaaladieettisoppa" -aloituksessa. Eli tätä kuuluisaa kaali/sipuli/tomaatti/selleri -keittoa...

Keitin soppaa IISON kattilallisen, toinen lautasellinen menossa. Ei oikein maistu.. taisi tulla vähän liikaa pippuria, vai liekö sipuli mikä antaa niin tujakan maun soppaan. Päähänkin koskee hiukan, mutta katsotaan, jos se helpottaa. Saan nauttia tänään hedelmänkin, taidan nautiskella ison appelsiinin =)

Minullakin olisi haaveena vauva, ja sitäkin huomioiden olisi terveellistä laihtua =)

Tsemppiä ronjakasperi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion liittyä tohon 2.1 alottavaan soppailija ryhmään, soppa on jo valmiina pakastimessa muhimassa =)

Nyt onkin kiva ennakkoon lueskella sun kokemuksia ennekun joutuu itse tosipaikan eteen. Tsemppiä vaan kovasti ja pysy tiukkana, ekat päivät on varmasti pahoja päänsäryn ja nälän kanssa mutta loppuakohden pitäs helpottaa. Ja vaa`an lukemien pitäs vissiin antaa uutta puhtia uuteen päivään, toivotaan että kiloja karisee kivasti itse kullakin!

Mulla myös painoa jo jonkunverran (noin 10kg) tippunut ja lisää pitäs saada pois vielä 7-10kg.

jekkuli

Vierailija
4/8 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans aloitellaan laihdutusta 2.1.06. Aloitan painonvartioissa ja tällä kertaa ryhmässä missä saa enemmän tsemppausta.Tahtoo päästä näistä raskauden ajan kiloista eroon ja tavoitetta on kyllä riittävästi, 10kg-20kg.. Kiva kuulla että on muitakin aloittajia. Olen tämän viikon yrittänyt jo tsempata itseäni tulevaan urakkaan ja syönyt kevyemmin ja liikun enemmän mitä raskausaikana en voinut tehdä. Tavoitteena on liikkua 5-6 kertaa viikossa, käyn spinningissä, aerobicissä ja välillä käyn salilla ja soutamassa. Että on kumma jos ei kesään mennessä oo kilot vähentyneet.

Vierailija
5/8 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kokemuksiasi...vieläkö olet hengissä =)

Vierailija
6/8 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aloittaa silloin 2.1.06 ja teen tosiaan jonkun sovelletun keiton mutta muuten noudatan sitä dieettiä.

Soppailijat oli musta aika hauska nimiehdotus! Sitten kun ollaan tarpeeksi laihduttu niin voidaan lisätä sinne -h väliin ja alkaa vaan shoppailijoiksi ja koristella hoikkia vartaloitamme uusilla vaatteilla! ;o)

Noh.. Kuten äskeisestä voitte päätellä.. Meikäläinen oli eilen alennusmyynneissä ja huomasin, että olen ihan väliinputoaja kokotaulukossa.. Isojen ihmisten vaatteet oli liian isoja ja " teinivaatteet" , lähinnä farkut, ei yllä säädylliselle tasolle asti (=lue; häpykarvat ei edes peity teinien matalalantiofarkuissa!!!)

Koska ne vanhat kunnon mattinykäs-farkut tulee taas muotiin???

t. Järkyttynyt Minkula

ps. Auringonpilkku! Mä tulen sun kanssa ihan " käsikädessä" noissa painolukemissa.. =)

Vierailija
7/8 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee???? Mua kanssa kiinnostaa kuulla mikä on olo ja tunnelma tuon soppadietin kanssa?! Joko on tuloksia havaittavissa?? Niin ja itselläni olis tarkoitus tuohon 2.1. soppaporukkaan lähteä mukaan, sikälimikäli täysimetykseltä uskallan. Mielenkiinnolla odotan päivitystä dietin kulusta! :)

Niin ja tietysti kovasti tsemppiä!!!

Vierailija
8/8 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuri alkaa kohta ja kokemukset olis kivoja luettavia! Toivottavasti ei ollut niin kamalaa että jouduit luovuttamaan...itseäkin vähän jänskättää saanko pidettyä itseäni niskasta kiinni kun on kaksi vaippapöksyäkin kaitsettavana. Niiden kanssa telmiminen nälissään pääkipeänä ei välttämättä ole kovin mukavaa mutta parhaani yritän ja onneksi on muitakin alottamassa ja voin lohduttaa itseäni ajatuksella etten ole ainut joka kärsii =)

jekkuli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä