Ällöttää mieheni käytös suihkussa
kun persettä pestessään pyllistää sillä tavalla neitimäisesti taaksepäin ja kouraisee oikein kunnolla persvaosta. Olen yrittänyt sanoa, että pesisi perseensä vähän huomaamattomammin, mutta mikään ei auta. Enää en lähde miehen kanssa suihkuun, prkle!!!
Kommentit (37)
MINÄ EN PESE PERSETTÄNI KOSKAAN, SE ON VAIMON HOMMIA, PESKÖÖN, JOS PERSEENI HAJU KIUSAA SITÄ. ENKÄ PESE MULKKUAKAAN KOSKAAN. LARE.
ja laulaa Apinamiestä samalla kun suihkii suoltaan siistiin kuntoon.
Jos viivyttelee sen letkun kanssa, niin alkaa kurlaamaan kesken biisin.
yrittää olla jotenkin hemmetin hauska, vaikkei edes ole. SURKEA kopio perseisistä..
Ap sucks
Vierailija:
lorottaa vettä päälleen .. hyppää ilmaan ja tempasee
kummallakin kädellä reisistä kiinni samalla suunnaten persuksensa vettä kohden.Kerran meni huti ja ukko rämähti suihkukaapin lasista läpi.
siinä sitä on katsottavaa, mä oli kuolla nauruun kun ekan kerran näin kyseisen tavan pestä pyllyä.
Oli muuten eka ja vika kerta
Ettei se ylety niiden yli etukautta persväliinsä. Miten sen tulisi toimia?
en tiedä voiko takamustaan pestä mitenkään " siveästi" . paras kuitenkin että jotenkin sen pesee, pesemätön vasta olisikin yöök.
onko ne aivan perseettömät kun pesee niin huolella?
pyllistää just samalla tavalla tohon neitityyliin. Ja tiedän siis tarkalleen miten ällön näköistä. Joskus se saattaa vaatteet päälläkin pyllistellä peilin edessä takamustaan, vaik olen kieltänyt ja karjunut miten kamalan näköistä touhua !!!!!!
Ei pitäis olla niin vilkas mielikuvitus
Ennen se teki saman sankossa, mutta kerran sen perse jäi sinne kiinni ja se joutu meneen sairaalaan se sankko perseessä kii:)
Jos se tuosta vielä lihoo, niin en tiiä minne sen laittas???
Mitähän varten pitää mennä yhtä aikaa sinne suihkuun jos se on niin ällöttävää..
Kyllä taas on laatuketju kaivettu yhdeksän vuoden takaa :)
Takapyllyn likaa ei kannata pestessä kuljettee etupyllyyn päin.
ylös ja pomppas uudelleen ja tempas taas kädet
reisiin samalla koukistaen jalkansa oikeoppisesti.
Muutaman kerran kun noin loikkii osuu oikein ja puhdasta tuloo.
Pahin oli se kerta kun rojahti yläkerrasta alakertaan.
Meni koko talko remonttiin.
Pesut voi olla ongelmaki.