Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAHUJEN vuoden viimeinen viikko 52***

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tähän pikaisesti, että voit laittaa minut plussanneisiin (30.12.05, la 7.9.06), vaikken vielä aiokaan siirtyä odottajiin. Selvän plussan kun kuitenkin olen saanut, niin plussanneisiin tässä vaiheessa siis kuulun. Laihduttajista minut voi myös taas poistaa. Jospa tällä kertaa saisin pysytellä itsensä lihottajissa vielä 8 kk, samoin kuin tietysti kaikki muutkin vastaplussanneet.

Täytyy huomenna tulla kertomaan polikäynnistäni ja sitten kommentoida enemmän muittenkin juttuihin. Sitten on varmaan jo uusi pino aloitettuna. Oletko muuten, masunasu, ajatellut alkaa jo kysellä uutta listaemoa ;-)?

Vierailija
122/122 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neronja: WAU, vahvat viivat!!Kuulostaa ainakin lupaavalta alulta! Tsemppiä. Hyvin kuulostaa tutuilta noi sun mietteet. Eipä sitä oikeen uskalla ja halua enää liittyä mihinkään kuukausilistoille tms. kun pelottaa vaan, että joutuu sieltä tippumaan. Toivon sulle onnea ja rauhallista mieltä.

Masunasu: Plussa sullekin, ONNEA!!!!!!

Rölli: Tervetuloa ja pahoittelut keskenmenosta.

Olen täältä jostain lukenut sun viestejäsi, ja epäilen että olet sama tyyppi, jonka kanssa olen joskus mm. chatissa jutellut. Eikös susta ole mm. ollut juttu vauva-lehdessä? :) *anteeksi uteliaisuuten, ei tarvii tietenkään vastata jos et halua*

Oma napa: Jouluna lasi punaviiniä, silloin luulin tosiaan varmaksi, että seuraavalla viikolla menen hakemaan lääkkeet tyhjennystä varten. No, vaikka niin ei käynytkään, niin kyllä eilenkin naukkailin vähän kuohuviiniä. Kun ei oikein osaa olla niinkuin raskaana kuuluisi olla. Olen syönyt kaikkea, juonut kaikkea (alkoholia kyllä ihan vain vähän). Kun edelleenkin on se mieliala, että tämä päättyy kohta. Selkää jomottelee ajoittain. Eilen enemmän, tänään vähemmän. Kummaa että se näin aaltoilee.Pää meinaa taas vaihteeks hajota. Mutta ei auta itku markkinoilla. Kestettävä on vaikka tiukkaa kyllä tekee.

_Porkkana rv mitä lie_

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla