Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAHUJEN vuoden viimeinen viikko 52***

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että uskalsit testata. Onnellista odotusta sinulle ja enkeleitä matkaan koko raskauden ajaksi!!!

Lämmin kiitos kaikille onnitteluista!

kuonokas:

Roikutaan yhdessä täällä niin kauan kuin siltä tuntuu, ellei sitten ajeta pois;) Minäkään en nimittäin vielä tahtoisi muualle, kun on (joo, tänään taas) sellainen kesto-epävarma olo. No, matalaa profiilia kehiin.

Juu, täällä tosiaan tekee mieli vielä roikkua. Olotilani onkin epäilyistäni huolimatta säilynyt ainakin tänään ihan rauhallisena. Jotenkin sen jälkeen kun kävin joulukuun alkupuolella homeopaatilla ja sain niitä rakeita, niin sain päälle sellaisen seesteisen olotilan ja toivon mukaan se nyt jatkuisi edelleen. Olen ajatellut, että tämä palstailu saa edelleen pysyä hyvin kohtuuden rajoissa eli tosi maltillisena. Kahdessa edellisessä raskaudessa roikuin odottajissa vähän väliä, mutta nyt olisi ihanaa kokea sellainen rauhallinen raskaus (niin kauan kuin sitä nyt kestää, toivon mukaan pitkään). Jotenkin tuntuu, että jos lukee pidemmällä olevien kuulumisia, niin tahtoo tulla kärsimättömäksi ja epätoivoiseksi, että pääseekö ikinä itse noin pitkälle. Jos antaa raskauden edetä omaan tahtiinsa, niin mielikin pysyy rauhallisempana. Tällaisia tällä hetkellä mietiskelen. Saa nähdä, miten jatkossa.

Meillä on muuten lapset sairaina. Kaikissa on yskää, vanhimpaan nousi eilen kuume eikä mahassa pysy mikään. Kuopus oli myös yöllä kuumeessa. No, jospa tämä tästä.

Oikein ihanaa vuodenvaihdetta ja alkavaa vuotta kaikille! Toivottavasti uusi vuosi olisi onnekas kaikille haahuille!!!

Vierailija
102/122 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin joannaa olen monesti miettinyt, että kuinkahan pitkällä sulla mahtaa raskaus nyt ollakaan, mutta en ole pystynyt käymään odottajissa kurkkimassa. Vau, rv23!!! Todella upeaa!!! Onko raskautesi sujunut hyvin? Joko tiedät vauvan sukupuolen? Entä Mellu, tiedätkö sinä (voiko Nallesta päätellä, että poika?)? Aapelia olen myös ajatellut, että onkohan raskaus edennyt hyvin. Samoin esim. Miikuko.

Eihän sitä tiedä, kun tässä jo " uutta tuttavuutta" tehdään, niin kenties en maltakaan pysyä ex-haahuista poissa. Saa nähdä. Sais vaan tämän rauhallisen mielialan säilymään eikä lähtisi siihen kauheaan pelkäämiseen. Se olis mulla tavoitteena.

Oikein ihanaa ja vauvarikasta ;-) uutta vuotta myös kaikille ex-haahuille!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeisessä viestissä unohdin mainita Petjun. Totta kai olen miettinyt myös sinua. Nyt kun vielä Nonna pääsisi masuaan kasvattelemaan, niin kaikki Wanhat Haahut (joanna, petju, wbm, nonna ja neronja ;-) oliskin sitten exissä tai ainakin sinne menossa!

Vierailija
104/122 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAAAAAAA NERONJA!!! Ihanaa, että sait plussan!!!!!!! Uskomattoman ihana uutinen :´)

Mä olen ihan sanaton onnesta sun puolesta!! Oikein kestävää raskausaikaa sinulle haahukaverini!!!

Vast´ikään tuolla o-puolella kerroin omista alkuraskauden peloistani, kun on tämä niin kamalaa piinaa.. onneksi muut ex-haahut tunnistivat tilanteen ja sain paljon lohdustusta tähän omaan epävarmaan olooni, mennään päivä kerrallaan!!!!

Nyt mä en osaa muuta sanoakaan, kuin että oikein paljon onnellista uutta vuotta teille kaikille!!!! Ja koko sydämestäni toivon paljon kestäviä plussia kaikille!

Vielä halaus Neronjalle!!

Lämmöllä wbm

Vierailija
105/122 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvakseltaan olen täällä haahuissa käynyt, mutta muistelin että kirjoittelit jossakin vaiheessa että vuosi tuli täyteen km:sta. Voi kun pääsisit sinäkin mahdollisimman pian pitkästä piinasta ja saisit vihdoin sen oman kestävän plussan.

Voi kuule neronja, kyllä tuolla ex-haahuissa on mennyt meillä kaikilla oikein hyvin, onneksi! Miikukosta en ole kuullut vähään aikaan, mutta eiköhän hänelläkin ole kova masunkasvatus meneillään. Minä kävin tuossa pari viikkoa sitten rakenneultrassa. Oli taas tosi jännää, kyllä me sukupuoltakin arvuuteltiin kätilön kanssa (mies uskalsi kysästä, kun kätilö oli kaikki mitat ottanut). Tyttö taitaa tulla :) Tosiaan, enpä olis ikinä uskonut että joskus voin tällaisia rv-lukemia kirjoitella, mutta niin se vaan on ihme tapahtunut, ja masussa pyörii ja potkii meidän oma aarteemme!

Heti kun siltä tuntuu olet enemmän kuin tervetullut joukkoomme tuonne o-puolelle! Kuten tietysti kaikki muutkin :)

joanna

Vierailija
106/122 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon suojelusenkeleitä kaikkien plussanneiden mukaan!

Ja kaikille plussaa vielä odottaville, ajatukset on suunnattu tiukasti teihin!!

Varsinkin kauan plussaa odottaneille (Nonnalle isot peukutukset!!)

Vierailija
107/122 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut neronja ja masunasu :) Aivan ihania uutisia! Saatte ihan rinta rinnan odotella :)

Peukutellaan, että kaikki menee hyvin! Tervetuloa ex-haahuihin sitten kun siihen olette valmiita. Ovi on auki!

Oikein hyvää ja plussaista uutta vuotta kaikille muillekin haahuille!

Ex-haahu Mauku 20. rv

Vierailija
108/122 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas täällä tosi ihania uutisia odottamassa. Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan teille molemmille!!! =)

Ja neronja, hienoa että tuli heti se vahva viiva.

Meillä uusi vuosi vastaanotetaan melko rauhallisissa merkeissä. Itse olen edelleen kovassa flunssassa ja nyt on sitten mieskin kipeenä. Eilen illalla kun tuli töistä, niin oli 38.2 astetta kuumetta. Tänäänkin oli 38, kun tultiin kaupasta. Eipä olisi millään jaksanut kaupassakaan käydä, mutta pakkohan se oli.

Vähän on vielä tokkurainen olo kun tuli vasta n. tunti sitten herättyä. Kun tultiin kaupasta ja saatiin tavarat pois ja vähän syötyä, niin mentiin nukkumaan. Unta kyllä riittää kun on kipeä.

ON: Saa nähdä kuinka kauan näitä raskausoireita riittää ennenkuin ne loppuvat. Niitä taas eilen ja tänään huomasin. Luulin, että olivat jo loppuneet, mutta ei. Saisi kyllä jo äkkiä loppua. Ei ole yhtään kiva tuntea näitä oireita kun ei kerran mitään siellä masussa kasvakaan. =(

Porkkana: mitäpä sinulle kuuluu?

Olipa tosi kiva kuulla teistäkin ex-haahulaiset pitkästä aikaa. Hienoa, että teidänkin raskaudet ovat edenneet noin pitkälle!!

Mutta oikein iloista Uutta Vuotta 2006 teille kaikille!! Toivottavasti ensi vuonna tulisi paljon uusia ja kestäviä plussia.

Vierailija
109/122 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne todella lämmittävät sydäntä.

Vielä jos noista ajatuksistani selitän, niin toisaalta tuntuu, että nyt raskaana ollessa ei haluaisi hirveän tiiviisti kuulua johonkin ryhmään, kun itselle on niin kamala pettymys olla aina se, joka tippuu porukasta. Tietysti se toisilta saatu tuki on todella tärkeää, mutta sitten just tuo, että jos ei sitten kuitenkaan saakaan kuulua siihen porukkaan. Toiset jatkaa matkaansa eteenpäin ja itse joutuu palaamaan entiseen. Toisaalta tuttujen ihmisten seura houkuttaisi hirveästi liittymään mukaan, mutta entä jos taas kerran olen se epäonnistuja. Jos ei vertaa omaa raskauttaan kenenkään muun raskauteen, niin epäonnistuminenkaan ei tunnu niin suurelta.

Tällaisia asioita tässä nyt pohdiskelen. Saa nähdä, mihin suuntaan vaaka alkaa kallistua. Viimeksihän taisin siirtyä odotuspuolelle heti ekasta haamusta (muutahan en oikeastaan saanutkaan kuin haamuja) asenteella rohkea rokan syö, mutta häntä koipien välissä sain palata takaisin haahuihin. Aika hassua näin paljoa pohdiskella, siirtyykö odottajiin vai ei. Kaikki johtuu vaan siitä, että edellinen lyhyeksi jäänyt raskaus oli niin stressaavaa ja todella paljon silloin odottajien palstalla pyörin. Siitä jäi sit sellaset negatiiviset fiilikset.

Onneksi mulla on 2.1. poliaika. Menen siis kuulemaan ne verikokeitten tulokset. Täytyy samalla kysellä, että käytänkö minidisperiiniä siitä huolimatta ettei tuloksissa olisi mitään häikkää ja mitä teen lugejen kanssa. Minidisperiiniä olen nyt ottanut ehkä neljänä päivänä (rupesin ottamaan niitä varmuuden vuoksi jo ennen kuin testasin), mutta lugeihin en vaan yksinkertaisesti ole jaksanut " sekaantua" . Olen pyrkinyt olemaan viime aikoina ihan rennolla asenteella ja aika hyvin olen siinä mielestäni onnistunut. Kun vaan saisin tuon rennon asenteen säilymään jatkossakin. Täytyy tuolla polilla kysyä vielä siitä, pääsisinkö sinne alkuraskauden ultraan (JOS edes sinne asti tässä raskaudessa pääsen).

Jeps, mutta nyt lopettelen nämä löpinät. Toivottavasti saadaan pian lisää plussia. Kukahan olikaan minun toinen piinailukaverini masunasun lisäksi? Plussa- ja oviksenbongausonnea kaikille!!!

Vierailija
110/122 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paljon ONNEA teille molemmille!! =) Ja suojelusenkeleitä molempien masuasukkien suojaks!!

Kuonokas olenkohan sinua jo onnitellut? Paljon onnea myös sinulle ja suojelusenkeleitä myös sinun pikkuisen suojaksi! :)

Uusille haahuille: pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa mukaan haahuilemaan.

KAIKILLE HAAHUILLE OIKEIN HYVÄÄ JA PLUSSARIKASTA UUTTA VUOTTA 2006! Ja kiitos teille kaikille olemassaolostanne ja tuestanne! :)

Vierailija
111/122 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla tänne vähän purkamaan kiukkua:(((, täti päättikin sitten tulla kyläilemään näin uuden vuoden aattona!!!! Sanoisinko, että voi per*****!!!!Mikähän siinä raskautumisessa on nyt niin vaikeeta (joo, tiedetään nämä ovat km:n jälkeen viidennet menkat, eihän tässä vielä kauaa olla yritetty) sillon maaliskuussa 05, kun päätettiin alottaa yritys niin jo toisesta kierrosta tärppäsi..

Mutta kiva huomata miten positiivinen tunnelma täällä on. Neronjalle ja Masunasulle oikein paljon onnea ja tarrasukkia matkalle mukaan!!

Kiva miten meette samaa matkaa:)))

Tässä tulee taas parin viikon aallonpohja mutta eiköhän se mieli sitten ala taas piristymään, toivon ainakin..

Täytyy rueta lämmittää nakkeja noille punaposkisille paukuttelijoille.

myttynen kp1

Vierailija
112/122 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, ihanaa, Masunasu ja Neronja!!! Nyt lähetän ihan mielettömästi enkeleitä teidän matkaanne, ja tarrasukkia, liisteriä ja muita apukeinoja, että saatte nyyttinne syyskuussa!! :)

Masunasu, sun plussa antaa mullekin rutkasti tovoa, kunhan saadaan clomiannostus kohdilleen!

Täällä Tampereella ollaan sukuloimassa; tänään tultiin ja huomenna ajetaan kotiin takaisin..Lapset ovat puolen tunnin ajomatkan päässä kummien luona yötä, mutta me tultiin tänne keskustaan sukulaisilleni, kun majoitustilat loppui kummeilla kesken. Ja ihanahan se on aamulla heräillä ihan rauhassa kahdestaan:) Katsellaan 7. kerroksesta raketteja ja kohta korkataan kuohari. Mä kippistän teidänkin puolesta, jotka olette onnellisesti raskaana!!

Kaikille oikein mahtavaa ja plussarikasta uutta vuotta 2006!!

Lämmöllä, Ulriina

Vierailija
113/122 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnutkaan aijemmin onnitella edes, meni jotenkin ihan ohi, Mielettömän paljon onnea ja kilokaupalla tarrasukkia sinne!!!

Vierailija
114/122 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää alkanutta vuotta 2006 kaikille! Tuokoon uusi vuosi uudet tuulet ja plussia.

Täällä on tapahtunut vaikka mitä, kun en pariin pv ole käynyt :)

Neronja ja Masunasu: ONNEA!!!! Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan! Ex-haahuissa nähdään.

Pirpula, Pitkätossu,Rölli ja Nipsu-79:pahoittelut ja tervetuloa! Keskenmeno on aina km ja raskasta, oli sitten kyse alkuraskaudesta, tuulimunasta tai pidemmällä olleesta tms.Raskaus siinä keskeytyy ja haaveet kaatuu.

Myttynen: pahoittelut, oireet oli jo lupaavia.

Nonna: mä olen unohtanut kännykkäni auton katolle myös.Voi että se harmitti.Toivottavasti tämä vuosi tuo sinulle pian plussan. Itse annoin j vauvan vaatteita kiertoon ja hieman luovuin vauvahaaveesta ja kuinkas kävi...Jaksuja.

Vierailija
115/122 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea heti vuoden ensimmäisenä päivänä paljon hyviä uutisia!

Onnea oikein kovasti plussanneille;

- neronja: Ihanaa että plussa oli heti vahva! Toivottavasti se tarkoittaisi nyt sitä, että raskaus sujuu loppuun asti hyvin. Ja tottakai saat pyöriä täällä haahuissa niin kauan kuin siltä tuntuu!

- masunasu: Toivottavasti sulla tämä olisi nyt viimein se raskaus, mistä saisit palkinnoksi sen nyytin syliin!

- kuonokas: Hyvä, että viiva oli jo vahvistunut!

Oikein paljon kaikille plussanneille vauvaliimaa ja tarrasukkia!!!

Pahoittelut km:sta uusille; -pitkätossu-, Pirpula, rölli ja nipsu-79. Toivottavasti saisitte pikaisesti uuden kestävän plussan!

Pahoittelut Luumikselle plussaviivan katoamisesta sekä myttyselle tädistä. Tsemppiä molemmille!

Katri72: Olen todella pahoillani! Jotenkin on niin käsittämätöntä, kun sulla oli kuitenkin niin lupaavat oireet. Oikein suuri lohtuhali sulle ja sun miehelle!

Porkkana05: Voi harmi, että tilanne ei selkiytynyt. No, täytyy vain toivoa että piinasi päättyisi nopeasti tavalla tai toisella, joko tulisi itsestään ulos tai sitten kaikki pahaenteiset oireilut loppuisivat! Voimia sinulle kovasti!

nonna80: Kyllä meitä laihistiimiläisiä vielä löytyy, nyt vain tässä joulun tienoilla on tuo laihduttaminen jäänyt vähän taka-alalle... Ehkä nyt sitten uudestä vuodesta saa vähän uutta potkua!

ON: Hmm. soitin sinne labraan ja hcg-arvo oli noussut, nyt oli siis 2. Hieman itseäni huolestuttaa, mutta lääkäri ei ollut kyllä huolissaan vaan sanoi että arvo on kuitenkin ihan normaali. Nyt sitten mies ei eilen käyttänyt koko yhdynnän aikana kumia, " loppuhuipennuksessa" kuitenkin. Nyt sitä sitten kumminkin loppukierrosta miettii, mitäs jos... Mahdollisuudet ovat kuitenkin ihan olemattomat, koska ovis on taitanut olla jo ohi (kp nyt 15/28)... Parempihan se olisi jos en siis raskautuisi, mutta kun se kuume on kova... Vielä pitäisi vähintään 4 kuukautta odotella...

LT: Vaaka näytti tänä aamuna 77,5 kg. Eli lasku suunnassa on edelleen, JES! Tosin se heittelee siinä 77-78 kg:n välillä... Nyt jouluaikana on jäänyt spinningitkin väliin, mutta jo tällä viikolla käytiin taas. Nyt olis taas tarkotus käydä kerran vkossa se puolituntinen ja lisäksi sitten jotain kuntosalia tms. Ja tuota lenkkeilyäkin pitäisi taas harrastaa vähän useammin. Taidan tästä kohta pukea päälle ja mennä lenkille!

Vierailija
116/122 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihania uutisia, ONNEA masunasu ja neronja!!!! Mitä enemmän lukee noista plussista, sitä enemmän vaan uskoo et itselläänkin se vielä tulee :)

Ihana tapa aloittaa uusi vuosi lukemalla näitä juttuja täällä!!

Pahoittelut uusille ja tervetuloa, itsekin olen aika uusi palstalla, mutta jo nyt saanut paljon tukea.

Nonna, voisiko olla enää mitään mahista, että puhelin löytyis poliisilaitokselta, olis ainakin se sun sim tallella, vaikka onkin varmaan jo suljettu?? Mun veljellä ja siskolla molemmilla kerran hävínnyt ja poliisilta kävivät takas hakemassa ;)

(.) Ovistestejä olen tehnyt ja pohdin, et miten niitä nyt tulkitaan?? Yhtenä päivänä sain tasavahvat viivat ja kahtena seuraavana oli testiviiva vahvempi (vaiko kestää huippu niin monta päivää?).. Alavatsa on kyllä ollut kipeänä, sitä on juilinut ihan niin kuin olis koko ajan ilmaa vatsassa. No, peittoja on meillä sit pöllyytelty 3pv peräkkäin (vieraat edelleenkin meillä) ja eilen kyllä oli jo aika teknistä..

Nyt ei kai sit muuta kun odottaan, ei ole mun vahvoja puolia.. Millon se kiinnittyminen tapahtukaan sen (mahdollisen) hedelmöittymisen jälkeen, mitä hyötyä punaviinistä siinä mahdollisesti on??

OIKEIN IHANAA VUOTTA 2006 KAIKILLE HAAHUILLE JA PYSYVIÄ PLUSSIA+++++++++++++++++++++++++++++++++++

peebee kp16?/26~29

Vierailija
117/122 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihanaa!

Valtavasti onnea Masunasulle ja Neronjalle.

Ihan kyynel silmässä tässä kirjoitan kun niin iloinen olen Neronja uutisistasi! Sitä kai tämä raskaus teettää.. hormoonit hyrräävät :)

Tänään olen taas epätoivoissani kuulostellut uusia ja inhottavia tuntemuksia masussa ja kehitellyt kauhuskenaarioita. Olikin ihanaa lukea tällaisia suloisen positiivisia uutisia.

Kaikki sormet ristissä ja uuden vuoden toiveet ja kauneimmat ajatukset suunnattuina onnellisen odotuksenne puolesta myös täältä.

Aapeli rv 16+2 (en suko tuota lukua itsekään)

Vierailija
118/122 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kauniista sanoistanne! Tänään alkoi jo pelkopeikko nostaa päätään, mutta ehkä se tästä vähitellen. Kunhan nyt ensi viikolla saisi vielä testattua uudelleen ja kenties vahvan plussan... Vatsanpohjassa on ollut sellaisia ihme jomotuksia ja ne saavat pelkäämään tädin saapumista sittenkin... Miksei sitä voisi vaan kääntää sellaista vipua, jolla saisi ajatukset muualle ja unohtamaan nämä pelot?!? Onneksi täällä voi purkaa ajatuksiaan ja pelkojaan. Kiitos siitä teille kaikille haahusiskoille!

Myttynen: pahoitteluni tädin vierailusta. Olisi saanut eksyä matkallaan, mutta koita jaksaa katsoa eteenpäin.

Katri: toivottavasti sinulla nuo raskausoireet häviävät pian ja saisit uuden kierron alkamaan. Jaksuhali.

Luumikselle pahoittelut plussahaamun häviämisestä.

Ulriina: kyllä sulla varmasti se ovis saadaan aikaiseksi, koska aiemminkin onnistuttiin. Ei muuta kuin uuteen kiertoon vaan triplasatsilla. Luulisi jo munisten kasvavan ;-) Tsemppiä!

peebee: hyvältä kuulostaa! Kyllä sinulla on ovis ihan todistettavasti ollut. Kun testiin tulee yhtä vahva tai vahvempi viiva, voi testaamisen lopettaa. Tällöin lh-huippu on saavutettu ja ovis tapahtuu noin 24-36 tunnin kuluessa. Lh-taso jää yleensä muutamaksi päiväksi koholle, joten testit näyttävät plussaa. Hienoa, että olette saaneet myös vaakamamboiltua sopivaan aikaan. Nyt vaan piinailemaan ;-). Plussasäteitä++++++

maria: toivottavasti nuo sinun arvosi pysyvät normaaleina, jotta pääsette pian yrittämään " tosissaan" .

Kiitos vielä ex-haahuillekin muistamisesta ja onnellista odotusta teille kaikille!!!

Ajattelin sittenkin malttaa vielä muutaman päivän ennen uusintatestiä... Jotenkin on vielä epäuskoinen olo. En vielä kertonut miehellekään, ettei hänen tarvitse pettyä niin kovasti, jos vaikka täti tulisikin vielä. Mies kylläkin eilen totesi, että rinnat tuntuvat taas muhkeammilta ja tämän perusteella arveli, että olisin raskaana ;-).

Nyt mentävä lisäämään puita, jotta saan leivinuunin lämpimäksi...

masunasu

Vierailija
119/122 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoitteluni vielä kerran keskenmenostasi ja tervetuloa listalle mukaan. Toivottavasti vierailusi jää lyhyeksi ;-). Laittaisitko vielä esittelyn itsestäsi niin voin lisätä sinutkin tuohon listalle? Kiitos!

Vierailija
120/122 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ihan totta, kun saa lukea muiden plussauutisia, niin jotenkin se tuo uskoa omaankin raskautumiseen..

Kyllä mä oon homepää, kun en muista kuka on kirjoittanut ja mitä! Sori! Pitäs aina olla toinen sivu auki mistä sais samalla lukea mitä piti kommentoida..

Kirjoittelen nyt sitten omaa napaa ja kommentoin joskus paremmalla ajalla teille muille.. kp 21/28. Mahaa on välillä jomotellut ja välillä selkääkin vähän sekä rintoja (tällä kertaa ei nännit oo kipeät vaan jännästi koko rinnat vähän kuin silloin kun imetti; maitoa noustessa rintoihin), tänään on tullut ihan vähän ruskeaa tuhruvuotoa ja pari veriviiruakin. Ja iltalämmöt huidellut reilua 37.. Olo on kyllä ihmeen rento, enkä ainakaa vielä ole alkanut jännittämään josko sittenkin..?? No tuloohan sitä vähän mietittyä näitä oireita, mutta olo on huomattavasti rauhallisempi kuin joskus aikaisemmin.. Reilun viikon päästä ei varmaan olo ole ihan näin relax, jos täti ei ole saapunut.. ;)

Mukavaa vuoden ensimmäistä viikkoa kaikille! :)