Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAHUJEN vuoden viimeinen viikko 52***

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat sieltä neuvolasta ne tulokset sitten vähän vähemmällä soittelulla kuin lähetteen ;)

Ennis, olen tosi pahoillani ettei teille tullut plussaa vieläkään :( Mutta eihän sitä tiedä jos lopettaa yrittämisen niin se plussa sieltä sitten luomuna tulee niinkuin joku tuossa jo aiemminkin sanoi. On sitä käynyt ennenkin ;)

).( Mullon paha olo, tosi paha. Tänään oli jo vähällä et laatta lentää.. Kävin siel lekurissa ja sain antibioottikuurin, en uskalla alkaa sitä syömään ennenkun oon testannut.. (oiva tekosyy testata sittenkin ennen tammikuuta ;)) Nyt jännityksellä odottelen että kaveri tulee kylään ja tuo testin apoteekista tullessaan...

Vierailija
42/122 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sopinut pääseväni alkuraskauden ultraan km (2) takia seuraavan raskauden kohdalla. Tuolloin töissä oli pitkäaikainen sijainen. Kun soitin olevani raskaana ja kyselin ultrasta, niin vakkari totesi, että mitä turhaan ultrataan, kesken menee kuitenkin! Käski mennä yksityiselle, tk:n rahoja/ resursseja ei moiseen käytetä . Törkeää kielenkäyttöä. Asian piti muutenkin olla sovittu. Minulla keskeytyneet km, eli vasta np ultrassa todettu ja kaavinta tehty viimeksi. Tämän vuoksi oli ultrasta sovittu jo alkuvaiheessa. Muutenkin kommentit tyyliin " ei tätä SF-mittaa saada kun on tota läskiä kertynyt tuohon vyötärölle! ja paljonko on taas lihottu!" punnituksessa. (mun BMI 22-23 eli ihan normaali)(siis viimeksi kun olin raskaana) Soitin ylihoitajalle ja asia menee eteenpäin. Kys. th saa palautetta. En ole ainut, olen kuullut muiden saaneen samanlaista kohtelua. Nyt saan luojan kiitos toisen th toiseen äitiysnlaan. Täällä on onneksi useampi toimipiste. Mitenköhän pienissä kunnissa?Kaikkea ei tarvitse sietää!

Menen nyt sitten yksityiselle. Olisin kai voinut vaatia kunnan maksamaan, kun muutkin on päässeet. En nyt vain jaksa taistella.

Kunhan kaikki olisi ok.

Lauris (6+1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän terveydenhoitajien noin pidä käyttäytyä, hyvä että soitit ylihoitajalle! Oon kyl kuullut että noissa terkkareissa on vähän vaikka minkälaista porukkaa, ja jotenkin tuntuu kyl että ne ilkeimmät on keskittyneet äitiysjuttuihin :/

Paljon laurikselle vauvaliimaa ja toivotaan että kaikki menee hyvin eikä mee kesken sen uhallakaan että se terkkari sitä mieltä oli ;)

Vierailija
44/122 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täältä osaa poiskaan olla ;)

Katrille pikaista paranemista ja toivottavasti pissinäyte on tuottoisa :)

Luumis:peukut pystyssä!!!

Lauris:ihme terkka teillä!!!Mulla oli kerran vähän saman tyylinen,onneks se lopetti niin,ettei tarvinnu asioida sen kanssa pitkään.Mutta siis huomautteli myös painosta enemmän kuin kerran per käynti ja puhu muutenki ihan pehmeitä.Sit kaiken huipuks oli merkinnyt mulle nla korttiin oikein punaisella ja isoilla kirjaimilla SAGA+.Tätä sit alkoivat polilla kysellä,kun on kuulemma jotain,mikä aiheuttaa toimenpiteitä synnytyksessä.Ja multa ei ollut edes sellaista testiä tehty,saati,että olis ollut positiivinen!Kaikkia niitä pääsee tollasiin hommiin...

Sari(hiukan jo eto-olo nostaa päätään...rv 4+6)

Vierailija
45/122 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

neronja: ei, en aio käyttää ehkäisyä, kun en ovuloi luomuna, enkä pelkillä clomeillakaan, joten ei " pelkoa" luomuplussasta kun ei tule munasolujakaan..

pömppö: lääkkeisiin mulla kului noin 250-300e/kierto. käytössä oli siis clomifen, menopur, pregnyl, lugesteron ja metforem. noista clomit ja luget ei ole kelakorvattavia.

siittiöt on meillä erittäin hyvät, ongelma meillä on mun pco, ja pelkillä clomifeneilla ei enää ovista saada aikaiseksi. sillä saatiin aiemmin 3 raskautta, jotka meni kesken, ja vielä neljäs, jonka 1v6kk tulos vetelee päikkäreitä makkarissa.

julkisella puolella inseminaatio-hoito maksaa 22e/ käynti, eli polimaksun.

itse toimenpiteestä menee kaksi polimaksua, kun miehesi siittiöitäkin käsitellään.

mulla on ollut kaksi follikkeliultraa+inssi, eli 88e /kierto.

yksityisen hintoja löytyy esim www.in-tiimi.fi

inseminaationhan voi tehdä luomukiertoonkin, jos oviksessa ei ole ihmeitä, tai vain clomeillakin, jos ne toimii.

Vierailija
46/122 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa täällä kaikenlaista tapahtunut. Ensinnäkin onnittelut Sartsulle. Voi vitsit...ne oireet oli sitten sitä itseään, niin kuin vähän epäilitkin. Paljon onnea ja turvallista yhteist matkaa Sinulle ja pikkuiselle salamatkustajalle. =)

Katrin puolesta kans edelleen täällä ihmettelen, että on tosiaan kyllä ihmeellistä touhua sielä teidän neuvolassa...että tosiaan pitääköhän sitä sitten kotona synnyttääkin tuolla menolla. Toivotaan, että siitä pissanäytteestä nyt se iloinen vahvistus tulisi ja pääsisit vaikkapa jo ultraan vilkuilemaan sitä pikkuista. Ihanaa! *täällä hän jo puolestasi iloitsee*

Laurisko se oli sitä törkeetä kohtelua saanut th:ltä. =( Kurjaa, että tuollaisia " pallopäitä" löytyy hoitoalalta ja varsinkin vielä sellaisesta paikasta, jossa pitäisi saada lämmintä ja hyvää kohtelua. Moni on vielä muutenkin niin herkässä tilassa odottaessaan. Toivottavasti nyt uusi th on paljon mukavampi. Toivomme, että pikkuisella kaikki ok.

Luumis se vielä jännäilee...apua. Toivottavasti iloisia uutisia on tulossa. Tulehan kertomaan.

Masunasukin pääsee kohta jänskäilemään. Toivotaan, että tämä kierto olisi nyt heti tuottanut tulosta. bdbdbdbdbd ;-)

ON: Ja mitäs tänne...täti tuli ja meni rytinällä...vilahdus vaan kävi. Mutta sen verran runsaanlainen, ettei jäänyt epäselvää, että onko menkat vaiko eikö. Viikko sitten tiistaina alkoi taas se pieni tiputteluvuot ja sittenhän se homma levis käsiin tietysti just jouluaattona. =( Mun joulumieltäni sen en antanut pilata, mutta siltä osin tosin oli kurja olo, että täti toi KARMEET menkkakivut tullessaan ja ihan kaksin kerroin menin melkein koko päivän ja jouduin ihan jopa lepäilemään soffalla. Onneksi mies oli lähellä ja muutenkin läheiset ihmiset ja meillä oli oikein ihana joulu. Olishan se ollut kiva päästä edes vähän jännäämään, mutta toisaalta parempi näin kun se, että täti olis tullut joka tapauksessa, mutta paljon myöhässä. Nyt ollaan päästy jo uuden kierron alkuun ja toivottavasti uusi vuosi tuo myös uudet kujeet...ja toivon mukaan myös sen pienen nyytin. =)

titi kp5/28-31 (jos tiputtelua ei nyt sitten oteta huomioon)

P.S. Mä en nyt sit muutenkaan tiedä, että pitääkö alkaa soitella tuon tiputteluvuodon vuoksi lääkäriin. Itse menkathan ei kestänyt kun 2pv, mutta tiputteluvuotoa tuli sitä ennen 4pv. Koita tässä nyt sit mettästää sitä ovista...enkä siihen tikutukseen haluaisi lähteä.... =/

Vierailija
47/122 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi taas tonne edelliseen viestiin noita välilyöntejä ja tuli paljon viestin loppuun tyhjää. Koitan parantaa tapana ja hillitä tuon " Enter-sormeni" ;-)

titi

Vierailija
48/122 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tultiin reissusta, ja pääsin nyt vihdoin koneellekin kaikkien laukkujen purkutöiden ym. jälkeen (käsittämätön tuo pyykin määrä, kun on muutaman päivän tien päällä ja muitten nurkissa. Tuntuu, että vaatteita menee tuplaten norm. oloihin?)

Sartsu: onnea, ihanaa! Toivottavasti kaikki sujuu nyt hyvin.

Katri: Luulisi, että tilanne alkaa nyt pikkuhiljaa selvitä. Meillä päin muuten myös tuo neuvolan tavoittaminen sikamaisen vaikeaa. Mutta kohtahan sulla on jo se ultrakin, jos ja kun pissanäyte tuo kaivatun vahvistuksen - sitä odotellessa!

Lauris: järkkyä kohtelua terkalta. Kiva, kun saa verorahoilleen vastinetta...

Luumis: onpa sinullakin jännät paikat. Kerro sitten heti!

Vieläköhän oli muita, joille piti sanoa jotakin...Siinä taisivat olla päällimmäiset. Iso pino luettavaa olikin kertynyt pyhien ja alkuviikon aikana...kuin jännäriä lukisi!

Oma napa on sellaisessa tilassa, että ei tiedä mitä tässä nyt ajattelisi...Testasin tänään ihan piruuttani, kun tuo uusivuosi tulossa ja vieraita ollaan kutsuttu. Minullahan siis keskenmenosta viitisen viikkoa, eikä olla käytetty ehkäisyä kun kerran lääkärin mukaan siihen ei ollut tarvetta (täälläkin sitä ihmeteltiin, ja kieltämättä tuntui minustakin oudolta. No, ei sitten kuitenkaan tehty mitään ehkäisyn eteen, kun ajattelin uskoa lääkäriä).

Ja niin se vain on, haahuliinit, että meikäläisellä näytti testi taas haaleeta plussaa. Ja yhtään en osaa riemuita. Kyynisiä ajatuksia tulee päähän kymmenittäin: miksi ei ehkäisty? Tuskin se on edes kiinnittynyt? Mistäs tässä nyt sitten tietää, että miten vahvaa plussaa

pitäisi näyttää ja millä viikolla mahdollisesti mennään...

Soitin neuvolaan, ja meinasivat, että kyllä se ainakin uusi raskaus (tai sen yritys), kun minulla hcg-arvot olivat nollilla jo aika pian silloin km:n jälkeen. Eli testi ei näytä plussaa, kun kerran edellisen yrityksen hcg:t jo nollaantuneet. Ja viikkojakaan ei voi olla kuin se 4 tai korkeintaan 4+, kun edellisen km:n ajankohtaa katsoo, nlasta sanottiin.

Aika näyttää. Kai tässä pitää alkaa nyt sitten taas testailemaan ja tutkimaan viivojen vahvistumista...Siihen homma viimeksikin tyssäsi. Aavistin pahaa, kun eivät vahventuneet ja oikeassa olinkin.

Mutta nyt menen nukkumaan ja koetan laittaa seuraaviksi viikoiksi aivot narikkaan. Kai tämäkin tilanne joskus selkiytyy...Nlasta lupasivat järkätä ultra-ajan tammikuun loppuun, ja siitä olen tietty kiitollinen (ellen sitten mene yksityiselle aiemmin jos aihetta vielä on. Jotenkin kuitenkin ajattelen, että nyt mennää muutama viikko taas oireettomana ja r-testejä kytäten, ja sitten päälle kunnon vuoto).

Älkää vaan laittako mua plussanneisiin...kiitos. Sorry piiiitkä ja omanapainen selostus.

kuonokas (peloissaan)

Vierailija
49/122 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niameylle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja kuonokkaalle onnittelut plussasta! Toivottavasti nyt pääset tässä raskaudessa onnelliseen loppuun asti!

ON: Eilen aamulla uteliaisuuttani mittasin aamulämmön ja koholla oli, mutta tänä aamuna oli sitten lähtenyt tulemaan jo alas, joten eiköhän se täti pyyhällä meille tänään tai huomenna. Ihmetyttää ne alamahajomottelut, mitä on ollut oviksesta lähtien. Täytynee asiaa ihmetellä ensi viikolla polilla, jos muistan.

Alennusmyynneistä löytyi eilen kaikkea kivaa. Ja onneksi kaikki ostokset oli ihan järkeviä, ei siis tullut tehtyä mitään turhia päähänpisto-ostoksia. Tosin oma toppapukuni (tai laskettelupuvun nimellä se kylläkin oli) ei ollut alennuksessa, mutta tuntui niin hyvältä päällä, etten mitenkään voinut olla ostamatta sitä. Tyttöjen piti saada Josefine-korut. Katsoiko kukaan sitä Jesus ja Josefine -sarjaa ennen joulua? Minusta se oli tosi hyvä, minä ja lapset katsoa tapitettiin sitä.

Nyt tyttöjä pukemaan, lähdemme mummolaan ja uimahalliin (toivottavasti täti pysyy ainakin sen aikaa poissa). Poika ei malta lähteä, kun serkkupojat on tuossa viereisessä toisessa mummolassa kylässä.

Mukavaa päivää kaikille haahuille!

Vierailija
50/122 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niamey: onnea ultranäkymistä! Ja kyllä mä Kuonokasta onnittelen yhtä lailla, se haamuhan voi vahvistua vaikka heti huomenna (tai jos maltat niin odota ylihuomiseen) :)

Luumis: joko testasit? Katri: jos sait näytteen vietyä, niin roiku siinä puhelimen päässä vaikka aamusta iltaan jotta saat tietää tuloksen! Ja jos raskautta ei ole, vaadi päästä samantien tutkimuksiin (teidän terkkari sanoisi varmaan taas että odotellaan...), koska eihän se ole normaalia, että on tuollaisia oireita ja eihän sulla tule menkatkaan normaalisti. Tsemppiä!

Maria: mites sun labratulokset, oliko lupaavia?

Neronja: jos yhtään voi arvailla, niin luulen että sulla on ollut tässä kierrossa kiinnittymisyritys. Mullahan oli jo ennen tätä kiertoa niitä " lupaavia jomotuksia" heti oviksen jälkeen, mutta ne hävisivät ja kolme päivää myöhemmin menkat alkoivat. Tässä kierrossa ne jomotukset jatkuu vieläkin :) Hassua, kun vasta kirjoittelin miten on puolioireeton olo ja eikös sitten eilen etonut ihan kunnolla. Joten en kyllä luovuta ihan vielä!

Titi: jos sulla se tiputteluvuoto jatkuu, niin kyllä mä lähtisin lääkärin luo sitä selvittämään. Tosin mulla oli tässä viimeisessä kierrossa kaksi päivää tiputtelua ennen kunnon vuotoa ja kuitenkin seuraavassa kierrossa tärppäsi.

Nyt rivakasti käsiksi töihin!

KK

Vierailija
51/122 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...T A A S näin!!!!

Ihan samaaa kaavaa menee.

Ensin ajattelin, etten kerro teille ollenkaan,e ttä mitä tuolla polireissulla selvis. Koska en nyt kaipaa mitään vakuutteluja siitä, että tämä vois onnistua!!! Sillä tiedän, ettei onnistu!!!!! 99% varma olen siitä!!!Please, uskokaan mua, ei mitään vakuutteluja siitä, että vois hyvin käydä!!

Anteeksi kun näin sanon, mutta kun se välillä " satuttaa" tai " nostattaa turhaa toivoa" kun yritätte kovasti tsempata. On hienoa, että tsemppaatte!!!Mutta nyt ei kannata siihen käyttää energiaa. Kunhan muuten vain lohdutatte. :)

Hyytymisvastaukset oli tulleet. Ei löytynyt mitään niistä. :( Jotenkin niin toivoin...mutta ei. En vaan huomannut kysyä, että vaikuttiko raskaus niihin tuloksiin. Toivottavasti muistan kahden viikon päästä kysyä, kun uudestaan menen. Niin, menen tosiaan kahden viikon päästä uudestaan. En sitten saanutkaan niitä tyhjennyspillereitä. Vähän jo alkoi harmittaa, kun en niitä viime viikolla jo ottanut, koska nyt tätä kärsimystä jatkuu taas pari viikkoa. Ja taas sit vasta homma saadaan päätökseen kolmannella käynnillä. Prkl.

Kohdussa näkyikin nyt syke ja alkio, joka vastas n. viikkoa 6+0, eli viikkoa LIIAN PIENI!!! hcg oli nousussa. Arvo nyt vähän päällee 11000 , mutta viime viikon arvo ollut kaiketi 6500 , joten oli VAIN tuplaantunut viikossa. Joten sekin jo kertoo paljon.

Prkl, miks nää aina menee näin pitkän kaavan mukaan. :( :( :(

Kyllä vi******aa suoraan sanottuna.

Moni muu olis varmaan iloinnut sykkeen löytymisestä.

-Porkkana rv jotain ?

Vierailija
52/122 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on nyt aamulla jo oltu töissä ja nyt onkin sitten iltapäivä sekä ilta vapaata. Ihanaa. Huomenna vasta yhteen töihin. =)

Kuonokas: Kyllä minäkin varovaisesti jo onnittelen sinua tuosta haamusta! Toivottavasti se siitä vain vahvenee ja pääset nauttimaan raskaudestasi. =) Tsemppiä!

Katri: Ihan tässä jännittää sinunkin puolesta... Joko olet saanut vastaukset???! Et arvaakaan kuinka paljon minua jännittää sinun puolesta... Hih. =)

Neronja: Älä nyt vain vielä heitä kirvestä kaivoon.. Eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu. =) Vai mitä...?!

Titi: Luin tuossa että sinullakin ollut tuota tiputtelu/tuhruvuotoa ennen kuin kunnon vuoto alkaa.. Minulla myös sama juttu, edellinenkin kierto pari päivää tuhru-/tiputteluvuotoa ja sitten kolme päivää kunnon vuoto ja se siitä tädin vierailusta.

Porkkana: Kyllä sinua nyt " koitellaan" ja rankemman kerran. Sinä itse tunnet oman kehosi parhaiten.. Sen takia me kaikki muut sinua tsempataan koska olet meidän ihana haahusisko. =) Toivon sydämeni pohjasta, että asiat menisivät hyvin.. Voimia sinulle lähetän roppakaupalla!!!!

Oma napa: kp 7/28-31 Mitään ihmeellistä ei kuulu omaan napaan. Tässä kovasti koitan olla " stressaamatta" oviksen bongailun suhteen, jos vaikka tulis tärppi sillä konstin.. On minulla kyllä nuo ovistikut tuolla kaapissa kuitenkin.

Vuoden viimeiset päivät alkavat käymään vähiin.. Mitähän uusi vuosi tuo tullessaan...?! Toivottavasti kaikille oikein paljon plussia.. =)

Mukavaa päivän jatkoa! =)

Kaksonen76

Vierailija
53/122 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prkl.... sanon minäkin. Ottaa päähän niin tuhottomasti. Mies vei näytteen aamulla sinne labraan kun ei musta ollut sitä viemään. Jalat vieläkin ihan hyytelönä, hyvä kun pystyssä edes pysyn...

Kävin tuossa aamulla nukkumaan, kun taas kerran väsytti niin paljon huonosti nukutun yön jälkeen. Heräsin 12.55 ja johan tuli kiire soittaa neuvolaan. Siellähän se soittoaika päättyy klo 13. No, sain (ihme kyllä) sen terkkarin heti kiinni. Sanoi, että tulos on selkeä nega, ei epäilystäkään. #%&#¤&#

Se terkkari kyseli sitten kaikenlaista ja että onko ollu vuotoja tai mitään. Eikä siellä kohdussakaan taas mitään näkynyt.... täysin tyhjä eli ei jatkotoimenpiteitä ja taas odotellaan niitä menkkoja alkavaksi. Keskenmenoa siis epäili. Ja nyt kun tarkemmin ajattelen, niin ei ole kyllä niitä oireitakaan juuri ollu enää muutamana päivänä. En vain ole kiinnittäny siihen huomiota tältä sairastumiseltani.

Ei tule sitten heinävauvaa meille... Ehkä se surukin taas jossain vaiheessa nostaa päätään, mutta tällä hetkellä lähinnä vain raivostuttaa.

Sori, taas tuli omanapainen viesti, mutta ei tässä jaksa vielä niin kauaa istua että tulisi kommentoitua. Mutta sitten kun olen terveempi....

Vierailija
54/122 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuntuu jo valoisammalta...oikein äsken " nolotti" tuo epätoivon syövereissä kirjoittamani eilinen viesti - ei kai sitä pitäisi noin ruikuttaa kun kerran plussan saa tikkuun. Tässä vaan ei osaa tuuletellakaan, mutta nyt suhtautuminen jo ehkä rennompaa. Mitään kun en kuitenkaan voi tehdä, niin se on vain odotettava.

Katri: Voi surku. Tuntuu pahalta puolestasi, varmasti pettynyt/hämmentynyt olo...Koeta parannella itsesi fyysisesti, varmaan heikotus vielä maksimoi kaikkia murheita. Virtuaalihali täältä!

Porkkana: Ymmärrän epätoivosi. Muussa tilanteessa sykkeen löytyminen nostaisi riemun kattoon ihan varmasti, mutta jos huoli painaa...tiedät ja tunnet taatusti oman kehosi, kuten joku tuolla jo aiemmin sanoikin. Toivottavasti tilanteesi selviää pian.

Kerttukasperi (ja muutkin): Minun piti vielä udella, kun muistan nuo sinun kokemuksesi " heikoista plussista" , että vahvistuiko sinulla silloin se viiva lainkaan vain vähän viikon edetessä? Entä miten nyt tällä kertaa?

Kiinnostaa vaan, sillä - kuten oikein veikkasit - testasin heti tänään uudelleen...nyt viiva ei oikeastaan tummempi, mutta jotenkin paksumpi. Siis että sellainen tasavahva paksuudeltaan kontrollin kanssa, kun edellisellä kerralla pysyivät sellaisina ohkaisina. Toiv. ymmärrät, mitä tarkoitan...?

No, viikonvaihteessa testaan ehkä vielä kerran, mutta siihen rumbaan kuin viimeksi en ryhdy...järjetöntä kyttäystä.

Oireitahan mulla ei ole.

Luumis: Huhuu...mikä on tilanteesi?

Niamey: unohdin ihan eilen hehkuttaa ultrakuulumisiasi, vaikka tosiaan piti. Hyvältä näyttää ja kuulostaa!

Jaahans, esikko kutsuu.Se on sitten mentävä.

Talvipäivän jatkoa, haahut.

kuonokas,

joka yrittää taistella itsensä kanssa ja pitää näpit erossa uudenvuoden sipseistä ym. muista herkuista. Hyvä, että farkut mahtuivat tänään jalkaan, kun suklaata tullut vedettyä viikon verran. Huokaus.

Vierailija
55/122 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, Porkkana ja Katri! :( Kumpa olisi kummallakin ollut ihan selkeä tilanne, ettei tarvitsisi ihmetellä ja odotella oman kropan temppuja.

Porkkana: Toivottavasti piinasi päättyy pian taikka sitten loppuisi huonoenteiset oireet ja vaavinalku pysyisikin matkassa!

Katri: Kävitkö myös ultrassa? Sinuna vaatisin nyt lähetteen gynelle, jos kerran kierto venyy noin pitkäksi ja on ollut raskausoireita jne. Saisit edes keltarauhashormonikuusin, että saisit menkat alkamaan ja voisit aloittaa puhtaalta pöydältä. Minkälainen kierto sinulla normaalisti on? Ehkä hyötyisit 3-6kk Terolut-kuurista tms. Lohtuhali!

Ennis: Kiitos vastauksestasi! Kovinpa on hintavia nuo hoidot :( Mekään ei olla edes missään jonossa julkiselle, vaan olen käynyt aina yksityisellä. Mies kyllä sanoi olevansa valmis hoitoihin, jos tilanne sen vaatii, mutta itsestäni en ole niin varma... Mutta katsellaan ja odotellaan!

).( Ei tullut tänäänkään lh-plussaa, mutta selkeästi oli kuitenkin viiva vahvistunut eiliseen nähden. Huomenna kai plussa tulee, jos vanhaa kaavaa noudattaa.

Sitten " hieman" intiimimpi kysymys... Saatteko aina/usein orgasmin yhdynnässä? Minä en, itseasiassa todella harvoin, ja olen miettinyt sitäkin, että pääseekö ne simpat sitten kohtuun asti taikka pidemmällekään ilman niitä kohdun aiheuttamia " imaisuja" ??? Vaikka aina pötköttelenkin seksin jälkeen pitkään paikoillani, niin silti aina tuntuu kuin kaikki valuisi pois...

Mutta nyt hetkeksi katsomaan elokuvaa ja sitten väsäämään välipalaa tytölle! Tänään pitäisi käydä ostamassa hänelle harjoitusluistimet ja mennä kokeilemaan jäälle niitä!!!

Päivän jatkoja!

Vierailija
56/122 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis piti kirjoittamani noista " heikoista plussista" :

vahvistuiko sinulla silloin se viiva lainkaan VAI vain vähän viikon edetessä? Entä miten nyt tällä kertaa?

Nakkisormi-kuonokas

Vierailija
57/122 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana: no voi hemmetti. Toisaalta kiva (ihanaa) että syke löytyi, mutta toisaalta kurjaa, että näin on, kun sitähän sinä et toivonut. Paljon voimia sinulle. Toivon tietysti, että ihmeitä tapahtuu eikä maailma olisi niin epäoikeuden mukainen ja julma!

Onnea sartsu, näinkin jo sinut ex-haahuilemassa ;)

Neronja: bdbdbd :-)

Katri: voi, että kummallista...Pahoittelut sinulle. Pistä terkkarin täti koville. Soita vaikka ei ole soittoaika. Niin minä olen tehnyt ja jos niillä ei ole asiakasta, niin kyllä ne vastaa. Toiv. joku syy löytyy.

Vierailija
58/122 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuli ultrattuakin ja ihan tyhjä kohtu siellä näkyi. Lääkäri ei katsonut kuitenkaan aiheelliseksi määrätä pillereitä, sillä kesälläkin menkat alkoivat sitten itsestään ja kiertokin oli ihan säännöllinen.

Mutta tietysti ei nyt mitenkään loputtomiin odoteta menkkojen alkamista, lääkärikin sanoi, että kannattaa nyt ainakin siihen odotella mihin kesälläkin meni ennenkuin alkoivat. Ja koska tosiaan oli kiertokin ihan säännöllinen ennenkuin nyt sitten loppuivat tuon raskauden takia.

Vierailija
59/122 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida homma loppuun itse :) Koska kohdunsuu avautuu orgasmissa. Nostaa ainakin mahiksia. Tää pupuilu pisti välillä täälläkin tökkimään ja ei aina tullut. Ei se ainakaan mahd. huononna ;)

Vierailija
60/122 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tosiaan kävin sen neuvolasoiton jälkeen lääkärissä. Eikä neuvolaan pysty soittamaan sen soittoajan ulkopuolella. Jos soittaa suoraan numeroon, niin puhelut siirtyy vaihteeseen ja jos vaihteesta kysyy, niin sanotaan puhelinaika ja että soita silloin. Ei siinä paljoa mitkään sanomiset auta. Näin vain on täällä.

Mutta kuten sanottu, niin lääkärissä käyty ja kohtu ultrattu. Ei toistaiseksi mitään muuta kuin odottelua että ne menkat alkaa.

Kiitos kaikille pahoitteluista. Ne sentään hieman virkistävät ahdistunutta mieltäni. =)