Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1kk vauva sai anopilta lahjaksi tuttelia!!!

Vierailija
25.12.2005 |

Oli ostanut oikein 4 laatikkoa! - vi4u44aa niin etten keksi muuta kuin tänne kirjoittaa. Vauva on tietysti täysimetyksellä ja tulee toivottavasti olemaan sen suositellun 6kk. Tuttelia lahjaksi ja toisen ensimmäinen joulu - eikö mitään muuta keksinyt? Muutenkin kyselee kovasti aina, että olenko jo opettanut tuttelin syönnin ja pullolle?????

Olipa kiva lahja. Mieskin olisi jo tänä aamuna halunnut avata yhden vauvalle. SAnokaa mun miehelle että se ei oikeasti ole hyvä asia!

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

väen vängällä yrittää saada tuttelia juotettua vauvalle (tai jotain tähän tyyliin). Siis onko tämä nyt vielä siitä lahjasta, vai onko anoppi

todella yrittänyt ilman lupaa juottaa vauvalle ostamaansa korviketta.

Ap kovasti kiittelee kaikkia, jotka ovat samaa mieltä. Jos olet

päättänyt, että anopin lahja on syvältä, niin mitä siitä enää

täällä keskustelet, vai pystytkö rehellisesti ajattelemaan, että sinun

asenteessasi olisi mahdollisesti myöskin parannettavaa.

Ja turha tehdä tästä mitään imetyskeskustelua, sillä ainakin itse olen ehdottomasti imetyksen kannalla, mutta suhtautumisellasi tuohon lahjaan ei ole mitään tekemistä sen kanssa.

Vierailija
62/70 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatura mikä lehmä, yrittää ihan selvästi tapaa meidät tukkimalla meidän verisuonet....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei olis tullu mieleenkään loukkaantua tai ottaa sitä silleen pahalla, et se olis ollut loukkaus mun imetystä vastaan. Pulloja tuli käytettyä aika paljonkin myöhemmin!

Vierailija
64/70 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Imetys kunniaan, ei mitää kiinteetä ruokaa ees. Sinäkö tiedät lapsen ruokinnasta? Meinasitko et pelkkä tissi riittää liikkuvalle puolivuotiaalle ravinnoksi? huhuhuhuhuhuhu!

Vierailija
65/70 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilta toisilta voi odottaa samaa ajatuksen jouksua kuin mitä itsellä on. Anoppi tarkoitti varmasti vain hyvää! Minä ottaisin lahjan hiljaa mielessäni vitsinä. Miksi pilaisin oman joulutunnelmani anopin lahjan takia!?

Paas puuro tuleen!!

Vierailija
66/70 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla melko hankala ihminen. Toivottavasti et tule ikinä olemaan minun työkaverini.

Vierailija
67/70 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaisit tuttelille ja pullolle jolloin hän saisi ukkosi houkuteltua viemään sille hoitoon!

Vierailija
68/70 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai noita miniöitä osaa miellyttää vaikka kuinka mutkalle vääntyisi

Vierailija
69/70 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tarvitsee, niin ostaa sitten. Itse imetin 6kk täysimetyksellä, nyt ollaan aloitettu kiinteitä maistellen (lapsi 6kk). Hyvin on kasvanut, painaa yli 9kg :) Neuvolastakin sanoivat, että maistellen voidaan edetä, eikä tarvitse ottaa stressiä syömisestä kun maito riittää niin hyvin. Nukkuu yöt läpeensä n. 10h heräämättä.

Ja kyllä, olen päässyt sen mitä on tarvinnut liikkumaan ilman vauvaa, voihan sen jättää hoitoon siksi aikaa. Syöttää vaan ennen kun lähtee hyvin, ja useamman tunnin voi olla poissa. Ja humputtelemaan ei ole tarvinnut mennä, lapsen elämän ensimmäiset 6kk menee niin nopeasti, ettei baariin ehdi edes kaivata. Kyllä sen verran luulisi kenen tahansa lapsen takia " uhrautuvan" .

Ei olla tarvittu purkkiakaan korviketta, lusikasta syö kuin olisi enemmänkin harjoiteltu. Imetystä jatketaan joten tuskin tulee edes tarvetta korvikkeelle.

Onnea ap:lle, anna vaan ne korvikkeet pois, voithan jättää muutaman purkin varoiksi kaappiin. Meilläkin on alusta asti ollut pari purkkia korviketta kaapissa, mutta siellä ovat edelleen...

Vierailija
70/70 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset