Miksi joidenkin ihmisten kanssa on heti niin helppo olla?
Tuntee vaikka heti jotain ihmeellistä rauhaa ja kiintymystä? Hiljaisuuskaan ei ole kiusallista. Sitten on näitä, että tuntee suorastaa kipua ja vihaa, vaikka tapaisi ensinmäisen kerran? Rakastuminen on asia vielä erikseen ja se voi olla jotain tuolta väliltä, jos ei jopa sitä vihaa?
Kommentit (9)
Hengenheimolaisuutta. Löytyy harvoin
Olet tuntenut hänet edellisessä elämässä. Alitajunta muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ja sit kun löytyy, sitä ei halua päästää käsistään.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia helppo olla -parisuhteet on rakastumisen ja alkuhuuman aikana? Mitkä piirteet ennakoi?
Mulla ainakin on vaan sellainen hyvin vahva tunne ja tieto, että tässä se nyt on. Toinen tuntee jo. Tietää mitä ajattelen sanomatta. Ei siis niin että tietää sanat mitä ajattelen vaan tietää ja tuntee mitä ajattelen. Mitä mä haluan. Kaikki on luonnollista, elämässä on tavallaan yhteinen rytmi, sama aalto, tavoissa ja eleissä on tuttuutta. Todella friikki tunne. Läheisyys on kuin jotain huumetta
Vierailija kirjoitti:
Tai turhankin usein. Lapsenikin ihmetellyt että miten ihmeessä mulla riittää tuttuja joka puolella Suomea. Onhan osa tuttujakin mutta suurin osa että en ole koskaan aiemmin nähnyt. Toiset vaan on tuttavallisia hengenheimolaisia.
Saattaa olla myös lahjakkaasti peilaava narsisti, jos tuollainen tunne tulee jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olet tuntenut hänet edellisessä elämässä. Alitajunta muistaa.
höpö höpö!!!
Millaisia helppo olla -parisuhteet on rakastumisen ja alkuhuuman aikana? Mitkä piirteet ennakoi?