Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa laihdutettua jos masennuslääkitys?

Vierailija
13.05.2011 |

Eli aamulääke Ixel ja iltalääke mirtazapin. Olen lihonut niin että vanhat kesävaatteet ei mene päälle ja ei ole varaa uusiin kun pitää lapsille ostaa vaatteita. =/

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeat asiat kuuluvat elämään. Ei niiden aikana tule turruttaa itseään.

Ei ne lääkkeet mitään auta - pilaavat vain ihmisen. Sekä fyysisen että henkisen! Samoin kuin ulkoinen olemus tuhoutuu menee myös pää.

Taistelkaa tyhmiä lääkäreitä ja teille määrättyjä lääkkeitä vastaan!

niin voisitko lukea vaikka mun kirjoituksia tuosta ylempää, olen kirjoittanut useamman viestin.

Mä olisin saattanut suhtautua ehkä jopa hieman aggressiivisesti tuommoiseen typerään kommenttiin, jos olisit tullut mulle sellaisen laukaisemaan, kun kärsin masennuksesta ja unettomuudesta.

Lääkkeiden avulla sain nukuttua ja ahdistus väheni. Se helpotti mun elämää huomattavasti.

Voit ihan rauhassa olla syömättä lääkkeitä, jos se sulle sopii, mutta ihan turha tulla pätemään tuollaisilla kommenteilla, jos ei ole kokemusta esim. pitkäaikaisesta ja vaikeasta unetto

Jos koet, että ilman lääkkeitä et pärjää niin sitten sinun on vain hyväksyttävä lääkkeiden ikävät sivuvaikutukset kuten painonnousu. Lääkkeillä on aina ikävät sivuvaikutuksensa. On vain valittava, haluatko nukkua ja lihoa vai haluatko pysyä mitoissani, laihtua ja kärsiä unettomuudesta.

Itse söin vuosia Venlafaxinia, Brintellixiä, sertraliinia, citalopraamia. Unettomuuteen Mirtazapinia, Ketipinoria, Agomelatiinia, Doxalia, Stellaa.

Ei kummoista apua mistään unettomuuteen, aluksi vaikutusta tulee, mutta käytön myötä vaikutus hiipuu ja olisi pitänyt lisätä ja lisätä annostusta. Mielialaankaan mielialalääkkeillä ei ratkaisua tullut, zombi hällä väliä olo vain.

Pakko oli vain syödä tabuja jaksaakseen käydä töissä ja lihoin 30 kiloa. 

Nyt en enää ole töissä. Lopetin kaikki mieliala ja unta antavat lääkkeet alkuvuonna. Panostan liikuntaan ja päivärytmiin. Jos en nuku ja valvon koko yön ei haittaa, koska ei tarvitse jaksaa mennä töihin. Luotan, että seuraavana yönä nukun edes vähän ja joskus saatan nukkua paremminkin. 

Paino on laskusuunnassa ja vaikea-asteinen masennus lievittynyt, ollen tällä hetkellä lievää tasoa. 

Vierailija
42/42 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää syödä vähemmän ja liikkua enemmän. Sen kummemmasta asiasta ei ole kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi