Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 v tyttö juo iltamaidon pullosta!

Vierailija
23.12.2005 |

Mitä haittaa siitä on? en raaskis ottaa pois kun on ainoa tapa rauhoittua. Hampaat kyllä pestään pullon jälkeen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani lopetti itse vellin juomisen pullosta. ikää oli silloin 3.8v. poika on kylläkin kehari. yritettiin lopettaa aikaisemmin, mutta raivarit oli aivan kauheat.

Vierailija
2/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullosta luopumista, se voi olla yllättävän helppoa. Meillä tontut vaan vei tuttipullot 2-vuotiaalta ja sen jälkeen on yötkin nukuttu heräämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaa nii laiska pesee pulloja ja varsinki niitä tutti osia, ettei meillä kukaan oo pullosta juonu mitään iltamaitoja. Tissistä jotai 10-11kk ikäsiks, ja sen jälkee mukista iltapalalla.

Vaan ei kai tosta nii suurta haittaakaan oo...? Mut outoo miusta.

Vierailija
4/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan vaan on itse päättänyt, että nyt loppui. Meillä lapset ollut vähän reilu 2-v, kun on luovuttu. Minusta 4-v on vanha juomaan pullosta. Tai ainakin tuntuu tosi hassulta ajatukselta. Vanhempi lapsi on nyt 4,5v.

Vierailija
5/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin pullolapsi vielä isona 3-4-vuotiaana. Hampaat kasvoi vinoon ja puhevika oli pitkään.

Vierailija
6/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat juo sitä...

Vierailija
7/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo silloin moni pulloa kummasteli... Pikkusisko lopetti jo 1.5vnä ja meni tosi kivuttomasti. 4v on kyllä tosi vanha juomaan pullosta! Luulisi, että haluaisi jo itsekin siitä luopua, meillä poika silloin reilu 2vnä oma-aloitteisesti luopui pullosta.

Vierailija
8/11 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että lapsi luopuu tavasta itse, kun on valmis. Tosilla tämä tapahtuu aiemmin ja toisilla myöhemmin.

NImimerkillä tuttia syöty 5v:ksi asti.

Vierailija
9/11 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

poju ottaa sänkyyn mukaan vesipullon ja onnellisena sitä siellä lutsuttaa ja nukahtaa se kainalossa...Ja päikkäreillekkin menee joskus maitopullon kanssa. Illalla en anna maitoa....

Vierailija
10/11 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusiskon seuraksi. Sen verran iso tuo nelivuotias on kuitenkin, että häpeää sitä vieraiden seurassa, joten silloin salaa itse tapansa. Luulen, että se on merkki siitä, että oppii pian tavan pois.

Vierailija
11/11 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten eiköhän tosta tavasta pian päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi