G: Lopetatko stringien käytön sitten, kun alat olla keski-ikäinen? :)
Kommentit (17)
Mutta sitten kun on selluliittinen pylly, niin lopetan.
Just tänään pengoin alusvaatelaatikkoni ja heitin surutta pois KAIKKI stringit. Voiko joku oikeasti sanoa että ne mukavat päällä???!!
Naisen esineellistämistä, näin kärjistettynä. Panehan miehesi käyttämään moisia naruja persposkien välikössä yötäpäivää, katsokaa miten suhtautuu.
Vierailija:
Just tänään pengoin alusvaatelaatikkoni ja heitin surutta pois KAIKKI stringit. Voiko joku oikeasti sanoa että ne mukavat päällä???!!
Naisen esineellistämistä, näin kärjistettynä. Panehan miehesi käyttämään moisia naruja persposkien välikössä yötäpäivää, katsokaa miten suhtautuu.
Eikä kunnon stringit hankaa, ei ainakaan mulla.
Galluppiin: tuskin lopetan, paitsi jos peppu niin leviää, että alkaa todella hankaamaan tms. mitä niiden nyt sitten sanotaan tekevänkin.
koska ne on jo VALMIIKSI siellä perse-vaossa, tavalliset menee kuiteskin sinne ja sitten pitää korjailla. :DD
Hyvännäköiset rintsikat ja stringit ihan arkikäyttöön.
Vierailija:
Tykkään käyttää, ja en tosiaan luopuisi näistä. Nyt keski-ikäisenäkään.
Käytin niitä teininä, en käytä enää. Olen 20-vuotias.
Huijasin, joskus käytän miehen mieliksi jos haluan yllättää seksikkäillä alusvaatteilla. Muuten suosin hipstereitä ja ihan tavallisen mallisia. Näin talvisin stringit ovat kovin kylmätkin, kiva mennä tuolla tuulessa käytännössä pelkät farkut takapuolen suojana...
En tajua miten joku niitä voi käyttää ollenkaan?! Nehän hiertää perseen verille ja on sama asia kuin ei olisi alkkareita ollenkaan! Ja tosiaan, kuinka moni mies suostuisi sellaisia käyttämään?
En lopeta. Ja aika erikoisia stringejä on jengi kokeillu, jos perse on verillä ja vaikka mitä niiden käytöstä :D
Aion käyttää viel ruumisarkussakin ;) Ei hierrä, ei purista, lämmittää räppänää ihan riittävästi :D
Ja todella mielenkiintoinen näkökulma, että ei miehetkää sellasii suostu pitää. Kuka nyt haluais, kattoo stringejä miehen päällä. Yäk :D
En mä haluu nähdä mun miestä missää helvetin hipstersseissäkää tai hameessa tai rintaliiveissä... :D :D :D
kun ne menivät pois muodista ja tilalle tuli miellyttävämpiä ja vähemmän peräaukkoa hiertäviä vaihtoehtoja, eli noin viisi vuotta sitten.
että onko tää joku vanha aihe, kun kieltämättä kalskahti tämänkaltainen aloitus wanhahtavalta, ja OLIHAN SE! Vuodelta _2005_!!! Ho hoo... :D
32
olen 29v ja lihonut niin paljon että on pakko pitää stringibreikki, kun ne hiertää niin pahasti. En viitti ostaa uusia/isompia koska aion vielä laihduttaa. Mulla tulee vielä stringi-aika :)