Huomannut somessa
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
kerro lisää
No esim mun hampaattomuus, aikoinaan vanhan miehen kanssa avioliitto, adoptio yms kiinnostaa.
Ryhdy vaikuttajaksi. Saatat jopa päätyä tahkomaan rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy vaikuttajaksi. Saatat jopa päätyä tahkomaan rahaa.
Niin. Täällä aina sanotaan, ettei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy vaikuttajaksi. Saatat jopa päätyä tahkomaan rahaa.
Niin. Täällä aina sanotaan, ettei kannata.
Voi se kannattakin. Et tiedä, jos et kokeile!
Mitä tuota vatkaat vuodesta toiseen?! Kokeilemalla se selviää. Mutta totuus on, että mies ei antaisi sun tehdä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuota vatkaat vuodesta toiseen?! Kokeilemalla se selviää. Mutta totuus on, että mies ei antaisi sun tehdä sitä.
Mitä sitten? Hän lähtee. Se on selvä.
No älä sitten tee missään tapauksessa mitään. Paitsi jossittele. Siihen sulla riittää kyvyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuota vatkaat vuodesta toiseen?! Kokeilemalla se selviää. Mutta totuus on, että mies ei antaisi sun tehdä sitä.
Mitä sitten? Hän lähtee. Se on selvä.
Tämmöstä tänään.
Mihin se mies lähtee omistamastaan talosta?
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy vaikuttajaksi. Saatat jopa päätyä tahkomaan rahaa.
Älä usuta ap:ta. Ei ole realistista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy vaikuttajaksi. Saatat jopa päätyä tahkomaan rahaa.
Älä usuta ap:ta. Ei ole realistista.
Miten niin?ap
Vierailija kirjoitti:
Mihin se mies lähtee omistamastaan talosta?
Eihän sillä ole avioehtoa.
Onko se sitten kiva, kun jotkut kommentoivat ilkeästi ja negatiivisesti kuten jo Facebookissa ja täälläkin tekevät? Ettet saakaan vain ja ainostaan kivoja ja positiivisia kommentteja. Kun joskus tulit tänne kertomaan, kuinka jotkut olivat kommentoineet Facebookissa ihmetellen? / ilkeillen? sitä sinun adoptiotasi. Kuinka paljon ja miksi on "pakko" avautua lähes kaikesta?
kerro lisää