Olin tehnyt isänpäivälahjaksi lahjaksi brownieita. Soitin äidille, että olen nyt tulossa tuomaan niitä,
hän sanoi että ei tarvitse tuoda, ja eikös x ja x (lasten nimet) tykkäisi mieluummin syödä niitä. Ja häntä väsyttää nyt muutenkin. Ei muuta kuin auton nokka takaisin kohti kotia. Isä laittoi viestiä jälkeenpäin, että oletteko tulossa, ja vastasin ettei nyt tulla kun äiti sanoi ettei tarvitse.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Miksi soitit äidillesi?
En saanut isää kiinni, kun hän oli juuri silloin auton ratissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaako?
Ei sinänsä, en mene minnekään väkisin. Toki isää olisi ollut kiva nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi soitit äidillesi?
Niin, isänpäivästähän nyt oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaako?
Ei sinänsä, en mene minnekään väkisin. Toki isää olisi ollut kiva nähdä.
Olisiko ollut väkisin menemistä, kun ei aivan suoraan kielletty menemästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi soitit äidillesi?
En saanut isää kiinni, kun hän oli juuri silloin auton ratissa.
Olisin laittanut tekstarin, että tulen silloin ja silloin. Mitä tuota äidiltäsi edes kyselet kun isänpäivästä kyse.
Sä siis soitit autosta ja käänsit nokan kohti kotia ja isä ei voinu vastata autosta. Isäsi on mallikuski. Tosin olisit voinu kysyä monelta isä on kotona. Mut sit taas olisit voinu kysyä jo vaikka edellispäivänä monelta sopii tulla käymään, että isä on kotona.
Onhan tuo äitisi käytös moitittavaa.
Marttyyrikruunua kiillottamassa 👑
Faktahan on se, että kaikki vanhemmat eivät tykkää äitien/isänpäivän juhlimisesta ja seremonioiden järjestämisestä. Tai eivät enää jaksa.
No nyt ymmärrän, miksi miehen sisko soittaa aina ensin anopille että sopiiko sille Matille (miehelleni), että mennään käymään. Anoppi sitten soittelee meille. Onko tää joku karjalainen tapa?
Olisin mennyt ja sanonut, että tulin juhlimaan issä. Äidistä viis.
Ehkä tässä tapauksessa kiltteytesi äitiäsi kohtaan ei ollut oikeudenmukaista isääsi kohtaan, joka sinua jo odotti. Ne browniet olisit voinut antaa vaikka takki päällä ovelta, onnitella isää ja lähteä muutamassa minuutissa pois. Äiti olisi saanut rauhassa olla väsynyt, koska pari minuuttia ei ole paljon vaadittu.
Mutta jos et itsekään ollut innostunut on helppo syyttää muita?
Ap varmaan yleensä menee vanhemmilleen ja odottaa täyskestitystä ja lapset riehuvat ja sotkevat paikat. Siksi hänen äitinsä ei nyt jaksanut ap:n perheen vierailua. Ihan ymmärrettävää. AP kuvitteli olevansa kovinkin epäitsekäs kun vie samalla muutaman brownien, varmaan jostain kaupan valmistaikinasta tehtyjä, mutta oikeasti oli vain menossa sinne valmiiseen pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Sä siis soitit autosta ja käänsit nokan kohti kotia ja isä ei voinu vastata autosta. Isäsi on mallikuski. Tosin olisit voinu kysyä monelta isä on kotona. Mut sit taas olisit voinu kysyä jo vaikka edellispäivänä monelta sopii tulla käymään, että isä on kotona.
Kyllä mää voin puhua autossa puhelimeen ja olla mallikuski - puhelin on bluetooth yhteydessä.
onko noi brauniet siis suklaakeksejä?
Äitisi ei varmaan vain jaksanut sinua ja lapsiasi. Oletteko kovinkin vaativia kyläilijöitä?
Tuollaisia äitejä on. Mun äitini vihasi mua ja teki kaiken kiusan. Kaikki muuttui, kun olin 42v ja äiti kuoli. Nyt voi jutella isän kanssa ja mennä kylään koska haluaa. Tsemppiä ap.lle.
Miksi soitit äidillesi?