Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*/\*Truplasiskot torstaina*/\*

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

En ehdi nyt valitettavasti kuin silmäillä pinoa.

Toivotan kaikille ihanaa, rauhallista, ruokaisaa, leppoisaa ja myös lahjakasta Joulua!

Onnea Katzulle valmistumisesta ja Talvikki on edelleen ajatuksissa.

Käyn itse täällä varmasti joka päivä, mutta tänään on aika pula :(

Ps. Jotain ruskeaa on täällä liikkeellä... Onko se A kiinnittymis hässäköitä? B Täti? C Ovis? D jotain ihan muuta?

Vierailija
22/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Nifkin[/b]: Pitkävetona veikkaan A:n tai B:n puolesta :) Toivon tietty et se olis kiinnittymishässäkkää bd bd bd bd mut mulla on täti joskus ilmoitellu tulostaan noin:/ Mut joo kyllä se on nyt kuule kiinnittymishäsminkiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NINNU: 11 kirjainta... Tunnetko sieltä paljonkin porukkaa? Mä en juuri, kun en ole koskaan itse siellä asunut. Joitakin yksittäisiä henkilöitä. Sisko (17v.) asuu vielä kotona.

KATZU: Missä ja kuinka kauan olet töissä nyt valmistumisen jälkeen? Ja onneksi olkoon!!! Mä tulen sit perässä;)

MIITSU: Mä nukun eri huoneessa ja korvatulpat korvissa, kun on hoitolapsi yökylässä;) Mies nukkuu niiden kanssa.

MIRULII: Mä olen junaillut, että nyt kantsis tulla raskaaksi, koska olet tammi-helmikuussa äitipolilla harjoittelussa... Sais ilmaisen ultran;)

Mitähän muuta mun piti sanoa...

Vierailija
24/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sit joku kirotun lentsu tulossa kyläileen, nenää kutittaa ja lämpö on siinä tasan 37. Eli voimat pois. :/ Päivällä olin äitin kanssa jouluostoksilla, enkä löytänyt kun YHDEN lahjan. 3 siis vielä odottaa jossain kaupan hyllyllä.Aina näin, kaikki viime tipassa. Sit oonkin nukkunu ihan pökkyrässä tuolla sohvalla niin että poski on ihan rutussa...

Täytyy toivoa että huomiseen paranee olo ja tuun sit lukemaan teidän juttuja taas..

[color=red]Oikein hyvää joulua kaikille tasapuolisesti, nauttikaahan läheisistänne ja ennen kaikkea rauhasta!

Vierailija
25/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette usko mitä tapahtui!

Menin Nean kanssa kauppaan kun Poriin tulin Raumalta ja tulin kaupasta, laitoin Nean turvaistuimeen kiinni, heitin avaimet etupenkille... loput voitte arvata!

paukautin oven kiinni ja kuskin puolelle mennessä ovi ei auennut!! Mikään ovi ei auennut ja mulla lapset sisällä avaimien kanssa

Iso paniikki ja juoksin kauppaan soittamaan poliiseille.

Nea muuttui tietty hysteeriseksi ja vauva jatkoi uniaan.

Poliisit tulivat ja varoittivat heti että kun on niin uutta vuosimallia että katsotaan miten käy.

Ensin väänsivät rautalangan(sellasen paksun) ikkunan raosta sisään ja yrittivät painaa nappeja--> ei auennut.

Kahvasta yrittivät vääntää, ei auennut.

Takaluukun avaajaan eivät ylettyneet ja tässä vaiheessa minäkin aloin olla paniikissa. Nea raukka huusi autossa " ÄITIII!! MITÄ SETÄ TEKEE AUTOLLE?! ÄITII TUU TÄNNE!" Ja itkuhan siinä mullekin tuli.

tunnin yrittämisen jälkeen poliisit alkoivat luopua toivosta saada lapsia autoa hajoittamatta, kunnes toinen kysyi onko avaimessa nappeja.

ON!

Ja avain oli hanttimiehen puoleisella penkillä!

Raudan avulla kaivoivat avaimen esiin ja olisin voinu pussata molemmat lainvartijat puhki kun 15 min avaimen löytymisestä/esiinkaivuusta kuului ihana naks, ja valot syttyivät!

pahoittelivat yhtä pientä naarmua, koitin siinä sitten onnesta itkien sopertaa ettei sillä tosiaan ole väliä!!

Ette tiedä miten pelästyin tuon aikana, kauheeta!!

Poliisit iloisesti hymyillen toivottivat hyvää joulua ja sanoivat että on aina hienoa kun saadaan lapset ulos ja auto pysymään ehjänä

Koko operaation ja Nean tunnin huudon aikana Minja vaan nukkui onnellisen tietämättömänä äitinsä hädästä.

edelleen tärisevänä täällä.. :' ( Mutta onneks loppu hyvin kaikki hyvin!

Enpä unohda avaimia toiste..!!!!!!!!!!!!!!!!!!

T:Neiti21

Vierailija
26/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Olipas Neidillä melkoinen tilanne, onneksi kaikki hyvin kuitenkin!! Ja mukulat oli kuitenkin näköetäisyydellä koko hässäkän ajan: melkoinen paniikki Nealla ja melkoiset unenlahjat Minjalla kyllä :)

kaverilla kävi kerran tilanne että meni postia hakemaan (omakotitalo) ja ovi menikin lukkoon... Kävi lainaamassa naapurin auton ja miehen työpaikalta kotiavaimen... Vähän oli paniikkia kun tyttö 1v yksin kotona--->pääs kotii niin neiti tuijotti lastenohjelmia videoilta, samassa paikassa mihin oli jääny puol tuntia aiemmin....

Nifkin: veikataan a tai b... toivotaan et kiinnittymishässäköitä....

Katzu: Onnea valmistuneelle!!!!

Axe: toi oiskin hyvä jos oisit harjottelussa ja raskaana... istuisit varmaan koko harjoittelun ultravehkeen kanssa... mä ainakaan en malttais pysyä kaukana siitä vehkeestä... Joskus muuten luin lehdestä et oliko se Tom Cruise joka oli ostanu ultralaitteet kotiin...

Mariposa: voisin ottaa ens viikolla jotain flunssasäteitä: ei yhtään huvittais mennä uudeksvuoddeks töihin... mulla viel 4 yövuoroa!! Mutta koitahan sie päästä terveiden kirjoihin !!

Kävin lenkilläkin jo ja mies vaan värkkää tallilla kaverin autoa :( soittelin jo että mulla nälkä tehdäänkö lämpösiä voileipiä, niin sanoi että voitas käydä ilta-ajelulla paikallisella abc:llä pizzalla... kuulostaa nimittäin viel paremmalle!!!

jatkan surffausta netissä....

Vierailija
27/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas vaan hyvä että auton ovet kuiten saatiin auki ilman että piti koko pirssiä hajottaa. Nea rassukka, varmana ihan ihmeissään et mitä nyt tapahtuu..

Mun äitille kävi pari vuotta sitten nii et oli autoa tankkaamassa ja koirat oli autossa. No nehän ei oo siellä mitenkään kiinni ja nuorempi hyppii ja pomppii mihin sattuu, että näkee mahdolliset mörköt jotka vaanii ja lähestyy autoa. ;) No, onneton koira olikin sitten hypännyt sen nappulan päälle ja ovi lukkoon. Noh, äiti oli eka kysyny huoltoaseman miehiltä apua, eivät osanneet tehdä mitään, sit soitti poliiseille, ei ollu apua niistäkään. Sit oli joku huoltoaseman toinen asiakas sanonu yhden miehen nimen (itseasiassa oli isän ent. tyäkaveri, autoalalla) ja äiti oli sit sille soittanu. Se mies oli ollu lenkillä mut tullu jo 10 min kuluttua ja murtautunu autoon.=) Oli onneks tuttu automerkki, kun oli niitä ikänsä huoltanu ja korjannu. Sen jälkeen ei ole äiti enkä sen puoleen minäkään jättäny avaimia autoon hetkeksikään. Niin sitä oppii. ;)

MIITSU: Laitan flunssa-siemeniä tulemaan postissa ettei sun tarvii tosiaan uutena vuonna töihin mennä. ;)

Nyt koitan mennä nukkuun.. Meinaa kai stressata tämä joulu vaikka ei meidän tarvii kun mennä valmiisiin pöytiin.:)

Vierailija
28/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikein ihanaa joulua kaikille!

Itsellä on niin suuri stressi/harmitus päällä, että en viitsi mokomilla jutuilla teidän muiden joulua pilata. Yritän vaan taistella etten pilais joulua täällä kotona mammalta ja papalta ja lapsilta. Siihen nuo viimiset voimat sitten meneekin. Vauvan ripuli vaan pahenee ja toisella kädellä pesen peppua ja toisella valmistelen hullun kiilto silmissä jouluruokia. Onneks huomenna on 10kk neuvola joten saa tätsä tarkistaa pienen voinnin samalla.

Huoh, no alotinpa valituksen vaikka päätin siltä teidät säästää.

Lopetan kuitenkin lyhyeen.

Nifkinille onnittelut valmistumisen johdosta! =)

Vierailija
29/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katzulle onnittelut! Suothan anteeksi sekoiluni. Tajusin samalla kun kirjotin, että jokin ei täsmää, mutta ehtipä lähteä..

Nyt häviän säheltämästä enempää!

Vierailija
30/30 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red] [size=6] ♥ ♥ [/color] [/size] [color=orange] [size=5] Katzulle ISOT onnittelut valmistumisesta! [/size] [/color] [color=red] [size=6] ♥ ♥ [/color] [/size]