Bojan/Damon shippiketju
Täällä voi shipata ja spekuloida Bojanin ja Damonin välejä.
Kommentit (22)
uuh miks kukaan ei täällä juttele mitään heidän kuumista väleistään
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki tietää, että B ja K kuuluu yhteen 😍
en ole ikinä ymmärtänyt tuon Damonin perään kuolaamista
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen perään on kuolannut?
damon baker nimi ei sano mulle mitään.
bojanin tiedän, se on kärtsärin viisubestis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen perään on kuolannut?
Ei kukaan 😂
Aloittaja tässä hei. Tämä keskustelualue on tarkoitettu Damon/Bojan shippauksen ja suhdespekuloinnin lisäksi heidän ystävyyden fiilistelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tässä hei. Tämä keskustelualue on tarkoitettu Damon/Bojan shippauksen ja suhdespekuloinnin lisäksi heidän ystävyyden fiilistelyyn.
Mutta entä jos fiilistely ei kiinnosta? Heidän välillään ei ole mitään kemiaa, ei ole mitään fiilisteltävääkään. Ärsyttää kun B ansaitsisi parempaa.
Ketä nämä on? Siis joku poika ja Matt Damon?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa että shippaatko aloittaja heitä itse tai fiilistelet ystävyyttä? Vai loit tän muita varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta entä jos fiilistely ei kiinnosta? Heidän välillään ei ole mitään kemiaa, ei ole mitään fiilisteltävääkään. Ärsyttää kun B ansaitsisi parempaa.
No sit tää ei varmaan ole sun ketju. Voit tehdä erikseen Damonin mollausketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki tietää, että B ja K kuuluu yhteen 😍
Tää nyt on niin menneen talven lumia jo.
Ei taida lähtee käyntiin tää ketju? Luulin että on useampi jotka shippaa/fiilistelee D ja B? Mut ei kai sitten.
Mun mielestä Damon Baker on kivan tuntuinen ihminen, ja tosi lahjakas oman tyylinsä löytänyt valokuvaaja ja artisti. Hyvä jos (?) on löytänyt yhteyden Bojanin kanssa. Voisin itse heidän ystävyyttään ja yhteisiä projekteja kyllä fiilistellä.
kuka damon?