Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä noissa thai-hieronta paikoissa oikein tehdään?

Vierailija
21.08.2010 |

onko hierontaa vai "hierontaa"?

Ei ole aiemmin kiinnostanut, mutta kun näin naapurin 60+ ikäisen miehen nuoren thai-vaimon auton sellaisen paikan pihalla, niin aloin miettimään, että minkäs alan ihminen tämä nainen oikein onkaan.

Kommentit (207)

Vierailija
101/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemättömät rumilukset kosketuttavat itseään. Haju sen mukaista. Vanha ihra ja saastainen alapää.

Vierailija
102/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen niin ei se estä sinuakin käymästä thai hieronnassa. Sittenhän saat tietää. Luulen, että monet naisetkin käyvät mielellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesemättömät rumilukset kosketuttavat itseään. Haju sen mukaista. Vanha ihra ja saastainen alapää.

Jep. Epätoivoluolia. Inhaa.

Vierailija
104/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

happy ending kun seteleitä tarpeeksi.

Vierailija
105/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä saa ylihintaisen handjobin.

Vierailija
106/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä saa ylihintaisen handjobin.

Kyllä ihmisten intiimistä koskettamisesta kuuluukin maksaa kunnon palkkaa. On nimittäin jotenkin todella kuvottava jos siitä joutuu maksamaan. Likainen, vanha ja ruma - luultavasti näiden liitto. Tai muuten friikki. Iljettävää touhua.

Vierailija
107/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm siis miksei ihan normaali siisti mies voisi antaa thai-tytön vetää itseään käteen? Tuntuuhan se paremmalta kuin oma käsi. Hintatasosta en tiedä mutta varmaan helpommin järjestettävissä kuin Tinder-treffit yms säädöt?

Vierailija
108/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden putiikin ikkunassa on lista niistä hoidoista, joita putiikissa tehdään. Oli myös "hoitoja erektiohäiriöihin". Ainakin reilusti ikkunassa mainostettu!

Kiitos päivän pahaista nauruista !

Vierailija
109/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm siis miksei ihan normaali siisti mies voisi antaa thai-tytön vetää itseään käteen? Tuntuuhan se paremmalta kuin oma käsi. Hintatasosta en tiedä mutta varmaan helpommin järjestettävissä kuin Tinder-treffit yms säädöt?

Millainen ihminen on niin avuton, että joku työhönsä leipääntynyt ihninen saa aikaan paremman tyydytyksen kuin itse pystyy! Siinä on ihan pitkän terapian paikka.

Vierailija
110/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tää ketju on hulvaton !  En ole aikoihin nauranu näin paljon !

Vierailija
111/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaityttö kirjoitti:

Ei kaikki paikka samalaista. Ja jos tytöllä on mies, voi olla että hän ei tee lisäpalveluja. Ja vielä 1 asia!!! Suomalaiset vaimot teekää oma homma sängyssä hyvin ettei oma mies tarvitse mennä sinne !!!!! Jos ei ole ostaja, ei sitten ole myyjä........

Hyvin sanottu

Vierailija
112/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen on niin avuton, että joku työhönsä leipääntynyt ihninen saa aikaan paremman tyydytyksen kuin itse pystyy! Siinä on ihan pitkän terapian paikka.

Onhan se visuaalinen stimulaatio iso juttu miehille, esim että kaunis nainen vetää sua käteen eikä tarvitse mielikuvitukseen tyytyä.

Vierailija
113/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olin vanhana Kallion tyttönä osannu jo lukioikäisenä päätellä, että noissa paikoissa muutakin saa kuin sitä hierontaa, ei ne muuten voisi täällä pysyä joka kulmalla pystyssä vuodesta toiseen. Mutta kun kaveri kerto käyneensä ja saaneensa KUMIHANSKAR*NKKAUSTA niin meinasin tukehtua nauruuni! :D Kuka maksaa semosesta?

Vierailija
114/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se visuaalinen stimulaatio iso juttu miehille, esim että kaunis nainen vetää sua käteen eikä tarvitse mielikuvitukseen tyytyä.

Riittää siis aivan millainen suttura tahansa koskettamaan. Ovatko kaikki miehet todella näin tasottomia? Minä en haluaisi aasialaista random-miestä itseäni hinkkaamaan, edes ilmaiseksi. ”Ei seisoisi!” Ja olen varma, että tulisin isommin ja täydemmin oman mielikuvitukseni ja käteni taituruuden avulla.

Tuo on silkkaa laiskutta - tai sitten vain tyhmyyttä ja yksinkertaisuutta.

Vierailija
115/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää siis aivan millainen suttura tahansa koskettamaan. Ovatko kaikki miehet todella näin tasottomia? Minä en haluaisi aasialaista random-miestä itseäni hinkkaamaan, edes ilmaiseksi. ”Ei seisoisi!” Ja olen varma, että tulisin isommin ja täydemmin oman mielikuvitukseni ja käteni taituruuden avulla.

Tuo on silkkaa laiskutta - tai sitten vain tyhmyyttä ja yksinkertaisuutta.

No itse en ole käynyt, mutta ei se nyt etova ajatus ole jos kaunis nainen vetäisi mua käteen. Varmasti tuntuisi paremmalta kun himassa itsekseen runkkailu. Mutta et olekkaan mies, joten aika turha sun on kommentoida? 

Vierailija
116/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen olin vanhana Kallion tyttönä osannu jo lukioikäisenä päätellä, että noissa paikoissa muutakin saa kuin sitä hierontaa, ei ne muuten voisi täällä pysyä joka kulmalla pystyssä vuodesta toiseen. Mutta kun kaveri kerto käyneensä ja saaneensa KUMIHANSKAR*NKKAUSTA niin meinasin tukehtua nauruuni! :D Kuka maksaa semosesta?

Edes kumihanska ei riitä. Se ei estä hajua.

Vierailija
117/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies maksaa käteenvedosta kun voi tehdä itsekin ?  Rahat kankkulan kaivoon.....

Vierailija
118/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies maksaa käteenvedosta kun voi tehdä itsekin ?  Rahat kankkulan kaivoon.....

Ei kai noi thaipaikat lahjoituksilla pystyssä pysy? Käyväthän miehet maksullisissakin paljon? Siis ihan loppuun asti vietyä, ei mitään kumihanskarunkkausta :D

Vierailija
119/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierotaan.

Vierailija
120/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis oikeasti minkälaista se itse hieronta? Todella halvat hinnat ainakin laillistettuihin hierojiin verrattuna. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän