Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä noissa thai-hieronta paikoissa oikein tehdään?

Vierailija
21.08.2010 |

onko hierontaa vai "hierontaa"?

Ei ole aiemmin kiinnostanut, mutta kun näin naapurin 60+ ikäisen miehen nuoren thai-vaimon auton sellaisen paikan pihalla, niin aloin miettimään, että minkäs alan ihminen tämä nainen oikein onkaan.

Kommentit (207)

Vierailija
201/207 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesemättömät rumilukset kosketuttavat itseään. Haju sen mukaista. Vanha ihra ja saastainen alapää.

En ole vanha enkä ihrainenkaan. Kaikki elämässä ei ole niin yksinkertaista ja mustavalkoista mitä pikku päässäsi kuvittelet.

Naiset nyt vaan pitävät maksullisia käyttäviä miehiä likaisina ja paskoina. Kuten monet miehet pitävät paljon jakanutta naista likaisena! Niin se vaan menee, näistä on jauhettu niin paljon joka palstalla ettei kannata alkaa uudestaan.

Tämä menee juuri näin. Jos lisäntymistä ei huomioida, olisi huomattavasti parempi, että rakkaussuhteet hoidettaisiin oman sukupuolen kesken. Jos muita tarpeita on - koskuen vastakkaista sukupuolta - näistä sitten käytäisiin vain kauppaa. Miehet ja n

Paras olisi jos ihmislajilla ei olisi kahta erilaista sukupuolta ollenkaan vaan kaikki olisivat kaksineuvoisia. Olisi helppo ymmärtää toisia. Kaksisukupuolinen laji on hirveä konsepti. 

Vierailija
202/207 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.08.2010 klo 14:41"]

happy ending. Siis hieronnalla on onnellinen loppu. Asiakkaalle luvataan laukeaminen.

Itse en käsitä, miksi virkavalta ei puutu näiden putiikkien olemassaoloon. Käytännössähän seksin myyminen on monelle ulkomaalaiselle pakollista, koska rahaa ei tipu muualta. Uskon, että voi olla niin, että vaimotkin joutuvat tekemään töitä tällä alalla, koska miehet eivät välttämättä anna rahaa omiin menoihin. Mutta mistä sitä tietää mikä on totuus. Minusta on kuitenkin masentavaa, että jonain päivänä lapset kun kasvavat isoksi, hekin tajuavat, että suomessa tosiaan naiset ovat myös kauppatavaraa. Minusta tälle bisnekselle pitäisi tulla loppu.

[/quote]

Mitä sinä luulet niiden tehneen työkseen Pattayalla:D Oletko tosiaan noin sinisilmäinen että kuvittelet että pahat suomi miehet tuovat viattomia maalaistyttöjä seksiorjiksi jotka joutuvat myymään itseään saa

'naisen seksuaalinen valta' 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/207 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porissa on kaikki thaihierojat sieltä rumiimasta päästä, ei yhtään panokelpoista, vanhoja ja ryppysiä, että aika epätoivoinen luuseri itää olla jos niihin paikkoihin menee hakemaan seksipalvelua. Eli sinä joku peräkamirinpoika joka ei saa pillua tai kättä muuten?

Sinähän sen tiiät 

Vierailija
204/207 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on taloudellinen väkivalta jos esim.ulkomaalainen heikommassa asemassa oleva puoliso ei saa elatusta omalta puolisoltaan. On väkivaltaa siinä missä muukin väkivalta. Asia poliisitutkintaan. 

Vierailija
205/207 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
206/207 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä tilanne kun aviomies tulee ihan tavalliseen suomalaiseen klassiseen hierontaan ja saa siemensyöksyn tahattomasti lakanoihin ihan reisien hieronnan aikana. Näinkin hieronnoissa käy ihan ilman mitään erotiikkaa. Ihan uskovaisillekin miehille saattaa näin käydä, eli miehille jotka varmasti vilppitömin tulevat hierontaan ilman eroottisia ajatuksia. 

Niitä sitten piisaakin joilla taka-ajatuksena on jotain irstasta. En ymmärrä miksi he eivät voi sitten mennä tällaiseen hierontaan joka on varta vasten, miksi tulevat klassiseen.

Itse olen hieroja ammatiltani, enkä tästä syystä hiero miehiä. Jotkut hierojatuttuni sanovat että sehän on vain luonnollinen reaktio, ei siinä ole mitään pahaa. Näin voi käydä myös jos mies käy mieshierojalla. Ilmeisesti tämän vuoksi miehet ovat haluttomia menemään mieshierojalle.

Itse en kyllä haluaisi oikein että oma mieheni kävisi naishierojalla...olen kai estoinen. En myöskään itse kä

Vaikea kuvitella, että mies saa hieronnasta siemensyöksyn ilman mitään erotiikkaa.

Vierailija
207/207 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierotaan selkää